/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
fotos mapper
Fra : Nul7
Vist : 495 gange
50 point
Dato : 10-02-12 13:46

Hvorfor kan jeg ikke få vist minne fotos som små, stor, exstrastore, når jeg vælger det i vis?
Jeg får et program ikon når jeg åbner mappe for at se dem, og de kan blive små, store og extra store. Jeg vil gerne have program ikonet ændret til foto.
Jeg har to pc-er med win7 hvor den ene kan det jeg ønsker, men jeg kan ikke finde få den anden til det.

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 60 point
Dato : 10-02-12 14:18

Højreklik på mappe med billeder og vælg Egenskaber
vælg så fanen Tilpas, under hvilken type mappe vil du have,
vælger du Billeder, klik Anvend, OK

Kommentar
Fra : Nul7

Dato : 11-02-12 14:05

Hej Klaudi, tak for tipset, - da jeg lige havde avsendt spørgsmålet, fandt jeg løsningen, - i organisere under vis, et lille flueben skulle fjernes ved ´vis aldtid ikoner ikker miniature´, jeg kunne ikke komme til at annulere spørgsmålet, for jeg kunne ikke i en periode åbne KANDU, det er sket et par gange, og nogen gange køre den fast i skriften, i dag fungere den fint.

Hej vh.07

Godkendelse af svar
Fra : Nul7

Dato : 11-02-12 14:06

Tak for svaret Klaudi.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 11-02-12 14:17

var så lidt