/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Fra : Tak_for_hjælpen
Vist : 501 gange
50 point
Dato : 05-02-13 15:13

Synes jeg har spurgt før enten er der for meget snort i hovedet til jeg kan se spøgsmålet eller også læste jeg med på et andet spørgsmål hvor en havde samme problem - finde spørgsmålet kan jeg i hver fald ikke.

Nede i hjørnet havde jeg for længe sidennat der stod 100%, det forsvandt og jeg spurgte/ en anden spurgte hvordan få jeg det igen - inge af svarene var brugbare men en fortalt at man kunne trykke på 2 knapper så kom den tilbage til 100% men hva de nu for 2 knapper for nu har pcen opførst sig pænt i et stykke tid... og den er på et eller andet langt over 100% og jeg vil gerne tilbage til de 100% men jeg har også brug for at den står på 50% ved et underligt program så nu SKAL jeg have den der bar tilbage - men hvordan få man det.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 05-02-13 15:32

CTRL+0 (Nul i øverste række)

Accepteret svar
Fra : katekismus

Modtaget 60 point
Dato : 05-02-13 15:45

Det du savner er "status bar"en

høreklik i det tomme område øverst i programmet, herefter får du en menu, hvor du kan slå status bar til.

Evt også se denne video.
http://www.youtube.com/watch?v=ZRCoNEAC1Pg

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 05-02-13 15:49

CTRL og + gør side større
og
CTRL og - gør side mindre

Kommentar
Fra : Tak_for_hjælpen

Dato : 05-02-13 16:10

Så huskede jeg rigtig men det der med ctrl og 0 virker ikke mere og den er lige glad med ctrl og plus minus knapper.

Lige som sidst er den meget lige glad med hvor jeg høreklikker henne der kommer mange valgmulighed men ingen af dem hedder statusbar

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 05-02-13 16:14

CTRL + 0(nul over bogstaver) ikke NumPad!

Virker det heller ikke?

Godkendelse af svar
Fra : Tak_for_hjælpen

Dato : 05-02-13 16:15

Tak for svaret katekismus.

ingen høreklik nogen steder men youtube vidste at man kan trykke på den der underlige stjerne så nu er jeg glad igen

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 05-02-13 16:18

Tast ALT(den venstre) så dukker Menulinje op,
vælg Vis > Værktøjslinjer > Statuslinje

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 05-02-13 16:18

Selv tak!