/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Computer i Bilka
Fra : helpmeifyoucan
Vist : 766 gange
100 point
Dato : 17-12-13 09:29

En lang historie kort fortalt: Jeg har købt en computer i Bilka, men fik den forkerte udleveret. Ingen jeg prøver at bytte, vil jeg lige høre, hvilken en der er bedst. Den jeg skulle have haft eller den jeg fik
http://www.bilka.dk/elektronik/computere-og-gaming/computere-og-skaerme/hp-pavilion-156%27%27-baerbar-pc---15-e056so/p/100067780?point=5&event=32&facetString=price:3.000 - 3.999,physicalScreenSize:15.6,brand:HP

http://www.wupti.com/produkter/computer-og-it/computere/baerbare-computere/hp-pavilion-15-n002so

Jeg ved jeg linker til to forskellige butikker, men de er ikke begge på Bilkas hjemmeside.

Kommentar
Fra : helpmeifyoucan

Dato : 17-12-13 09:30
Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 110 point
Dato : 17-12-13 09:37
Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 17-12-13 14:55

Der mangler en vigtig detalje på begge modeller (Grafik RAM), ellers vil jeg nok foretrække modellen med AMD's nye APU processor. AMD APU CPU'n er måske lidt hurtigere, da GPU'n er sammenbygget med CPU'n (nyeste teknologi, som skulle øge hastigheden i kommunikationen mellem GPU og CPU)
http://www.wupti.com/produkter/computer-og-it/computere/baerbare-computere/hp-pavilion-15-n002so

HP Pavilion 15,6'' bærbar PC - 15-e056so
http://www.bilka.dk/elektronik/computere-og-gaming/computere-og-skaerme/hp-pavilion-156%27%27-baerbar-pc---15-e056so/p/100067780?point=4&event=32&facetString=installedRamSize:8,price:3.000

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 17-12-13 15:01

Hardisken er det svageste led på begge maskiner, da de begge kører 5400 omdrejninger, som i de fleste bærbare computere. Men det hele afhænger jo af, hvad computeren skal bruges til? Ingen af de 2 foreslåede er gamer PC'r, men kan nok trække mange spil, botset fra meget grafiktunge, som F.eks. Battlefield 4, eller GTA V. Begge grafikkort bør være direct x 11 kompatible. Det er de rdesværre ingen oplysninger om.

Godkendelse af svar
Fra : helpmeifyoucan

Dato : 17-12-13 18:17

Tak for svaret Klaudi. Det var også min egen vurdering.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 17-12-13 18:32

velbekomme