/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
22find
Fra : kivi
Vist : 820 gange
100 point
Dato : 19-03-13 10:00

er der nogen som kender ,og ved hvor den gemmer sig , 22find , jeg har prøvet synes alt hvad jeg har kunne finde om den men skidtet er der stadig så hjælp modtages gerne

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 19-03-13 10:02

Hvad er 22find? og hvad kan "den"?

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 19-03-13 10:04
Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 19-03-13 10:08

Det gjorde mig ikke klogere på, hvad den kan bruges til, og hvad det er

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 19-03-13 10:17

marken 84 alt det har jeg prøvet men den er der stadig og den har overtaget explore/firefox og google som søgemaskine

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 19-03-13 10:38
Kommentar
Fra : a_h

Dato : 19-03-13 13:24

Hej Kivi

Det er en virus    22find

Jeg har selv haft den. jeg har formateret min computer for at slippe af med den havde prøvet alt for at få den væk

Mvh
a_h

Kommentar
Fra : a_h

Dato : 19-03-13 13:29

Hej Kivi

Det er en virus 22find
Den havde slået min antivirus fra også min firewall
Jeg har selv haft den. jeg har formateret min computer for at slippe af med den havde prøvet alt for at få den væk

Mvh
a_h

Advarsel! Farligt websted
Hold da op!
Er du sikker på, at du vil gå derhen?

http://22find.com/static/22find/uninstall.html kan være risikabelt at besøge.

Hvorfor blev du omdirigeret til dette websted?

Da vi besøgte dette websted, registrerede vi, at det havde en eller flere risikable funktioner.

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 19-03-13 13:38

Hvis ikke du kan komme videre , så opret en profil på spywarefri.dk http://www.spywarefri.dk/forum/ og opret en tråd der. De er eksperter i virus og den slags utøj. Der er en generel rensevejledning, di bør følge før du kontakter dem.
http://www.spywarefri.dk/vejledning-til-rensning/

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 19-03-13 13:46

Fjern 22find.com

Internet Explorer
1 - Åbn Internet Explorer
2 - Gå til Funktioner > Internetindstillinger
3 - Klik på Generelt fanen
4 - I feltet Startside sletter du www.22find.com link'et og skriver det link du vil bruge
5 - Klik på Indstillinger i afsnittet Søg, så åbner Administrer tilføjelsesprogrammer
6 - Fjern 22find, luk så Administrer tilføjelsesprogrammer
7 - Klik Anvend eller OK på Internetindstillinger for at gemme ændringer
8 - Genstart Internet Explorer

Firefox
1 - Åbn Firefox
2 - Gå til indstillinger via Firefox > Indstillinger
3 - Klik på fanen Overordnet
4 - I feltet Startside sletter du www.22find.com link'et og skriver det link du vil bruge, klik OK
5 - Åbn så tilføjelser, Firefox > Tilføjelser klik på Udvidelser
6 - Klik på Fjern knappen til højre for 22find, luk fanen Tilføjelser
7 - Vælg Håndter søgetjenester... i søgefeltet oppe til højre(lille pil ned)
8 - Marker 22find, klik så på Fjern og derefter på OK
9 - Genstart Firefox

Chrome
1 - Åbn Chrome
2 - Klik på Tilpas og konfigurer Google Chrome øverst til højre (tre vandrette streger)
3 - Vælg Indstillinger, i afsnittet Ved opstart, Åbn en bestemt side eller en række sider klik på Angiv sider og find 22find link'et og slet det
4 - Klik på Administrer søgemaskiner... i afsnittet Søgning, slet 22find(x ude til højre), klik OK
5 - Klik på Tilpas og konfigurer Google Chrome øverst til højre (tre vandrette streger) > Værktøjer > Udvidelser
6 - Fjern 22find ved at klikke på Skraldespand ude til højre
7 - Genstart Chrome

Fjern link i Genveje:
1 - Find alle de genveje du har, til de browsere du bruger (IE, Firefox, Chrome), bl.a. i Alle programmer og på Skrivebordet
2 - Højre-klik på genvej og vælg Egenskabber
3 - Slet http://www.22find.com i feltet Destination: på fanen Genvej.

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 100 point
Dato : 19-03-13 13:47
Kommentar
Fra : kivi

Dato : 19-03-13 14:01

tak skal i have men alt det som i kommer har jeg prøvet men gode råd modtages gerne så jeg ikke skal formater pc

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 19-03-13 14:03

spyhunter kan tilsyneladende men den koster 240 kr det synes jeg er for meget af min pension

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 19-03-13 14:05
Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 19-03-13 14:09

Hvis du følger anvisningen længere oppe burde du kunne fjerne den!

Det er jo egentlig bare en søge side alá google!

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 19-03-13 14:40

ja det mente jeg også meeen det er ikke lykkes endnu

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 20-03-13 10:12

jeg håber at det har hjulpet jeg afinstalleret google crome og firefox og så installeret igen
men tak for hjælpen

Kommentar
Fra : Sønder

Dato : 20-03-13 10:20

Prøv først en gendannelse til et tidspunkt før du fik den. Det virkede for mig

Godkendelse af svar
Fra : kivi

Dato : 20-03-13 10:40

Tak for svaret Klaudi.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 20-03-13 11:06

velbekomme

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 20-03-13 11:14

Velbekomme kivi

Citat
Kommentar
Fra : marken84

Dato : 19-03-13 10:04

1 klik på Google...

http://22find.com/static/22find/uninstall.html

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 20-03-13 11:17

Citat
Velbekomme kivi

OBS! det skal opfattes som en spøgefuld bemærkning