/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
chrome
Fra : susss
Vist : 527 gange
50 point
Dato : 22-06-13 13:07

Hvordan fjerner man en startside som man ikke ønsker som startside ? den er kommet af sig selv..næsten da..kan ikke få den væk er godt træt af den nu.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 22-06-13 13:14

Klik på de 3 streger oppe til højre og vælg Indstillinger,
under punktet Ved Opstart, Åbn en bestemt side,
klik på angiv side, her kan du slette og tilføje sider!

Kommentar
Fra : susss

Dato : 22-06-13 13:57

Har lige gjort det men intet hjælper...det link jeg vil have væk hedder qvo6 det kom efter at jeg havde hentet Picasa ned..men den slettede desværre ikke qvo6 kan ikke engang finde den i kontrolpanelet underligt

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 22-06-13 14:01
Kommentar
Fra : susss

Dato : 22-06-13 14:19

Det hjalp desværre ikke prøver at slette chrome

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 22-06-13 14:22

Ja det kunne du jo prøve

Kommentar
Fra : susss

Dato : 22-06-13 15:37

Ja den forsvandt i chrome..men underligt nok er den stadigvæk i vores internet exsplore...og den sletter jeg ikke

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 22-06-13 16:01
Kommentar
Fra : kimpetersen

Dato : 22-06-13 16:31

Det er snavs du har fået redet dig, prøv denne beskrivelse hvis du søger på Google som finder 254.000 sider om virussen.
Citat
http://komputer.dk/forum/hjaelp-til-windows-og-programmer/sikkerhed/hvordan-fjerner-jeg-programmet-qvo6

Kommentar
Fra : kimpetersen

Dato : 22-06-13 16:35

Der er også denne
Citat
http://www.eksperten.dk/spm/979318

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 22-06-13 16:40

1 - Åbn Internet Explorer
2 - Gå til Funktioner > Internetindstillinger
3 - Klik på Generelt fanen
4 - I feltet Startside sletter du qvo6 link'et og skriver det link du vil bruge
5 - Klik på Indstillinger i afsnittet Søg, så åbner Administrer tilføjelsesprogrammer
6 - Fjern qvo6, luk så Administrer tilføjelsesprogrammer
7 - Klik Anvend eller OK på Internetindstillinger for at gemme ændringer
8 - Genstart Internet Explorer

Kommentar
Fra : susss

Dato : 23-06-13 08:01

Har lige været igennem 1-8 virker ikke endnu det er der stadigvæk, men måske skal jeg lige lukke computer og åbne igen..utroligt hvad det er for noget møj program :-/

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 23-06-13 09:37

1 - Find alle de genveje du har, til de browsere du bruger (IE, Firefox, Chrome),bl.a. i Alle programmer og på Skrivebordet

2 - Højre-klik på genvej og vælg Egenskabber
3 - Slet http://www.qvo6.com i feltet Destination: på fanen Genvej.

Så det ser cirka sådanne ud "C:\Programmer\Internet Explorer\iexplore.exe"
Klik Anvend > Ok

Kommentar
Fra : susss

Dato : 23-06-13 11:06

Trykke på genvej det forstår jeg ikke helt.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 23-06-13 11:13

Det ikon du klikker på for at starte Internet Explore, prøv at højreklikke på det og i menuen der dukker op vælger du Egenskaber

Slet http://www.qvo6.com i feltet Destination: på fanen Genvej.

Så det ser cirka sådanne ud "C:\Programmer\Internet Explorer\iexplore.exe" (kun et eksempel)

Klik Anvend > OK

Kommentar
Fra : susss

Dato : 23-06-13 11:22

Der står en mulighed der hedder Fjern fra listen mon det er nok ??

Kommentar
Fra : susss

Dato : 23-06-13 11:26

Når jeg højre klikker er der mulighed for fjerne fra listen. eller fast gør til listen...og hvis jeg ikke højre klikker kan jeg trykke på start inprivate-browsing 2. åbn en ny fane 3. Frigør programmet fra proceslinjen...det er hvad der er af muligheder pt

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 23-06-13 11:27

Citat
Der står en mulighed der hedder Fjern fra listen mon det er nok ??

Nej det er ikke nok, gør nu som beskrevet!

Det ikon du klikker på for at starte Internet Explore, prøv at højreklikke på det og i menuen der dukker op vælger du Egenskaber

Slet http://www.qvo6.com i feltet Destination: på fanen Genvej.

Så det ser cirka sådanne ud "C:\Programmer\Internet Explorer\iexplore.exe" (kun et eksempel)

Klik Anvend > OK

Kommentar
Fra : susss

Dato : 23-06-13 11:37

Nu så langt jeg trykkede på klip for at slette det der stod I Destinationen...men som kommer den hele tiden frem med at det der er i destinationen ikke er korrekt skrevet..ved ikke hvad jeg skal skrive der i stedet for nu hvor den er tom...google kan man heller ikke skrive det vil den ikke acceptere..hvad gør jeg så ?

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 23-06-13 11:41

Der skal nok stå dette i destination!

"C:\Program Files\Internet Explorer\iexplore.exe"

Kommentar
Fra : susss

Dato : 23-06-13 11:43

Ja nu fandt jeg ud af det..men den er stadigvæk i exsplore desværre..har også fundet to af dem på mit skrivebord dem slettede jeg også helt fra papir kurven

Kommentar
Fra : susss

Dato : 23-06-13 11:43

Det står der fint nu...men det møj er ikke væk endnu på exsplore

Kommentar
Fra : susss

Dato : 23-06-13 11:46

"C:\Program Files\Internet Explorer\iexplore.exe" http://www.qvo6.com/?utm_source=b&utm_medium=mlv&from=mlv&uid=ST3750528AS_9VP2BZRWXXXX9VP2BZRW&ts=1371797060 den bliver ved med at vende tilbage med at se sådanne ud har lige tjekket igen..den gemmer ikke den rigtige bare for meget..ved ikke hvordan jeg får dette væk ordentlig

Kommentar
Fra : susss

Dato : 23-06-13 11:48

Måske sletter jeg den forkert..jeg højre klikker på teksten og trykker slet så er teksten væk men kommer jo tilbage igen når jeg prøver det samme på ny hvordan mon det kan være

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 23-06-13 11:50

Dette skal slettes
http://www.qvo6.com/?utm_source=b&utm_medium=mlv&from=mlv&uid=ST3750528AS_9VP2BZRWXXXX9VP2BZRW&ts=1371797060
Når du har gjort det klikker du Anvend og OK

Kommentar
Fra : susss

Dato : 23-06-13 11:54

Den kommer igen og igen ..

Kommentar
Fra : susss

Dato : 23-06-13 11:57

Så skriver den navnet ikke er godkendt som står i destinationen da der jo ikke står noget navn...så jeg kan ikke komme videre med at markere anvend eller ok

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 23-06-13 12:07

"C:\Program Files\Internet Explorer\iexplore.exe" http://www.qvo6.com/?utm_source=b&utm_medium=mlv&from=mlv&uid=ST3750528AS_9VP2BZRWXXXX9VP2BZRW&ts=1371797060

Slet kun det med skråskrift og lad "C:\Program Files\Internet Explorer\iexplore.exe" blive(med anførselstegn)

Kommentar
Fra : susss

Dato : 23-06-13 13:14

Nu står der endelig det rigtige men qvo6 er stadigvæk startside på exsplore

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 23-06-13 13:18

Åbn Internet Explorer
Gå til Funktioner > Internetindstillinger
Klik på Generelt fanen
I feltet Startside sletter du qvo6 link'et og skriver det link du vil bruge som startside f.eks. google.dk

Kommentar
Fra : susss

Dato : 23-06-13 14:19

Der står allerede Google.dk for det havde jeg lavet tidligere i dag...men det hjælper desværre heller ikke til at fjerne det..er ved at scanne efter virus via mit virus program

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 23-06-13 14:25

Prøv med AdwCleaner

Hent AdwCleaner her, gem den f.eks. på Skrivbordet
http://general-changelog-team.fr/en/downloads/finish/20-outils-de-xplode/2-adwcleaner

Når det er hentet så luk alle browsere / websider

Start AdwCleaner.exe

NB:
Windows XP brugere, dobbelt-klik på adwcleaner.exe
Windows Vista / 7 og Win 8 brugere, højre-klik på adwcleaner.exe og vælg "Kør som administrator".

Klik på Slet og følg anvisninger

Kommentar
Fra : susss

Dato : 23-06-13 14:30

Det prøver jeg lige når jeg har kørt virus kontrol færdig det tager godt nok lang tid ...venter endnu er kun nået til 24 % :-/

Kommentar
Fra : susss

Dato : 23-06-13 16:48

Nu har jeg scannet den fandt intet så satte jeg Mc Afee igang den fandt det lorte program...men ville have penge for at udføre op gaven...har købt programmet nu for 1 år...kan man nøjes med det ? anti vira og de arbejder ikke sammen så godt..så det er slettet nu har kun MC AFEE..

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 50 point
Dato : 23-06-13 16:56

Så nøjes du bare med det og forny licens om et år!

Kommentar
Fra : susss

Dato : 23-06-13 18:10

Ja det er nok nemmest....men den er stadigvæk på forsiden af exsplore..men må lige se om den kan fjernes nu...Takker rigtig mange gange for din meget store hjælp..

Godkendelse af svar
Fra : susss

Dato : 23-06-13 18:11

Tak for svaret Klaudi.Takker

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 23-06-13 18:48

velbekomme