/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Google chrome
Fra : susss
Vist : 466 gange
50 point
Dato : 09-09-13 08:55

Kan man virkelig ikke hente google chrome ned uden at tage snap.do med sig ??

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 09-09-13 09:04

Selvfølgelig kan man det!

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 09-09-13 09:06
Kommentar
Fra : susss

Dato : 09-09-13 09:58

Synes bare ikke at det er muligt her hos mig ...for hver gang jeg henter ´Chrome ned så starter startsiden med snap.do...er godt og grundig træt af det lort..undskyld mit sprog..har slettet den i kontrol panelet og den dukker op hele tiden..når jeg har Chrome..
Hvis jeg har fået den ...Hvad mener du ?

Kommentar
Fra : susss

Dato : 09-09-13 10:01

Hentede spy hynter ned i går..og der stod at det var gratis..efter at den havde hentede alle mine filer ned og jeg skulle slutte af med at rense alt det møj der var ...stod der at man skulle registrere sig og det koster jo penge..blev noget irriteret..for det synes jeg ikke der stod noget om fra starten af ..men måske har jeg overset det.

Kommentar
Fra : Thyregod8

Dato : 09-09-13 10:15

Citat
for det synes jeg ikke der stod noget om fra starten af ..men måske har jeg overset det.

Ja mange af den slags virksomheder er rene bondefangere.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 09-09-13 10:27

Du burde da kunne hente den her.
http://www.google.com/intl/da/chrome/

Husk lige at holde øje med hvad der skal med og ikke med.

Kommentar
Fra : susss

Dato : 09-09-13 10:45

Jeg prøver lige engang..ellers må det være fordi det snap.do ligger her på min maskine og gemmer sig et sted.

Kommentar
Fra : susss

Dato : 09-09-13 10:53

Nej der er snap do igen..den hygger sig rigtigt..og jeg kunne kun vælge ved af indstallingen at fjerne alle mine browser dataer..og det siger jeg jo ikke ja til...men det er måske det eneste der får den snap do væk ved det ikke..den vil ikke væk hos mig.

Accepteret svar
Fra : marken84

Modtaget 50 point
Dato : 09-09-13 10:59

Citat
Hvis jeg har fået den ...Hvad mener du ?

Jeg mener dermed, at her kan du finde hjælp til at fjerne snap-do-virus!

http://virus-experts.com/snap-do-virus-removal

Du har jo åbenbart fået den ind og fjerner den jo ikke ved at afinstallere Chrome!

Kommentar
Fra : Thyregod8

Dato : 09-09-13 11:06

Den koster 285 kr. Nogle gange kan det være pengene værd.

Kommentar
Fra : susss

Dato : 09-09-13 11:15

Snap do var i kontrol panelet og der fik jeg afinstalleret den..også fjernede jeg ´bagefter chrome...og hentede den ned igen...og der var snap do ikke i mit kontrol panel men snap do er stadigvæk min startside..
Vil lige kikke og se om der er hjælp at hente på dit link...
Og det er muligt at det koster 285 kr..har lige betalt 300 kr til mca fee det må være rigeligt.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 09-09-13 11:34

Smut herind og få gratis hjælp.

http://www.spywarefri.dk/forum/

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 09-09-13 12:01

Et fantastisk program til at fjerne de fleste spyware, virus mm.
hedder AdwCleaner,. ! (også meget brugt af Spywarefri.dk)

læs om programmet her :
http://www.bleepingcomputer.com/download/search/?keyword=adwcleaner

Pas På,.. dette link henter programmet direkte,....
du skal altså ikke klikke på noget,... udover selve linket,
http://www.bleepingcomputer.com/download/adwcleaner/dl/125/

herefter skal computeren genstartes,

husk ALTID at læse grundigt hvad du siger JA til,.. de fleste gratis downloads,
har altid 2 - 3 eller flere,.... 'forkerte' links, .. hvorfra du får div. falske toolbars,

det er bla. de falske toolbars, der finiancerer / sponcorerer de programmer du henter,
men det kan sagtens undgås ved at tage sig god tid.... og LÆSE teksten grundigt,..

du kan også gøre som LuffeA foreslår,
men vær forberedt på det tager tid,... meget LANG tid, .. 6 - 8 uger eller derover, er ikke unormalt,

prøv at læse tråden her,....
http://www.spywarefri.dk/forum/viewthread/86180/P0/

den startede den 25 April,... 2 måneder senere,.. altså 16 Juni,
har manden M/K åbenbart opgivet eksperimentet og formateret sin HD,...
det er de færreste der har så stor tålmodighed.

taler af erfaring,..
har selv prøvet 'turen' engang,.. det var både første- og sidste gang....

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 09-09-13 12:11

du kan også hente - SpyHunter i pro udgaven,.. her :
http://thepiratebay.sx/torrent/8870706/SpyHunter_v4.15.1.4270_Incl_Crack_-_[MUMBAI]

men det er vist ikke helt lovligt, = en masse vrøvl fra andre kandu-medlemmer,
desuden kræves det man ved hvilket link der skal downloades,.. så det vil jeg ikke anbefale,

men ellers et godt program,.. !

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 09-09-13 12:18

Citat
men det er vist ikke helt lovligt, = en masse vrøvl fra andre kandu-medlemmer

Men nu slap adressen da ud alligevel

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 09-09-13 12:45

Citat
prøv at læse tråden her,....
http://www.spywarefri.dk/forum/viewthread/86180/P0/

den startede den 25 April,... 2 måneder senere,.. altså 16 Juni,
har manden M/K åbenbart opgivet eksperimentet og formateret sin HD,...
det er de færreste der har så stor tålmodighed.

Læg mærke til at der er laaaaange responstider fra brugeren, der så slet ikke afslutter, det kender vi jo også herinde.

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 09-09-13 13:36

måske overså du

Citat
men vær forberedt på det tager tid,... meget LANG tid, .. 6 - 8 uger eller derover, er ikke unormalt,

der er altså ikke ALLE tråde der tager så lang tid,.. det er BARE ret ofte,.. måske FOR ofte,.. !

sidste nye tråd har (kun) varet 2 dage,... men den er jo heller ikke slut,.. laaaangt fra,..
http://www.spywarefri.dk/forum/viewthread/86791/

den forrige tog 'KUN' en uge (7 dage)
http://www.spywarefri.dk/forum/viewthread/86769/
fra d. 02.09.2013
til d. 09.09.2013
den 3. sidste,... (som minder om spørgerens problem),.. var lidt længere,.. eller måske NOGET længere
http://www.spywarefri.dk/forum/viewthread/86714/

nemlig fra d. 19.08.2013,.. til 07.09.2013... altså tæt på en måned,
og med et utal af lange logs,..
- prøv engang af følge tråden,.. !

Citat
Læg mærke til at der er laaaaange responstider fra brugeren,

DET tror da pokker,... forstår sgu udemærket at spørger til sidst opgav,.. som det ret tit sker,
det må have kostet det meste af fritiden,.. inden spørger endelig opgav 'eksperterne'

så nej,... det er ikke hver gang,.. men temmelig ofte (måske FOR ofte) det tager oceaner af tid.

tro ikke på hvad jeg skriver,
gå ind og læs / følg et par tråde,. og se med egne øjne hvor lang tid det tager,..... ...

Godkendelse af svar
Fra : susss

Dato : 09-09-13 13:45

Tak for svaret marken84. Tusind tak for din hjælp...nu er det væk efter at jeg fulgte dit link punkt 1-3.
Rart at man kan få den rette hjælp fra en som dig Fortsat god dag .

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 09-09-13 13:48

Tak og i lige måde...