/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
fjernstyring
Fra : kivi
Vist : 606 gange
100 point
Dato : 14-10-13 11:43

det bedste og billigste program til at fjernstyre pcèr

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 14-10-13 11:51

Det må da vist være http://www.teamviewer.com/da/ - det er nemlig gratis - billigere kan det vist ikke gøres...

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 14-10-13 13:15

Mikogo er også gratis og efter min mening nemmere at finde ud af end teamviewer.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 14-10-13 13:38

Det kan næsten ikke blive nemmere end TeamViewer som jeg har benyttet i flere tilfælde.
På jobbet bruger vi VNC viewer, den er også god, gratis og nem, men her kræver at man kender IP adressen på computeren som skal fjernstyres, med TeamViewer er det kun en kode som den som skal hjælpes oplyser til hjælperen, kan det blive nemmere?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 14-10-13 14:36

Ja TeamViever er den nemmeste, som jeg også benytter samtidig med Skype så man også lige kan forklare hvad der sker.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 14-10-13 21:30
Accepteret svar
Fra : EXTERMINATOR

Modtaget 100 point
Dato : 15-10-13 00:20

Citat
Det må da vist være http://www.teamviewer.com/da/ - det er nemlig gratis

Det er kun en halv sandhed: det er gratis for private, ellers koster det kassen.

For private vil jeg anbefale to forskellige afhængigt af hvad det skal bruges til.
Den første har du allerede fået anbefalet, nemlig Teamviewer.
Den anden jeg vil anbefale er logmein free.

Hvis det du ønsker er altid at kunne hjælpe svigermor så vil jeg anbefale Logmein Free, den har nogle fordele som TeamViewer ikke har.

Hvis det derimod er lidt mere tilfældige computere du ønsker at fjernstyre så er det TeamViewer du skal gå efter.

Der er dog også andre muligheder, VNC mikogo, ammyy admin, google chrome (ja browseren har indbygget fjernstyring) og listen kunne fortsætte derudaf, der er ret mange
Angående VNC, så findes de i utallige afskygninger, nogle bedre end andre.

Godkendelse af svar
Fra : kivi

Dato : 15-10-13 07:42

Tak for svaret EXTERMINATOR.