/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Skrivebordet
Fra : Frusanen
Vist : 537 gange
100 point
Dato : 23-09-12 13:07

Hej
Pludselig kan jeg ikke bruge ikonerne på Skrivebordet. Alt andet jeg klikker på virker.

Nogen der kan hjælpe?

Vh
Frusanen

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 23-09-12 13:12

Der skal flere oplysninger til før du kan få hjælp
Hvilken styresystem og hvad hedder computeren?
Hvad mener du med at du ikke kan bruge ikoner på skrivebordet?
Kan du åbne de programmer som ikonerne er genveje til på en anden måde?
Hvilke oplysninger får du når du højreklikker på et af ikonerne og vælger Egenskaber?

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 23-09-12 13:22

kan der være nogen der laver sjov med dig, det er jo go' humor at tage et billede af skrivebordet og sætte det som baggrund og derefter fjerne alle ikoner for derefter at se folk klikke helt febrilsk på billedet

Accepteret svar
Fra : granner01

Modtaget 100 point
Dato : 23-09-12 21:02

Har du prøvet at genstarte? Alle tingene i en computer foregår med 0 og 1 taller så der skal ikke så meget til før det går galt.

Hvis det ikke hjælper at genstarte så må du systemgendanne til en tidligere dato. Det finder du ved start - alle programmer - tilbehør - systemværktøjer - systemgendannelse.

Godkendelse af svar
Fra : Frusanen

Dato : 24-09-12 21:56

Tak for svaret granner01.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 24-09-12 22:22

Selv tak.