/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Mails fra Kandu
Fra : Sønder
Vist : 685 gange
50 point
Dato : 01-08-13 15:32

Når jeg får besked i min mail, at der er et nyt spørgsmål, nyt indlæg eller at man har fået returpoints, plejede der at stå i mailen hvad det drejede sig om. Nu er mailen tom og man kan kun se i overskriften lidt om, hvad det drejer sig om.
Er det også sådan hos Jer?
Der står hvilket nummer spørgsmål, det er, men det kan man vel ikke engang søge på?

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 01-08-13 16:11
Kommentar
Fra : ans

Dato : 01-08-13 16:16

Et eksempel til dette/dit spørgsmål, såstår der i min email

Kære ans,

Der er kommet et nyt spørgsmål fra "Sønder":
"Mails fra Kandu" i kategorien "Kandu.dk"

Spørgsmålet er sat til 50 point,
og kan du svare på det inden for én time,
giver kandu.dk dig 10 ekstra point!!

Skynd dig ind på :

[CITAT]Der står hvilket nummer spørgsmål, det er, men det kan man vel ikke engang søge på?
[/CITAT]

Det kan du jo søge på på "denne" side (kandu)

Hos mig er de emails fra kandu som de plejer at være.

http://www.kandu.dk/spg168192.aspx

Kommentar
Fra : ans

Dato : 01-08-13 16:22

Der skete vist en fejl, det var ikke meningen, at det hele skulle fremhæves.

Kære ans,

Der er kommet et nyt spørgsmål fra "Sønder":
"Mails fra Kandu" i kategorien "Kandu.dk"

Spørgsmålet er sat til 50 point,
og kan du svare på det inden for én time,
giver kandu.dk dig 10 ekstra point!!

Skynd dig ind på :

http://www.kandu.dk/spg168192.aspx

Citat
Der står hvilket nummer spørgsmål, det er, men det kan man vel ikke engang søge på?

Det kan du jo søge på på "denne" side (kandu)

Hos mig er de emails fra kandu som de plejer at være.

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 01-08-13 16:32

Kommer også "normalt" her.

Kommentar
Fra : Sønder

Dato : 02-08-13 07:21

@ans: Sådan plejede mine også at se ud.
@katekismus: Siger du, at det er fordi kandu kører så dårligt/langsomt og at jeg må finde mig i det?
Lader den lige stå et døgns tid mere, hvis der skulle komme flere ideer

Kommentar
Fra : ans

Dato : 02-08-13 08:34

Sønder,

når jeg læser emailen i Mozilla Thunderbird, så ser den sådan ud

http://www.kandu.dk/spg168192.aspx#1927050

Læser jeg den samme email i outlook, så læser jeg den på samme måde, som du beskriver i dit spørgsmål.

Ingen oplysning, kun "168192" samt at det er fra kandu.

God weekend

Kommentar
Fra : Sønder

Dato : 15-08-13 21:31

hej ans. Nu har jeg i flere omgange prøvet i Firefox og det er det samme dér.
Hvor herinde søger man på nummer?

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 50 point
Dato : 08-10-13 14:32

Du kan enten holde musen over et tilfældigt spørgsmål, så vil der nederst til venstre stå, hvilket nummer spørgsmålet har.

Du kan også klikke på et spørgsmål, så vil "nummeret" stå i adresselinjen,du kan så ændre til det nummer, du leder efter.

Godkendelse af svar
Fra : Sønder

Dato : 08-10-13 16:18

Tak for svaret ans. Det har ikke løst problemet , men jeg har fundet ud af at gøre nogenlunde som du foreslår. Nu må jeg bare have spm. lukket