/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Kører min laptop optimalt
Fra : jensviggo
Vist : 574 gange
29 point
Dato : 26-02-13 10:06

Hvordan kan jeg vide om min laptop kører optimalt, jeg tænker på hurtighed/hastighed, det er en Acer E-machines E728, intel pentium T4500/2 GB DDR3 memory/160GB HD.

Umiddelbart kunne jeg godt tænke mig den kørte lidt hurtigere, specielt under opstart

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-02-13 13:04

Citat
Hvordan kan jeg vide om min laptop kører optimalt

Det kan du IKKE vide

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 29 point
Dato : 26-02-13 13:05

Og dog...

En nyformating og KUN med styresystem - så bliver den ikke bedre

Kommentar
Fra : NegoZatoR

Dato : 26-02-13 16:42

Altså jeg vil også sige "Det kan du mærke" :)

Man kender sin egen maskine og ved, hvordan den opfører sig..

Du kan selvfølgelig altid give den et rens - Så du holder den i form om man vil :)

Hvilket styresystem køre du med?

Du kan styre, hvilke programmer der starter op, når du tænder din maskine ved enten at bruge Ccleaners opstart konfigurator, eller du kan styre det direkte ved at bruge msconfig, som du finder ved at trykke "Windows-Tast + R" - og skrive "msconfig" - Vælg fanebladet "Start".

Her kan du afkrydse de programmer du ikke vil have til at starte op, når du starter din maskine.

Flere ting du kan gøre..

Du kan køre en cleaner...

Hent Ccleaner her:

http://www.filehippo.com/download_ccleaner/download/f3957eb7634eafb78e6698d0e20cced3/

Du kan Diskfragmentere..

Hmm .. det var et par ting :)

Godkendelse af svar
Fra : jensviggo

Dato : 28-02-13 14:15

Tak for svaret refi.