/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Creative zen
Fra : begga
Vist : 573 gange
155 point
Dato : 22-01-13 18:19

Hej
Måske kan nogen hjælpe mig? Jeg har en creative zen plus 2gb afspiller der siger docked når jeg tilslutter den en computer. Jeg har stukket en nål ind i reset knappen og den ser fin ud indtil jeg tilslutter den computeren.

Kommentar
Fra : begga

Dato : 22-01-13 18:32

Hjælp , hjælp

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-01-13 19:32

Citat
og den ser fin ud indtil jeg tilslutter den computeren.

Går der så ild i den

Uden oplysninger er det ret svært at "gætte" på noget.....

Kommentar
Fra : begga

Dato : 22-01-13 19:44

hvilke oplysninger mangler du?

Kommentar
Fra : begga

Dato : 22-01-13 19:49

Det er en mp3- afspiller. Måske ved nogen hvor man kan finde hjælp på nettet på dansk. Den virker når den skal afspille radio men når man vil tilslutte den sin pc med hen blik på at overføre musik til den sigen docked

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 155 point
Dato : 22-01-13 19:52

Citat
men når man vil tilslutte den sin pc med hen blik på at overføre musik til den sigen docked

Det skal den vel også

Den fortæller dig bare den er tilsluttet.....

Så du kan vel flytte/kopiere filerne i stifinder....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-01-13 19:55
Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 23-01-13 12:38

Prøv at åbne Windows Media Player når Zen er docked, den har nemlig opdaget at din Zen er sat til computeren og opret så en afspilnings liste og klik på Synkroniser for at synkroniser spille listen med Zen.
Du kan sandsynligvis også finde Zen under Computer, der vil den vises som et drev og du kan dobbelt klikke på drevet for at åbne, find den mappe som er til musik og åben den, på Zen altså.
Åben så din musik mappe på computeren i et andet vindue og du kan trække musik filer fra det ene drev til det andet, i dit tilfælde er det fra computeren over til Zen musik mappen

Godkendelse af svar
Fra : begga

Dato : 03-02-13 14:53

Tak for svaret refi.