/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Laptop med touch skærm
Fra : Kortoververden
Vist : 752 gange
100 point
Dato : 26-12-12 11:49

Jeg skal hjælpe min mor med at finde en ny laptop, og med Windows 8 er der jo lige pludselig en ide i at købe en maskine med touch skærm.

Hvor får man mest for pengene?

Den skal bruges til internet, mail og lidt små spil (ikke noget grafiktungt). Jeg er selv Mac bruger og er hægtet helt af på PC markedet.

Accepteret svar
Fra : snaptil

Modtaget 100 point
Dato : 26-12-12 15:46

du skal lige vente lidt, hvis du ønsker med touch skærm, de er kun lige begyndt at ramme butikkerne.
>>Gætter på en 1-2 måneder så kommer der først en ordentlig mærke for dem.

Godkendelse af svar
Fra : Kortoververden

Dato : 05-02-13 21:39

Tak for svaret snaptil.