/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Processor eller Ram?
Fra : Nsibsen
Vist : 660 gange
90 point
Dato : 06-01-11 13:12

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-01-11 13:31

Citat
Hvad for en ville i vælge?

Den der passer bedst til MIT formål

DIT kender vi jo ikke

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 06-01-11 13:33

Hvad skal du bruge den til.

Kommentar
Fra : fun2

Dato : 06-01-11 13:47

Jeg ville klart vælge Intel processor frem for 2Gbyte ekstram RAM

Kommentar
Fra : transor

Dato : 06-01-11 15:37

Jeg synes nu ikke det er så oplagt hvilken processer der er bedst.

Rent kvalitetsmæssigt tror jeg mere på HP end på Acer

Kommentar
Fra : pk2dk99

Dato : 06-01-11 17:16

HP er bedste. jeg vil anbefale at du må køb hp bærbar....

Kommentar
Fra : fun2

Dato : 06-01-11 17:29

HP laver både kvalitets og discount PC'er, at der står HP på den er ikke nogen garanti for at det er en god maskine.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-01-11 17:34

Citat
at der står HP på den er ikke nogen garanti for at det er en god maskine.

I forhold til Acer kan den KUN være bedre

Kommentar
Fra : Nsibsen

Dato : 06-01-11 19:50

Jeg kunne egentlig godt tænke mig at spille nogen spil på den ;)

Men jeg ville nu bare hører om hvorfor man skulle vælge den ene frem for den anden? de er jo næsten ens indholdsmæssigt ;)

Accepteret svar
Fra : fun2

Modtaget 90 point
Dato : 06-01-11 19:57

Til spil er grafikkortet det afgørende, de to har det samme grafikkort, så på den led er der ikke nogen forskel. Intel processoren er sandsynligvis lidt hurtigere, så den kan være en fordel. Det er ikke ret sandsynligt at du får brug for mere end 4G RAM.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-01-11 21:11

Hvis "spil" er dit hovedformål er du bedre tjent med en stationær....

Godkendelse af svar
Fra : Nsibsen

Dato : 07-01-11 09:34

Tak for svaret fun2.