/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
gl bærbar
Fra : kivi
Vist : 545 gange
50 point
Dato : 16-08-12 16:32

er der nogen som interessere/samler på gamle bærbare ,jeg har ibm tinkpad med diskettedrev så kom frit frem

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 16-08-12 16:59

Hvad koster den og hvor langt væk er du.
Eyvind. - Fra Smørum ( Kbh. )

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 16-08-12 17:16

jeg bor i sydsjælland og hvad mener du den er værd

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 16-08-12 17:26

Jeg aner ikke hvad den er værd.................jeg har nogle ældre Compac og leger lidt med dem.
Desværre er diskettedrevet ude af funktion på en af dem.
Jeg var nok mest nysgerrig.

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 16-08-12 17:37

hvis du selv henter den skal du få den for 100,00 kr og så prøver jeg at se om jeg ikke skulle have et diskette drev du må få

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 16-08-12 18:40

Hej det er pænt af dig - men jeg fortalte det lige til min viv, og hun påstår at jeg har computere nok.
Nåe ja, med 6 stk bærbare og en stationær, må jeg nok give hende ret, og pænt sige nej tak.

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 16-08-12 18:57

ja sådan går det når kvinder blander sig

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 16-08-12 19:04

Der er kun en ting der er værre end påståelige kvinder - og det er de påståelige kvinder som har ret.

Kommentar
Fra : Tak_for_hjælpen

Dato : 17-08-12 08:47

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 18-08-12 23:34

HA... som om det var noget!
Jeg har en: Compac Armanda 7800 ..fra år 1998...til afhentning ...med: Hold nu fast;

Windows NT 4.0

..UDEN netkort ...men med mulighed for MODEM tilslutning ..HVA'BE'HA'R !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 18-08-12 23:43

Ps. Der medfølger selvfølgelig original:

a.) Bæretaske
b.) Netledning (..da; Strømforsyning/Transformer/Batteri ...er indbygget !)
c.) ..og ikke mindst; en: Instruktionsbog!
</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-08-12 21:46

Nåeh... den var der nok heller ik' no'en der ville ha' ?
</MOLOKYLE>

Annuller spørgsmålet
Fra : kivi

Dato : 23-08-12 07:24

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål