/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
hjælp
Fra : Ekspress105
Vist : 871 gange
200 point
Dato : 04-11-10 13:49

Når man nu har købt en ny pc med windows 7 home premium... Er office så med eller hvad?

Når jeg åbner office beder den om en kode, men hvor finder jeg den? Der var ingen papire/cd'er med...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 04-11-10 13:53

Citat
Er office så med eller hvad?

Ja sikkert i en prøveversion....

Derefter hedder det - betal - eller afinstaller....

Brug OpenOffice - den er GRATIS

http://da.openoffice.org/

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 04-11-10 13:55

efter det som jeg har set er office kun en 60 dages og det samme er norton hvis den er der

Kommentar
Fra : Ekspress105

Dato : 04-11-10 14:04

Jamen den hedder 60 dages prøve... Men beder om en kode og efter 25 gange ka man ikke bruge de flester funktioner, uden koden...

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 04-11-10 14:15

Det er rigtigt at du kun kan bruge den i en begrænset periode, så tag og afinstaller den og fjern Norton.

Men inden du gør det så download AVG eller Avast, de er begge gratis antivirus, og efter min mening lige så gode som norton. Når du gar gemt det så kan du slette Norton og installere den anden du har downloadet. Og så kan du slette Okkicepakken og downloade Åben Office.

http://www.avast.com/en-eu/free-antivirus-download

http://danish.ilsc.org/lv/group/view/kl25829/OpenOffice.htm

Kommentar
Fra : Ekspress105

Dato : 04-11-10 14:17

Jamen har ikke noget norton....

Vil bare vide hvor den kode til office er? Og en 60 dage er vel ikke 25 gange åben....??

Kommentar
Fra : refi

Dato : 04-11-10 14:22

Citat
bare vide hvor den kode til office er? Og en 60 dage er vel ikke 25 gange åben

Koden er den du skal BETALE for...

Prøvetiden hedder 60 dage ELLER 25 gange åbning - mener endda det står på skærmen hver gang du åbner

Så betal eller ud med skidtet og gør som foreslået....

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 04-11-10 17:00

Ondsvag overskrift til tråden.
Kunne godt være lidt mere beskrivende.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 04-11-10 21:45

Du skal have et antivirusprogram, så anskaf et. Og Norton plejer at være med win7 computere. Og hvis du vil have det nye office så skal du købe det. Prisen er 5000 for den professionelle.

Men har du ikke en officepakke fra en tidligere maskine du kan bruge.

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 04-11-10 22:09

Her er et link til en udmærket artikel på spywarefri.dk, om valg af sikkerhedsprogrammer til din PC:
http://www.spywarefri.dk/artikel/gratis-sikkerhedspakke-der-virker-170910/

Office Home and Student 1 PC koster 656 Kr. - http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=4180662

Office Home and Student 3 PC på samme adresse koster 749 Kr - http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=487321

Kommentar
Fra : Ekspress105

Dato : 05-11-10 08:30

Har virus beskyttelse... Det er ikke det jeg spøger om....

Det jeg spøger om er om ikke office pakken er med i home premium?? Og i så fald hvor er koden? Synnes der er noget forskel på 700 og 5000

Kommentar
Fra : refi

Dato : 05-11-10 08:55

Citat
Det jeg spøger om er om ikke office pakken er med i home premium??

NEJ NEJ og atter nej - KUN i en prøveversion

Citat
Og i så fald hvor er koden?

Den findes IKKE med mindre du KØBER programmet

Citat
Synnes der er noget forskel på 700 og 5000

Ja - der er 4300.- til forskel men det er også forskellige versioner...

Læser du slet ikke hvad vi skriver

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 08-11-10 15:02

Du kan bare købe studieudgaven af office det er 665 kr. http://www.kelkoo.dk/c-117001-software.html?keyword1=office