/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
touchpad
Fra : ninaac
Vist : 337 gange
20 point
Dato : 26-05-13 14:08

jeg har lige købt en acer.. som tilsyneladende har touchpad funktion... men jeg kan simpelthen ikke få det til at virke.. er der nogen der ved hvordan man gør?
mvh nina

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 26-05-13 16:47

Det er musepladen foran tastaturet på bærbare computere som hedder touchpad, touchpad aktiverer du og indstiller i Indstillinger for mus som er i Kontrolpanel > Hardware og lyd.
Måske forveksler du touchpad med touchscreen som er en skærm der er følsom for berøring?

Kommentar
Fra : ninaac

Dato : 26-05-13 19:58

Ej ok.. Tak for svaretJa jeg troede det hed touch pad.. Jeg mente touch screen.. Så er det måske derfor jeg ikke ka få det til at virke.. Ved du om Acer overhovedet laver laptops med touch screen?

Kommentar
Fra : fun2

Dato : 26-05-13 22:53

Acer laver computere med touch screen. Du kan kende dem på at de har en glasplade foran skærmen, ikke bare en plastfilm.
Hvis du kører Windows 8 bør det virke, uden du skal gøre noget specielt.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 26-05-13 23:06

Jo vist laver Acer computere med touchscreen, den billigste er den her
http://www.proshop.dk/Baerbar/Acer-Aspire-V5-471P-33218G50Mass-2390693.html
computere med berørings skærm er generelt lidt dyrere end modeller uden den følsomme skærm

Kommentar
Fra : ninaac

Dato : 27-05-13 07:59

Jeg kører Windows 8 og det er en helt ny Acer .. Men det er ikke den dyrere udgave så måske kan den slet ikke? det er en helt almindelig skærm.
Hmm nå men altså tak fordi I skriver jeg blir så meget klogere