/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
WIN XP Proceslinie
Fra : Smukke_Ole
Vist : 676 gange
100 point
Dato : 13-01-12 09:44

Jeg har siddet og fumlet, og nu er min proceslinie pludselig blevet dobbelt så høj.
Hvordan får jeg den til atblive "normal" igen ?

Kommentar
Fra : kj

Dato : 13-01-12 09:56

Det er min også, så jeg læser med.

Kommentar
Fra : netop

Dato : 13-01-12 10:00

Træk ned i kanten af den...

Kommentar
Fra : netop

Dato : 13-01-12 10:01

Du kan jo også have lagt flere ikoner ind på linjen så de ikke kan være på én?

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 13-01-12 10:05

Og linien skal ikke være låst, når du forsøger ovenstående

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 110 point
Dato : 13-01-12 10:09

Hvis den er "Låst" så højreklik på proceslinjen og vælg "Lås proceslinjen" så flueben forsvinder

Kør så mus forsigtigt op til kant af proceslinje, til der kommer en dobbeltpil frem(op/ned),
klik på venste museknap og hold den nede og træk proceslinjen ned til den er som du vil ha' den
og slip knappen.

Højreklik så på proceslinjen igen og vælg "Lås proceslinjen" så flueben kommer igen.

Kommentar
Fra : Smukke_Ole

Dato : 13-01-12 10:11

-> netop

Det virker ikke, og jeg har heller ikke ret mange ikoner

-> nomore

Når linien er låst, kan man ikke gøre en sk..

Smukke_Ole

Kommentar
Fra : Smukke_Ole

Dato : 13-01-12 10:14

-> Klaudi

Det har jeg prøvet, men når man trækker den nedad, forsvinder nedenud af skærmen, og kan ikke ses

Smukke_Ole

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 13-01-12 10:19

Du skal ikke trække den helt ned i bunden, kun så den er "som den plejer" at være!

Kommentar
Fra : bja2

Dato : 13-01-12 10:19
Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 13-01-12 10:32

Sådan flytter du proceslinjen i Windows fra standardpostionen eller nulstiller den til standardpositionen
http://support.microsoft.com/kb/253679

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 13-01-12 10:58

Citat
-> nomore

Når linien er låst, kan man ikke gøre en sk..

Skriver også at den IKKE skal være låst

Prøv at skift Windows TEMA, det plejer at nulstille de fleste bruger indstillinger/ og fejl

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 13-01-12 13:03

Jeg har optaget en lille guide så du kan se hvordan du skal gøre. Du skal ikke tænke over mit er Windows 7, processen er den samme i Windows XP.
Download filen og dobbelt klip på den og så skal du dobbelt klikke på den fil indeni, der kan du se hvad du skal gøre.
http://peecee.dk/upload/view/345731

Godkendelse af svar
Fra : Smukke_Ole

Dato : 13-01-12 15:04

Tak for svaret Klaudi.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 13-01-12 17:46

velbekomme