/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
acer aspire one happy pav70?
Fra : return
Vist : 709 gange
101 point
Dato : 11-02-12 20:08

hej

nogen der ved hvordan man finder recovery drevet på en acer aspire one happy model no =pav70
så man kan få genskabt den til som da man købte den ?

nogen der ved det må i gerne skrive en fremgangs måde til hvordan man gør det

Kommentar
Fra : webm

Dato : 11-02-12 22:58

Det laver man inden man går i gang med at bruge maskinen - på sandsynligvis 4 stk. DVD'er

Accepteret svar
Fra : webnoob

Modtaget 101 point
Dato : 11-02-12 23:42

"Drevet" ligger på din harddisk, men mindre du på et tidspunkt har formateret HELE din harddisk.
Hvis ikke har formateret harddisken, så prøv og læs denne her side.
http://www.pctechbytes.com/acer/acer-aspire-system-recovery-partition/

Kommentar
Fra : webm

Dato : 12-02-12 00:47

LÆS GRUNDGT!

Du kan ikke bruge Acer Aspire System Recovery Partition
Processen for genskabelse af Acer Aspire System Recovery partition er den samme med alle de store mærker. Det vigtigste at huske er at altid have sikkerhedskopier af dine data og tage et par minutter at brænde recovery dvd'er med Acer indbyggede utility. Oprettelse af disse backup dvd'er er afgørende. Hvis harddisken fejler, vil du ikke være i stand til at udføre en genopretning af Acer Aspire systemet gendannelsespartition. Opret medierne og opbevar den et sikkert sted sammen med resten af ??din software og dokumentationen til computeren.

Kommentar
Fra : return

Dato : 12-02-12 09:44

havde nu ellers hørt at recovery partitionen er skjult på den maskine for for i den partition som den burde være i er tom ? nogen der har et bud

Godkendelse af svar
Fra : return

Dato : 12-02-12 12:46

Tak for svaret webnoob.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 12-02-12 12:50

Du behøver ikke de omtalte DVD eller CD med en Aspire One, alt er indbygget og du kommer til gendannelses muligheden ved at trykke på tasterne Alt + F10 samtidig når computeren starter, vent med at trykke til Acer logoet er på skærmen, husk at kopiere de filer du vil gemme til et eksternt drev eller anden computer inden du begynder, genstart så computeren
Citat

Consider what data you still need from your Acer Aspire One's hard drive. Save the files to an external USB device.

Restart the Acer Aspire One's operating system. Wait for the Acer logo to appear on the LCD screen.

Press the "Alt" and "F10" keys at the same time to bring up the recovery menu. Press "Enter."

Click "Next." Follow the prompts that appear on the screen to restore the operating system back to factory settings.

Use the drop-down boxes to select the time zone and language information for your Acer Aspire One. Restart the netbook when you are prompted to finish restoring the computer.

Connect the external USB device to your Acer Aspire One and transfer the data you saved earlier back to the netbook.
teksten i citat feltet er fra siden http://www.ehow.com