/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Til Molokyle.
Fra : Mosebaek
Vist : 568 gange
200 point
Dato : 06-04-13 11:01

Du skal også hædres,for et godt svar.

M.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 06-04-13 11:40

Selv tak!

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 06-04-13 11:57

Klaudi,din ihærdige indsats,er da ikke gået ubemærket hen.Derfor vil jeg da også,oprette en "takketråd",til dig.Hvor du bliver belønnet,efter fortjeneste.

Vh. M.

Kommentar
Fra : moderator

Dato : 06-04-13 15:22

No thanks ..rejected, but no offence Mosebaek
Happy that you could use the information !
Moderator

Kommentar
Fra : Hm...

Dato : 06-04-13 15:24

Helt enig
<HM>

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 06-04-13 17:26

Molokyle din skælm......
Citat
..rejected, but no offence Mosebaek

Det er jeg glad for.

Jaja,så må jeg jo ty til noget,jeg aldrig har prøvet før,nemlig at annulere.Det smerter mig dybt.

M.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 06-04-13 17:41

Citat
Jaja,så må jeg jo ty til noget,jeg aldrig har prøvet før,nemlig at annulere.Det smerter mig dybt.

Løgn i din hals

Statistik
Spørgsmål
- Ubesvarede 2
- Besvarede 267
- Annullerede 17
- Slettede 0
Ialt 286

mvh virus

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 06-04-13 17:59

Citat
Løgn i din hals

Tænk på blodtrykket.Det er slet ikke sundt i din alder,at hidse sig sådan op.

Jeg ved skam udmærket at der står 17 annulerede spørgsmål.Men det er altså ikke mig,der har gjort det. Hvornår og hvorfor,det er sket,ved jeg heller ikke.

Men jeg kan jo gætte på,at det er "Moderator".

M.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 06-04-13 18:03

Et billede af min start op med AVG firewall - som til tider misforstår noget
fik desværre ikke hele skriften med, men osv.
http://www.gratisimage.dk/image-ACF5_51604686.jpg

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 06-04-13 18:07

NB: sjovt som gamle profiler pludselig dukker op, nå men dem om det.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 06-04-13 18:11

Tak mig-selv.Jeg var ved at tro,det var Klaudi igen.

Kan du ikke holde ham hen,med sutteflasken,mens jeg koncentrerer mig.

M.

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 200 point
Dato : 06-04-13 18:14

Det er sket på denne måde

http://www.kandu.dk/faq.aspx#26

Citat
Hvis du skriver et spørgsmål og ikke har lukket dette efter 3 måneder, vik Kandu.dk automatisk annullere dit spørgsmål og du vil blive fratrukket 5 ledige point.

Du skal sørge for, at lukke dit spørgsmål, enten i form af at acceptere et svar, eller annullere dit spørgsmål. Hvis du lukker dit spørgsmål indenfor 3 måneder vi du automatisk modtage 5 ledige point.

moderator + hm = molokyle

God weekend

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 06-04-13 18:23

Citat
NB: sjovt som gamle profiler pludselig dukker op, nå men dem om det.

Ja,lad dem dog,det er da meget hyggeligt.Glemte at spørge Molo,hvordan det gik med Papegøjen.

Og til Klaudi,hvis han stadigvæk,kigger med:Hvis du kigger lidt i min historik,vil du se at jeg faktisk har spurgt om,hvorfor det er annuleret 17 spørgsmål,når jeg ikke selv har medvirket.

Er det på grund af uhøvisk tale? ..........................................................

M.

Godkendelse af svar
Fra : Mosebaek

Dato : 06-04-13 18:57

Tak for svaret ans.(Eller hvem du nu er). Nu annulerer jeg annulleringen.

Afsnittet fra Kandu,har jeg før læst.Men det er åbenbart FOR længe siden.

Stadigvæk undrer det mig,med de 17 spørgsmål....mener altid at ha`været omhyggeligt med at lukke.

Nå men,jeg må jo tro på statestikken....og skamme mig.

Citat
God weekend

Lige ovver!!

Vh. M.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 06-04-13 19:16

Ja ja, når der er brug for hjælp er man go' nok

mvh virus

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 06-04-13 19:31

Citat
Kan du ikke holde ham hen,med sutteflasken

Total forvirret = VAR DET IKKE MOLOTOV/ KYLEN DU VILLE GIVE POINT
og så får ans point´s = nå - men GO et eller andet.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 06-04-13 19:33

Citat
Nu annulerer jeg annulleringen.

Kan man nu også 'det'' . nå men go et eller andet

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 06-04-13 19:37

Citat
Total forvirret = VAR DET IKKE MOLOTOV/ KYLEN DU VILLE GIVE POINT

Bær over med moseegen, han aner ikke hvad han laver!

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 06-04-13 20:01

Citat
Kan man nu også 'det'' .

Man kan hvad man vil. Kun viljen sætter grænsen.

Citat
Bær over med moseegen

Citat
Moseeg er normalt også betragtet som et meget fint materiale

Hermed slutter denne festforestilling,fra min side. Har mere presserende ting at gøre.

Vh. M.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-04-13 09:02

Tjaeh... eksemplets magt: Når man ik' synes det er på sin plads at modtage påæng?
Så er det da 'smart' at ha' et par profiler i baghånden til at gøre opmærksom derpå
Papegøje? Næeh... PAPEGØJER ..i flertal
Den første gøje jeg havde: En Blåkindet Conure hun ved navn; Berit ...flygtede til min store sorg desværre i et uopmærksomt øjeblik. Et par venner forærede mig så en bortfløjen Lutino Nymfekakadue hun, som nu lyder navnet: Dygtig. Min ven og papegøjeopdrætter forærede mig
en Blåkindet Conure: En forbandet fræk han, som selvfølgelig blev døbt: Gylle
Her er en pragtfuld larm om morgenen Vækkeur er blevet overflødigt
Ka' I ha' en go' Søndag. Husk der er kickoff i Sundby's Idrætsanlæg kl. 13 ..og cykelløb i eftermiddag !
Gladest... </MOLOKYLE>