/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
mystisk program
Fra : trimare46
Vist : 513 gange
300 point
Dato : 19-03-13 16:39

min kæreste har fået noget ind på sin samsung tablet der hedder rotten tomatoes. det er noget der bare lige pludselig er poppet op og vi kan ikke få det væk. når man klikker på det, er det ikke til at komme ud af igen. det leder hele tiden hen til, at man skal downloade noget med nogle spil.
hvordan slipper man af med det igen?

Kommentar
Fra : lgs

Dato : 19-03-13 17:28

http://www.malwarebytes.org/ kunne være løsningen - skal du starte i fejlsikret tilstand er hjælpen måske her http://antimalwareguy.com/Howto1.html

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 19-03-13 17:35

jeg kan godt se ideen i det hvis det var på en pc, men nu er det en tablet hun har og det med fejlsikret tilstand på en android tablet ved jeg ikke lige hvordan man gør

Accepteret svar
Fra : katekismus

Modtaget 300 point
Dato : 19-03-13 18:01

Rotten tomatoes er vist en side omkring film. Den har anmeldelser og trailers. Skulle ikke være farligt.

Hvis ikke i kan finde ud af at lukke programmet, så sluk helt for tablet. Start derefter op igen og slet den app ligesom enhver anden app.

Godkendelse af svar
Fra : trimare46

Dato : 19-03-13 22:58

Tak for svaret katekismus.