/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Hjælp til ny bærbar
Fra : Crappe
Vist : 490 gange
50 point
Dato : 28-01-11 20:05

Hej alle.

Jeg står og skal købe ny bærbar, da min gamle er brændt sammen. Jeg har ca. 4000kr at gøre godt med.
Den skal primært bruges til internetsurf, mails, Office, og småspil - så den må meget gerne være ret hurtig!
Måske engang imellem skal der også spilles lidt WoW og Football Manager.

Jeg har selv kigget på den her. Hvordan synes I den ser ud?

http://www.mm-vision.dk/produkter/vispcsystem.asp?action=vis&type=notevision&menu=notebook&varenr=698941&gruppe=notebook

Er der nogle der har nogle andre idéer? Er det dumt at købe en HP?

På forhånd mange tak,
Christian

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 60 point
Dato : 28-01-11 20:37

Lenovo er ikke et tosset valg, men denne er ikke til hurtige spil eks. Call of duty black ops
En hurtig spillecomputer (når det skal være en bærbar) er ret dyr.

Kommentar
Fra : CharlotS

Dato : 28-01-11 21:02

Aldi har en 17,3'' til salg her den 2 februar, måske det var noget ??
http://www.aldi.dk/OFFER_DK_COMP/index05.shtml

Godkendelse af svar
Fra : Crappe

Dato : 28-01-11 22:04

Tak for svaret Eyvind.

Kommentar
Fra : EiHaBr

Dato : 29-01-11 12:07

Hej.

Jeg har lige fået Bilka katalog ind af døre der er en på bagsiden til 2899 kr. 15,6" Packard Bell.
Men ellers Aldis maskiner skulle efter sigende være gode.

Ellers kan du sammenligne på hjemmesiden SHG.dk et godt handelfirma/butik i Århus, der er altid en super service og viden at hente, og deres hjemmeside er nem at bruge.