/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Ændre/Slette tekst billeder i pdf
Fra : ivanovic1
Vist : 2007 gange
50 point
Dato : 12-01-11 12:11

Hej Alle,

Findes der et program, hvor man kan slette et billede eller noget tekst samt eventuelt tilføje det i en pdf. Hvorefter man gemmer det i en ny pdf? Ved godt man kan åbne pdf filer i tegneprogrammer men så åbner den en side af gangen hvilket ikke er optimalt.

Mvh.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 12-01-11 12:19

cutepdf

Kommentar
Fra : bluesky

Dato : 12-01-11 12:27

Hejsa,

Du kan enkelt (og online) konvertere PDF til Word her: http://www.pdfonline.com/pdf2word/index.asp

Den er gratis, men hvis du googler PDF to Word finder du mange gratis downloads

Bluesky

Accepteret svar
Fra : Fijala

Modtaget 50 point
Dato : 12-01-11 17:12

Er nødt til at sige at man godt kan konvertere fra PDF og til word, men at det kun bliver til ren tekst og billeder m.m. kommer ikke korrekt over. Men man kan hente en PDF Editor bla. Foxit PDF Editor som er gratis men med et vandmærke i. Der kan du så se om det er det du ønsker og kan så vælge at betale for den senere.

Foxit PDF Editor lægger sig som en ekstra feature i Foxit Reader som kan hentes her

http://www.foxitsoftware.com/pdf/reader/

Godkendelse af svar
Fra : ivanovic1

Dato : 28-01-11 08:52

Tak for svaret Fijala.