/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
windows 8
Fra : kivi
Vist : 537 gange
100 point
Dato : 24-03-13 09:49

hvordan undgår man at indtaste mail adr og password i windows 8 det sker ustandselig der må være en måde så det kun sker engang

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 24-03-13 10:37
Kommentar
Fra : kivi

Dato : 24-03-13 10:42

jeg fik ikke forklaret mig rigtig det er når jeg for.exp går ind på skype eller noget andet så skal jeg looge ind med mail adr og password man må da kunne nøjes med en gang

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 24-03-13 10:54

Har du set om der ved log ind, står et felt "forbliv logget ind", hvor du kan sætte et X ?

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 24-03-13 11:08

Log ind gælder individuelt for hver enkelt udbyder. At du bruger de samme oplysninger for at logge på, ved de jo ikke.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 24-03-13 13:20

Internetindstillinger/ indhold/ autofuldførelse

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 24-03-13 13:22

Det kan også være at dine Cookies slettes hver gang du slukker din pc, de indeholder også oplysninger om login´s

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 100 point
Dato : 24-03-13 13:49

Har du oprettet en bruger konto på computeren med din Windows Live ID (Hotmail) og logget ind på den ?
Alle Microsoft tjenester som Skype for eksempel logger på fuldstændig automatisk hos mig, jeg har en administrator konto som jeg sjældent bruger og en bruger konto oprettet med min Live ID og her fungerer alle tjenester helt af sig selv.
Fejlen er måske at du har oprettet din konto med en anden mail end hotmail/live mail
det er kun et gæt men Microsoft har knyttet deres egne tjenester tættere til Windows 8 end med de tidligere Windows

Godkendelse af svar
Fra : kivi

Dato : 25-03-13 07:45

Tak for svaret o.v.n..