/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Overføre billeder og tekst
Fra : sigfrid
Vist : 511 gange
200 point
Dato : 14-07-13 09:43

Jeg er en gammel torsk til det her cumputer,det bliver måske lidt svært at forklare mig det her.Men hvordan overføre man en tekst eller et billede til foreksempel kandu eller facebook eller g.mail?
V.H Sigfrid.

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 14-07-13 09:54

Marker tekst eller billede, højreklik og vælg Kopier, så til f.eks. Kandu højreklik og væl Indsæt (eller tryk på Ctrl + v).

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-07-13 11:00

Du kan IKKE overføre billeder til Kandu

Det skal uploades til f.eks. www.peecee.dk og derefter kan du lægge linket på Kandu.

Kommentar
Fra : sigfrid

Dato : 14-07-13 11:11

Det er o.k refi det må jeg så vente lidt med,så prøver jeg med teksten først.Bille 1948 på højre klikket kommer der ikke nogen vælg kopier?
V.H Sigfrid.

Accepteret svar
Fra : Bille1948

Modtaget 200 point
Dato : 14-07-13 11:14

Har du markeret teksten? Hold musen nede og træk henover den tekst, der skal kopieres, så den bliver blå.

Godkendelse af svar
Fra : sigfrid

Dato : 14-07-13 17:06

Tak for svaret Bille1948.
Nu fik jeg det til at virke,mange tak for hjælpen.
V.H Sigfrid.

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 14-07-13 17:08

Det er altid godt, når det lykkes Tak for point.