/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Windows internet explorer- svarer ikke
Fra : janeole
Vist : 581 gange
200 point
Dato : 04-07-13 12:46

Hej
Har tidligere fået hjælp af søde brugere her på Kandu.

Nu har jeg atter et stort problem, mon nogen kan hjælpe mig?

Min pc låser sig næsten hele tiden fast når jeg vil skifte side : Windows internet explorer- svarer ikke -
Jeg har prøvet at køre følgende:
Full-diskfighter
Slow-pcfighter
Ccleaner
Super Anti Spyware
Diskfragmentere
Men intet har hjulpet på problemet
Mvh. Jane

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 04-07-13 12:53

Hvilken version af IExplorer kører du?
Hvilken version Windows?

Kommentar
Fra : janeole

Dato : 04-07-13 13:09

Xp windows
Hvilken version af IExplorer kører du?
Hvor ser jeg det henne?

Kommentar
Fra : janeole

Dato : 04-07-13 13:19

bruger Internet Explorer 8, der er den nyeste browser til Windows XP.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 04-07-13 13:51

Nu kommer det lidt an på hvilke sider du vil ind på, mange hjemmesider understøtter ikke IE8 mere og derfor kan du få problemer, især sider med Java og flash og at dit system så også er en XP gør sikkert ikke det hele bedre.
Får du ikke en melding om hvad dit problem er? IE plejer altid at poppe en meddelelse op ved fejl.

Ellers mener jeg at dit problem lige har været herinde og blev løst, prøv at se spørgsmål efter herinde.

Kommentar
Fra : janeole

Dato : 04-07-13 13:58

Problemet viser sig
oftest i Facebook

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 04-07-13 14:16

Kan du ikke installere IE9 istedet for IE8?
Har selv IE8 og har ikke problemer på nogle sider, endnu, men får en masse medelelser om at siderne ikke er kompatible med min browser - men stadig vises uden for mange fejl.
Prøv at opdater dit Java og flash.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 04-07-13 14:19

Ellers prøv at gå til funktioner/internetindstillinger/avanceret (i din briwser) og sæt X ved Tillad aktivt indhold, ikke fordi jeg tror det vil virke, men hvem ved..

Kommentar
Fra : janeole

Dato : 04-07-13 16:06

Jeg har nyeste Java og flash.
Har lige prøvet at sætte x som anbefalet.
Pc,en er stadig sløv og kommer med - svarer ikke
Mon problemet løses, hvis jeg får pustet blæseren fri for evt. støv.
Mig-selv: under hvor tror du, spørgsmålet har været før?

Accepteret svar
Fra : mig-selv

Modtaget 200 point
Dato : 04-07-13 18:29

Citat
Mig-selv: under hvor tror du, spørgsmålet har været før?

Prøv at se under http://www.kandu.dk/userprofile.aspx?uid=19298 mener han fik point for det
han var i hvert fald med i spørgsmålet..
Citat
Mon problemet løses, hvis jeg får pustet blæseren fri for evt. støv.

Næppe, da det intet har med nettet at gøre, men derfor kan din pc godt blive varm alligevel, du kan hente programmet SIW, det fortæller dig alt om din pc = søg selv.

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 04-07-13 18:50

Hej Sidder lige nu ved en sløv XP maskine, hvor Internet Explorer er længe om at åbne alle sider. 2,39 GgHz pentium 4, med 768 MB RAM. Jeg lagde mærke til at der på statuslinjen i bunden på IE stod henter 32 billeder, og den nåede så til mangler 16 elementer og døde så (Svarer ikke), men efter et stykke tid var siden alligevel brugbar, men langsom. Jeg har sat overvågning på CPU'n og den kører helt i top, imens facebook loader. Så mon ikke det er en kombination af at facebook ikke kører særlig godt på IExplorer 8, og en sløv maskine. Hvor meget RAM har du i maskinen? og hvor kraftig er din processor? Nu prøver jeg lige og installere Google Chrome, og ser hvordan det går.

Citat
mig-slev: IExplorer 9.0 kan ikke installeres under Windows XP

Godkendelse af svar
Fra : janeole

Dato : 04-07-13 18:51

Tak for svaret mig-selv.

Kommentar
Fra : janeole

Dato : 04-07-13 18:57

Hej Brassovitski

Tak for dit svar, det er lige det der sker for mig også.
fik desværre givet point inden jeg fik/ så dit svar.
Kan jeg give dig point også, det vil jeg gerne for din hjælp?
Hvordan gør man det?
Mvh. Jane

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 04-07-13 19:05

Skidt med point, men prøv at installere Google Chrome. Det kører bare i lyntempo i forhold til IExplorer, endda på min super sløve maskine. http://www.google.com/intl/da/chrome/browser/

Kommentar
Fra : janeole

Dato : 04-07-13 22:24

Hej Brassovitski.

Tak det prøver jeg.

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 09-07-13 15:43

Hej
Jeg har konstateret at problemet kan have noget at gøre med Java. Jeg har bemærket at det kun er sider der bruger Java der er problemer med. Det sørgelige er så bare at rigtig mange sider netop bruger Java. ØV.
Jeg tror det måske kan hjælpe at afinstallere nyeste version af Internet Explorer og java. Køre en registrycleaner. Geninstallere nyeste IExplorer, geninstallere JAVA.