/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Ram og volt?
Fra : Nsibsen
Vist : 594 gange
50 point
Dato : 01-01-11 21:36

Vil det være et problem at sætte en 1,5 volts ram ind hvor der tidligere sad en der skulle have 1,8 volt?

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 01-01-11 21:44

Ja

Accepteret svar
Fra : EXTERMINATOR

Modtaget 50 point
Dato : 01-01-11 23:19

du kan ikke bruge DDR3 ram i en DDR2 sokkel

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 02-01-11 10:58

hvad tror du der vil ske hvis du sætte 400V til hårtørre ?

?

Den virker ikke særlig længe

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 02-01-11 12:13

Det vil ikke komme til at virke. Og for at man ikke skal komme til at gøre det ved en fejltagelse, har man lavet soklerne så de ikke passer til DDR 3 ram. Så hvis du skal have de ram i skal der et nyt bundkort til.

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 02-01-11 16:24

Citat
Og for at man ikke skal komme til at gøre det ved en fejltagelse, har man lavet soklerne så de ikke passer til DDR 3 ram.

Det afholder nu ikke folk fra at prøve
Har da før oplevet at have en computer til reparation hvor der var mast en ramklods i der ikke passede.
Har endda haft en hvor de med et bor!!! havde forsøgt at fjerne den key der forhindrede dem i at sætte ramklodsen i

Godkendelse af svar
Fra : Nsibsen

Dato : 06-01-11 13:02

Tak for svaret EXTERMINATOR.