/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Kan ikke skifte til næste side
Fra : gwh
Vist : 960 gange
100 point
Dato : 01-02-11 13:02

Hej Kandu ér vil i være søde at hjælpe mig ? når jeg er inde på apollos forside og udfylder rubrikken med rejsemål osv. og klikker på "fortsæt" så kommer jeg godt nok over på den anden side , men der kommer ikke, den der boks frem hvor der er en "drejene sol" og hvor der står "vent venligst" jeg kan ikke komme videre i siderne. jeg har prøvet, at slå Norton fra, for at se om det var den der blokerede, men det er det ikke.
Hvis i har gode råd til ,hvad det kan være og hvad der kan prøves/gøres, så skriv venligst hele opskriften, så jeg kan finde ud af det.
Glæder mig til at få jeres hjælp.
Mvh. gwh

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 01-02-11 13:03

Prøv at se om der ikke er en bjælke lige neden for proseslinierne som skriver om du vil godkende dette. Er der det så klik på den og giv tilladelse.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 01-02-11 13:13
Kommentar
Fra : gwh

Dato : 01-02-11 13:13

Hej desværre, der står "udført men med fejl på siden"
mvh. gwh

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 01-02-11 13:14

og evt rydde op i midlertidige internet filer
Menuen Sikkerhed > Slet browserdata

Kommentar
Fra : gwh

Dato : 01-02-11 13:18

Citat
Prøv at opdatere flashplayer

Det er lige prøvet, desværre hjalp det heller ikke.
Mvh. gwh

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 01-02-11 13:19

Det virker her, prøvede Australien

Kommentar
Fra : gwh

Dato : 01-02-11 13:23

Citat
og evt rydde op i midlertidige internet filer
Menuen Sikkerhed > Slet browserdata

Det havde desværre heller ingen efekt.
Mvh. gwh

Kommentar
Fra : gwh

Dato : 01-02-11 13:25

Citat
Det virker her, prøvede Australien

Ja det virker alle andre steder på nær på MIN pc, jeg forstår det ikke.
Mvh. gwh

Kommentar
Fra : gwh

Dato : 01-02-11 13:27

Kom gerne med flere ider/løsninger, men jeg er først hjemme til at prøve flere forslag i aften.
Tak for nu.
Mvh. gwh

Kommentar
Fra : gwh

Dato : 01-02-11 13:32

Detaljer om fejl på websiden

Brugeragent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 8.0; Windows NT 5.1; Trident/4.0; SIMBAR={F322B25C-2A32-41D8-ABC6-026E9E236C95}; GTB6.6; Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1; SV1) ; .NET CLR 1.1.4322; .NET CLR 2.0.50727; .NET CLR 3.0.4506.2152; .NET CLR 3.5.30729)
Tidsstempling: Tue, 1 Feb 2011 12:44:14 UTC

Meddelelse: Ikke implementeret

Linje: 3936
Tegn: 17
Kode: 0
URI: http://ksb.apollorejser.dk/static-ksb/static/javascripts/staticScript.js

Kan lige nå at sætte denne kopi af fejlmeddelse ind, den kan måske hjælpe ?
Mvh. gwh

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 01-02-11 13:39

Har du nyeste Internet Explore (IE8) version 8 ellers opdater

Prøv at gå til Fuuktioner > Internetindstillinger fanen Sikkerhed, klik på Standardniveau

Du kan jo os prøve med Firefox

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 01-02-11 13:40

Fuuktioner = Funktioner

Hent evt Firefox her
http://www.mozilla.com/da/firefox/

Kommentar
Fra : jabalya

Dato : 01-02-11 13:48

Har du prøvet at slå pop blokeringfra i denne side?

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 01-02-11 14:10

Det er ikke popup

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 01-02-11 14:11

Ifølge fejlmeddelelsen har du noget java fejl.

1. luk alle browservinduer
2. gå i tilføj/fjern og afinstaller alt java
3. gå in på http://java.com og installer java

så skulle det hele virke igen

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 01-02-11 14:14

Hent nyeste her

Java Runtime Environment 1.6.0.23 (32-bit)
http://www.filehippo.com/download_jre_32/download/538a60bf8c59b6a27c2855f89c815583/

Accepteret svar
Fra : janeole

Modtaget 100 point
Dato : 01-02-11 17:02

Hej.
Jeg havde også det problem.
Jeg tror, at jeg fik løst problemet ved at klikke på kompalitatsvisning.
Mvh, janeole

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-02-11 18:52

Rod i din registreringsdatabase ..måske?
Prøv at rydde op automatisk med dette program: http://www.piriform.com/ccleaner/download

..BÅDE dine i dine temp filer/biblioteker, samt i reg. basen.

Genstart derefter ..og se så; om det sku' ha' hjulpet?
Det skader i det mindste ikke
</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : gwh

Dato : 01-02-11 23:08

Hej til jer alle. Tusind tak, for alt jeres hjælp, godt jeg har jer det var janeole der kom med løsningen, jeg anede ikke hvad "kompatibilitetsvisning" var og hvordan jeg skulle finde det, men jeg fandt det ved at klikke oppe på "side" og jeg er bare så super glad ,for NU virker det som det skal ,så jeg kan skifte siden og komme videre Tak, Tak
Mvh. gwh

Godkendelse af svar
Fra : gwh

Dato : 01-02-11 23:18

Tusind Tak for svaret janeole. Jeg er meget glad for din hjælp
Det problem har virkelig været irriterende, så jer er rigtig glad for at det virker nu.

Kommentar
Fra : janeole

Dato : 02-02-11 00:57

Velbekomme GWH.
Godt, at du også fik klaret dit problem, glad for ar kunne hjælpe dig.

Jeg vidste heller ikke hvad det var, og det var et rent tilfælde, jeg fik trykket på den knap. Men så virkede det sørme igen.
Så nu kunne jeg atter komme til at bestille rejser hos APOLLO.

MWH Janeole