/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
ikoner.
Fra : sigfrid
Vist : 414 gange
100 point
Dato : 14-07-13 17:29

Hej igen nu fik jeg lært at sætte tekst ind.Men glemte helt at spørge til symboler såsom forskellige sole og figurer,hvordan finder man dem? så må det jo koste nogen flere points.
V.H Sigfrid.

Kommentar
Fra : fox_mulder

Dato : 14-07-13 17:38

der er en masse her http://www.smilie.dk/email/email.htm
som du måske kan bruge

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 110 point
Dato : 14-07-13 17:46

Hvis det er her på Kandu så har du muligheden lige over feltet hvor du skriver, klik på det gule ansigt og find en at sætte ind ved at klikke på den valgte

Godkendelse af svar
Fra : sigfrid

Dato : 14-07-13 18:07

Tak for svaret o.v.n..
Man skulle tro jeg var fuldstændig blind,det havde jeg ikke set men nu prøver jeg.
V.H Sigfrid.

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 14-07-13 23:14

De spørgsmål du stiller tyder på at du er absolut begynder. Køb et start med. "din Windows version" hos boghandelen, så er du godt igang.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 14-07-13 23:21

Eller forsæt med at spørge om det du har behov for at bruge her på Kandu, du får 20 spørgepoint hver dag og de fleste af os svarer glad og gerne, uanset om der 20 eller 200 point på højkant