/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Blanke mails fra kandu.dk? Hvorfor?
Fra : nicolehh
Vist : 898 gange
100 point
Dato : 22-07-04 10:23

Jeg har lige opdaget en mulig grund til at jeg ikke får mails fra kandu.dk i dag...

Der er kommet et par mystiske mails til mig i dag, hvor der absolut INTET står, hverken afsender, modtager, emne eller tekst...

Da jeg blev træt af at slette dem, gik jeg ind for at se synderen under egenskaber, der står at de kommer fra kandu.dk???

Hvad er der lige gået galt??

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 22-07-04 10:30

Det er virus som spøger i et eller andet adressekartotek.
Vi får mails adresseret til en helt anden adresse end vores.
Der sker meget sjovt.

Kommentar
Fra : briani

Dato : 22-07-04 10:34

Hejsa nicolehh

Jeg har også modtaget to af disse blanke mails fra kandu idag.

Og som Teil skriver modtager jeg også en masse spam mail som slet ikke er adresseret til mig.

Det er MEGET MEGET mystisk

Mvh
Brian

Kommentar
Fra : nicolehh

Dato : 22-07-04 10:53

Tror nu ikke at det er virus, for mit anti-virus klager ikke over at de kommer ind???
Og under egenskaber, står der at de er adr. til mig...??

de 2 mails der skulle komme på jers 2 kommentarer er kommet, men en anden mail med et nyt spørgsmål er ikke kommer, bare en blank mail..???

Kommentar
Fra : nicolehh

Dato : 22-07-04 10:59

Hvis jeg åbner egenskaber og klikker på meddelelseskilde kommer flg. tekst:

Return-Path: <services@kandu.dk>
Received: from kanduMail ([195.184.113.135]) by fepF.post.tele.dk
(InterMail vM.5.01.06.08 201-253-122-130-108-20031117) with ESMTP
id <20040722083022.QMMY22802.fepF.post.tele.dk@kanduMail>
for <min e-mail adr.>; Thu, 22 Jul 2004 10:30:22 +0200
Received: from MailDisp ([192.168.2.2])
   by kanduMail (Kerio MailServer 5.7.6)
   for min e-mail adr.;
   Thu, 22 Jul 2004 10:34:06 +0200
Message-Id: <20040722083022.QMMY22802.fepF.post.tele.dk@kanduMail>
Date: Thu, 22 Jul 2004 10:30:22 +0200
X-Antivirus: avast! (VPS 0430-2, 21-07-2004), Inbound message
X-Antivirus-Status: Clean

Jeg har ændret "min e-mail adr." i teksten, så den ikke er at se... *ss*

Men mon ikke der er nogen her der kan få noget ud af det der står?? For jeg kan ikke se at der skulle være noget galt, andet end at den er tom!

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 110 point
Dato : 22-07-04 11:30

Kandu.dk har kørt meget ustabilt her til formiddag og jeg har for første gang modtaget disse blanke emiler. Mon ikke det er kandu's automatiske email dispatch program der slår en bøvs ???

Der er desværre sket en fejl. Prøv igen senere

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : nicolehh

Dato : 22-07-04 11:57

Det er ikke kun i dag, jeg har modtaget dem... Det er ikke noget der har stået på længe, men det er da sket et par gange før... Tror du bare det er en fejl i deres program??

Eller???

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 22-07-04 12:16

hmm i er ikke de eneste der modtager dem og det er ikke kun i dag fik også sådanne mails igår....

blanke mails fra kandu.dk services N/A

Return-Path: <services@kandu.dk>

Received: from kanduMail (unknown [195.184.113.135])
by cicero1.cybercity.dk (Postfix) with ESMTP id DF3667E2DE5
for min mail adr; Thu, 22 Jul 2004 10:51:40 +0200 (CEST)
Received: from MailDisp ([192.168.2.2])
by kanduMail (Kerio MailServer 5.7.6)
for min mail adr
Thu, 22 Jul 2004 10:55:09 +0200
Message-Id: <20040722085140.DF3667E2DE5@cicero1.cybercity.dk>
Date: Thu, 22 Jul 2004 10:51:40 +0200 (CEST)
From: services@kandu.dk
To: undisclosed-recipients: ;

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 22-07-04 12:19

men kandu køre rimelig langtsomt og ustabilt lige pt!!!
men hvorfor blanke mails hm ved ik! så om det er som molo nævner tja??

Kommentar
Fra : the_expert

Dato : 22-07-04 12:51

Måske kandu trænger til nye blækpatroner

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 22-07-04 13:03

the_expert< den er sku ok go *lol*

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-07-04 13:31

Jeg forstår det ikke. Kandu.dk plejer da ikke have problemer af nogen art : http://www.kandu.dk/dk/spg/45388

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : the_expert

Dato : 22-07-04 14:34

> tutfis nå nåå

Kommentar
Fra : ans

Dato : 22-07-04 15:05

Jeg har da d.d. fået en blank mail fra kandu, men hotmail havde lagt den i "uønsket"
Hver gang kandu kører langsomt, ser jeg lidt positivt på det. Det kunne jo være forbedringen de arbejdede på.

Hilsen ans

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-07-04 15:06

Den sidste blanke emil modtog jeg kl. 13.54

ans -> Det håber jeg også (..forgæves) på, hvergang der går lidt kage i den

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-07-04 15:19

Et andet forum jeg ligger på har lige løst deres problemer, der også kendes fra Kandu.dk, nemlig ; kommentarer der 'forsvinder' efter man har valgt [Send] !!!

Citat
- Idag er det nye beskedsystem færdigudviklet - i modsætning til det gamle lukker dette system ned hver gang man har trykket send eller (ALT og S) - Dette er for at undgå forsvindende tekst hvilket var det gamle systems problem !

- Det nye system er meget hurtigere, og langt mere driftsikkert, og jeg er sikker på man med tiden vænner sig til at det lukker ned når man trykker send - eneste løsning på det gamle problem !

- Jeg går nu videre med at implementere det nye webmodul.

Fra : http://aquaa.dk

Se dét er en Webmaster, der vil frem i tilværelsen

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : nicolehh

Dato : 22-07-04 15:22

Noget tyder på at det har været pga. problemer på kandu, nu kommer der tekst på mail og selve siden kører også hurtigere.. *ss*

Men hvis der er nogen der har løsningen på problemet, lader jeg lige tråden stå åben lidt endnu, så kan det være vi får en forklaring!!??!! *s*

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-07-04 15:27

nicolehh -> Forklaring ? Siden hvornår har vi fået en forklaring på nogen som helst forespørgelse til Webmaster/Admin. ?

Joeh... da de skulle (bort-)forklare ram2 og fridaflip's bortvisning, da de (påstod) de havde opsat ny server, menellers ? NADA !

Synd ...for det er et knaldhamrende godt koncept, jeg nødig ville være foruden, men det er også eneste grund til jeg stadig hænger på

KOM SÅ DASSE KANDU.DK ...I ka' jo godt

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Hm...

Dato : 22-07-04 15:52

Tester lige fra min alm. brugerprofil, om vi får emiler overhovedet i øjeblikket

Det har før været sådan at kørte Kandu.dk tip-top, så manglede hele emil afdelingen.

HM

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-07-04 15:56

Søren-jense-mig ja. Godt gået Kandu.dk

STORT !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-07-04 15:57

Der kom sgu en emil

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-07-04 15:59

..også til Hm...

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 22-07-04 16:30

Føler meg uten for,ku også tænke meg at få ting som er litt mystiske,får bare læselige her

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 22-07-04 17:02

jeg vil gerne bytte med en eller anden lige nu! *GGG*

har fået rigtig mange af de blanke mails og hmm den sidste er 20min gammel! HMMMM

vil gerne bytte mystisk væk med læselige fordi jeg er så heldig; at jeg nu sidder her med langsomt upload, kan ikke sende emiler og vedhæfte filer fordi det ene øjeblik fordi den siger virus og 1 min senere kan den godt!!!!! HMM

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-07-04 17:36

Stakkels holniels

Her får du så et tomt citat istedet :

Citat

..væs'artig holniels

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 22-07-04 17:37

Det kunne jo være, at Kandu har problemer med angeb udefra. De er måske en torn i øjet på andre sites.
En løsning kunne måske være at skifte mail-adresse hos Kandu til en nyoprettet eks. hotmail.
Den kan jo altid skiftes tilbage.
Og så gå via webmail og slette alle disse blanke mails.
Jeg har 7-9-13 ikke fået blanke mails, men lidt junkmails som jeg ikke åbner.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-07-04 18:00

Næppe Eyvind.

Det ville være for let at spore (kandu har vel kun omkring 200 brugere online), da trafikken bliver logget. Dette ville hurtigt føre til sagsanlæg ; subsidiært negativ presseomtale, samt nedlukning at det formastelige site og forbud mod at drive virksomhed.

Jeg kan heller se hvad det skulle hjælpe, brugerne skifter emil-adresser ??? emilerne forsvinder jo ikke ud i den blå luft af den grund.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 22-07-04 18:25

Takk molokyle,,er kansje spesielle spørgsmål i får de tomme fra??,skåll,,,fikk meg en sekspakning harbo her,længe siden,smaker dansk jo

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 22-07-04 18:34

Måske hjælper det ikke med e-mailskift - hvis det er via mail-kartoteket, tja så kommer de nok via den nye mail. ...................Dårlig idé

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-07-04 19:03

Min teori er : De tomme emiler stammer fra indlæg der er sendt, men ikke er nået frem og dette er sket i de tidsrum, hvor man har fået meddelelsen : Der er desværre sket en fejl. Prøv igen senere

..og det er immervæk sket nogle gange på det sidste.

Systemet har registret en kommentar, men ikke fået inf. om fra hvem. Alle der deltager i spørgsmålet har så fået en emil om, der er kommet indlæg, men da systemet er inkonsistent er det ikke muligt at afgøre hvorfra. Altså ingen 'afsender' og ingen 'reference' = tom emil.

Dette er gætværk. Jeg ved det ikke ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : nicolehh

Dato : 22-07-04 21:54

>molo< det kunne godt tænkes, for lige så snart siden var oppe at køre "normal" igen, kom der ikke flere tomme mails her...

Jeg har også lagt mærke til i dag, at når der er kommet en tom mail, er der også kommet et nyt spørgsmål under "seneste 25"

Så noget kunne jo tyde på det du siger der. *s*

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-07-04 21:59

nicolehh -> ..og alligevel. De andre brugere siger de ind imellem også får tomme emiler andre steder fra : http://www.kandu.dk/dk/spg/45277

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : briani

Dato : 22-07-04 22:15

Hejsa igen

Jeg har igennem den sidste stykke tid modtaget en del tomme email,så det er ikke kun fra kandu de kommer desværre

Jeg modtager som skrevet et stykke oppe,også en del mail som der ikke står min emailadresse på.

Så der er proplemer et eller andet sted i den store internetverden

Virus eller ikke virus-jeg ved det ikke.

Mvh
Brian

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-07-04 22:25

Af de indlæg jeg har set indtil nu, er de alle leveret af samme E-mail dispatcher : MailDisp ([192.168.2.2]), hvis tomme emiler andre steder fra også leveres af denne mail server er det dér problemet ligger

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : briani

Dato : 22-07-04 22:29

Hejsa Molo

Jeg tjekker lige når jeg igen modtager en af disse tomme email.

Men hvorfor får jeg post hvor der ikke står min emailadresse men en andens??

Jeg syntes det er mystisk.

Brian

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 22-07-04 22:55

Da nu disse blakmails kommer fra ander steder end kandu.
Hvad er så fællesnævneren.
Privat servermail = ingen blankmail
Hotmail 1 = ingen blankmail
Hotmail 2 = ingen blankmail

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-07-04 23:12

Det bliver også diskuteret ude i verden. Her er fra ExpertsXChange (..hvor jeg besynderligt nok også slår mine folder )
Citat
I've been recieving a lot of empty emails recently in my yahoo! mail. No Name, no email address, no subject, no content....
Its about 700bytes and is starting to get on my nerve. Does anyone else recieve messages like this, is there a way i can stop it.

Here's the full headers
====================================
X-Apparently-To: {My yahoo! ID}@yahoo.com via 66.218.93.10; Wed, 26 May 2004 05:33:50 -0700
X-YahooFilteredBulk: 162.40.234.75
Return-Path: <txhjw@yahoo.com>
Received: from 162.40.234.75 (HELO h75.234.40.162.ip.alltel.net) (162.40.234.75) by mta148.mail.dcn.yahoo.com with SMTP; Wed, 26 May 2004 05:33:47 -0700
Received: from 133.156.213.192 by 162.40.234.75; Wed, 26 May 2004 11:28:48 -0200
Message-ID: <Q[20
Content-Length: 0
======================================
Comment from munkyxtc
Date: 05/26/2004 01:48PM PDT
Comment

all from different senders?

Comment from adecold
Date: 05/26/2004 01:56PM PDT
Author Comment

There no sender when i look at it normlly, no email address
But some thing i noticed that changed is
"""Return-Path: <uljbrp@yahoo.com>"""""
on a different empty mail

Assisted Answer from NetExpert
Date: 05/26/2004 02:04PM PDT
Assisted Answer

Look like someone at 133.156.213.192 is bombing you through proxy at 162.40.234.75.
Try block it with Yahoo spam filter. Or set up a filter for all email without a sender name (or subject) to a folder and delete them.
If not, report to ALLTEL.NET who in charge of the proxy network or Japan Network Information Center who is responsible to 133.156.* network (try to have whois look up at http://www.whois.net for more details).

See http://www.stopspam.org for some more advices.

Comment from NetExpert
Date: 05/26/2004 02:05PM PDT
Comment

The return path is automatically generated to not allow you to filter it.

Assisted Answer from munkyxtc
Date: 05/26/2004 02:06PM PDT
Assisted Answer

I noticed this Return-Path: <txhjw@yahoo.com> in the header which is what prompted the question, since you did say that the emails appeared to be coming from no one. I'm not sure that there is a whole lot that you can do being it is a web email account. Does the subject say 'none' or is it completely blank? If it's completely blank; you could perhaps setup a rule that would delete them automatically. A normal user that sends an email without something in the subject line will arrive to you stating (none). Just a thought. Other than that; I'd be tempted to take the issue up w/ yahoo, but I doubt they would care that there free email was being abused. After all, it's free, so they won't spend a large amount of time to TS it.

Comment from NetExpert
Date: 05/26/2004 02:08PM PDT
Comment

Yes,
There's nothing you can do with Yahoo unless you pay for their service. Even reporting to some ISP won't help, so try to figure out a filter.

Accepted Answer from dhsindy
Date: 05/26/2004 04:23PM PDT
Accepted Answer

It is not just your Yahoo. I am getting them at home, work, and hotmail (all different long term addresses). All coming from different IP addresses. Getting alot from both China and US addresses.

I think it is a probe (a test) to see if your address is valid - whereas a port scanner would be stopped by a firewall - this gets through. The address names are usually spoofed and the IP address keeps changing.

I created a filter to trap them to a junk folder and just delete them periodically (without ever opening them). If you open them they may be collecting return receipts and they will know your address is good.

Have a good day, dhs

Assisted Answer from rsdn
Date: 05/26/2004 05:32PM PDT
Assisted Answer

I also get these type of emails in my yahoo or hotmail account. This type of emails normally send my spammer who generate email address by email spider / hunter software. (Fortunately, those software are also fake, it creates according to alphabetically, and said that it collects from hotmail or yahoo server).

If you want to stop these types of email receiving then you have to upgrade your account with yahoo. But still no gurantee that you will not get this type of email.

rsdn

Comment from adecold
Date: 06/12/2004 05:15PM PDT
Author Comment

Confortable solution:
Buy a domain name...
have an email address on it...

Thanks all for the contributions

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : nicolehh

Dato : 23-07-04 09:12

Jeg kan da godt se at der er et problem ude i verden, med disse blanke mails...

Syntes bare det er underligt at ALLE dem jeg har modtaget og kigget nærmere på, kom fra kandu, og faktisk kun når kandu kørte langsomere end normalt...
Lige så snart kandu er oppe at køre igen, kommer der ikke flere blanke mails til mig...???

DET er underligt!!! *s*

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-07-04 09:41

nicholehh -> Ifølge ovenstående kamoufleres disse emiler, som emil adresser man ofte bruger. Brugeren hos ExpertsXChange bruger åbenbart Yahoo, samt Hotmail og har tilsyneladende problemet der.

Du har sikkert haft Kandu.dk's IP øverst på stakken (ligesom os andre), da du modtog emilerne og derfor ser de ud til at komme derfra

..igen et gæt

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : briani

Dato : 23-07-04 17:14

Hejsa igen.

Jeg modtog lige denne her.

Return-Path: <mnyobvncaboga@vipmail.ru>
Received: from adsl-65-71-150-215.dsl.ltrkar.swbell.net ([65.71.150.215])
by fepF.post.tele.dk
(InterMail vM.5.01.06.08 201-253-122-130-108-20031117) with SMTP
id <20040723145518.GNYO339.fepF.post.tele.dk@adsl-65-71-150-215.dsl.ltrkar.swbell.net>;
Fri, 23 Jul 2004 16:55:18 +0200
X-Message-Info: T[1
Message-Id: <20040723145518.GNYO339.fepF.post.tele.dk@adsl-65-71-150-215.dsl.ltrkar.swbell.net>
Date: Fri, 23 Jul 2004 16:55:21 +0200

Mvh
Brian

Kommentar
Fra : nicolehh

Dato : 24-07-04 20:05

molo> den forstod jeg ikke rigtig??

Skulle modtageren af alle disse mails være brugere af Yahoo eller Hotmail??
For det er jeg ikke!?!

Citat
Du har sikkert haft Kandu.dk's IP øverst på stakken (ligesom os andre), da du modtog emilerne og derfor ser de ud til at komme derfra

?????

Kan du uddybe lidt??
*ss*

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-07-04 23:15

Altså ; daglige brugere af Yabadabadooo og Kandoooooooo... får blanke emiler fra disse sites fordi ; det er der man dagligt ...eller for nylig ...har trådt vande ...dér !!!

Det er en 'anonym' afsender der spoofer om emilen bliver åbnet, men samtidig opgi'r en af de sidste emiler afsender (..evt. via cookies, IE. history, IP. på stakken i mem. ..who knows ?) som sin egen afsender adresse.

Er der nogen der har tjekket om der evt. skulle gemme sig et deep-linket billede på 1 pixel i mailen ? Den fylder jo efter sigende omkring 700 bytes ?

Kan man finde dette deep-link finder man også 'synderen'

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : nicolehh

Dato : 25-07-04 08:31

Da jeg startede med at få de tomme mails, havde jeg faktisk ikke været på kandu nogle dag... de var grunden til jeg kom ind igen - for at spørge om hvad det kunne være. *ss*
Så der kan det ikke ligge...

Jeg har også skrevet tidligere, at hver gang jeg fik de blanke mails var det kommet nyt spørgsmål på "seneste 25", men jeg fik ikke en alm. mail om dette...

Siden kandu er kommet op at køre mere stabilt, har jeg ikke fået en eneste af disse tomme mails, så hvis det er en "anonym" drillepind, har han/hun sørme ramt godt!?!

-Nej jeg har faktisk ikke kigget nærmere på de tomme mails, kun set afsender og så slettet dem.. *s*

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 08-08-04 17:29

Jeg får flest tomme mails på min jubbi-mail + et utal af spams. Til gengæld får jeg nogle, der ikke er til mig på min rigtige mail.

Molokyle, kan du ikke oversætte bare en lille smule af det du havde kopieret tidliger på "udenbys". Jeg er ikke så skrap til det, at jeg kunne forstå det.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 08-08-04 17:30

Hhmm, glemte lige: var jeg den eneste, der ikke fik nogle mails fra Kandu i går overhovedet, før en enkelt om aftenen??? Jeg plejer at få ca. 30 om dagen.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-08-04 17:39

nicolehh -> Jeg er tilbøjelig til at give dig ret. Jeg har hverken før eller siden bemeldte problemer med kandu.dk modtaget ligniende emiler !

Du har nok ret i, det har været et internt sikkehedsproblem hos Kandu.dk.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-08-04 17:41

Jernladyen -> Jeg fik emiler igår

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-08-04 17:44

Jernladyen -> Vi er mange der har nydt godt af det gode sommervejr og har boycut'et (..til dels) Kandu.dk de sidste par dage.

Kandu.dk har nemlig kørt mildelst talt; elendigt !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : nicolehh

Dato : 08-08-04 19:18

Noget helt andet; jeg har spurgt "dem selv" hvad det kunne skyldes, men intet svar!!??!! (jo ikke noget nyt)

Er der andre der har forhørt sig??
Og muligvis fået svar???

Ellers må jeg jo få lukket dette spørgsmål, inden der kommer brok over at det står åbent ;) Ubesvaret... ;) :D *GGGGGGGGGGGG*

Kommentar
Fra : nicolehh

Dato : 08-08-04 19:19

BTW, jeg har ikke fået en eneste tom mail siden...

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 08-08-04 19:46

Har lige fået to tomme på min jubii mail. Når jeg trykker på "vis mailheader" kommer flg.:

Dato: 08-08-2004 15:55:06 Udskriv
Fra: Tilføj til adressebog
Tilføj til sort-liste
Til:
Titel: <tomt> Skjul MailHeader

--------------------------------------------------------------------------------

x-sender: dncpz@sohu.com.cn
x-receiver: jjunge@jubiimail.dk
x-receiver: jk@jubiimail.dk
x-receiver: jka@jubiimail.dk
x-receiver: jkjaer@jubiimail.dk
x-receiver: jkjeldsmark@jubiimail.dk
x-receiver: jkn@jubiimail.dk
x-receiver: jkrog@jubiimail.dk
x-receiver: jkvist@jubiimail.dk
x-receiver: jlassen@jubiimail.dk
x-receiver: jlb@jubiimail.dk
x-receiver: jlinneberg@jubiimail.dk
x-receiver: jlo@jubiimail.dk
x-receiver: jlort@jubiimail.dk
x-receiver: jmarvig@jubiimail.dk
Received: from host-sj191.res.openband.net ([209.0.141.191]) by
jubiimail.dk via with Microsoft SMTPSVC(5.0.2195.6713) id for ; Sun, 8 Aug
2004 16:55:06 +0200
X-Message-Info: Q[1
To:
From:
Content-Transfer-Encoding:
Content-Type:
Reply-To:
Subject:
Cc:
Bcc:

Hilsen Jette

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 08-08-04 19:50

Fik kun den ene med. Her kommer den anden. De er åbenbart ikke fra den samme. Hilsen Jette

Dato: 06-08-2004 16:04:21 Udskriv
Fra: Tilføj til adressebog
Tilføj til sort-liste
Til:
Titel: <tomt> Skjul MailHeader

--------------------------------------------------------------------------------

x-sender: ozwaekdjmzllr@inbox.lv
x-receiver: jjunge@jubiimail.dk
x-receiver: jk@jubiimail.dk
x-receiver: jka@jubiimail.dk
x-receiver: jkjaer@jubiimail.dk
x-receiver: jkjeldsmark@jubiimail.dk
x-receiver: jkn@jubiimail.dk
x-receiver: jkrog@jubiimail.dk
x-receiver: jkvist@jubiimail.dk
x-receiver: jlassen@jubiimail.dk
x-receiver: jlb@jubiimail.dk
x-receiver: jlinneberg@jubiimail.dk
x-receiver: jlo@jubiimail.dk
Received: from 212.112.141.248 ([220.88.5.186]) by jubiimail.dk via with
Microsoft SMTPSVC(5.0.2195.6713) id for ; Fri, 6 Aug 2004 17:04:21 +0200
X-Message-Info: E[1
To:
From:
Content-Transfer-Encoding:
Content-Type:
Reply-To:
Subject:
Cc:
Bcc:

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-08-04 20:26

jlo@jubiimail.dk -> jlo -> J_Lo = http://www.kandu.dk/dk/userview.asp?uid=168405 = Jenifer Lopez ??? ..lidt alá : http://www.antville.org/img/deutschl/jennifer-lopez-music-video-blooper_2.jpg

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-08-04 20:30

Jernladyen -> Du er godt klar over du lægger flere 'privat' adresser ud til menigmand og spam-robotter ved at smide omtalte emil adresser her ?

Du burde måske have holdt dig til afsender adressen

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-08-04 20:32

Jernladyen -> UPS... undskyld

Jeg mente blot

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 08-08-04 20:40

sorry, det tænkte jeg ikke lige på. Jeg er bange for, varmen har stegt de sidste hjerneceller væk.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-08-04 20:51

Alt forladt

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : nicolehh

Dato : 22-08-04 16:58

Tak for svaret molokyle.

Ja, det skal jo lukkes, men vi får nok aldrig det korrekte svar på spørgsmålet.??!

Men jeg har nu valgt at lukke med point til Molo, det var det jeg syntes lød mest rigtigt. *s*