/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
genveje virker ikke
Fra : BonneTrut
Vist : 1057 gange
100 point
Dato : 31-10-10 13:20

Hjælp mig:
Når jeg lægger en genvej på mit skrivebord, virker den ikke,
der er andre genveje som virker fint, problemet opstod efter at jeg
havde kørt en system genoprettelse til et tidligere tidspunkt, jeg håber
at der findes nogen der kan hjælpe mig.

V.H. Bonnetrut

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 31-10-10 13:24

Lav nye genveje. Du har ændret på maskinen og derfor ændret på genvejene.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 31-10-10 13:31

Hvad er genvejen(e) til, programmer eller internettet?

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 31-10-10 13:41

Du skal sikkert ændre stien til genvejen. Den er smuttet under genoprettelsen. Det kan du gøre ved at hæjreklikke genvejen - egenskaber. Der skal du skrive stien i Start I.
Men det letteste er nok at slette genvejene og bare oprette nogle nye.

Kommentar
Fra : BonneTrut

Dato : 02-11-10 12:45

Vedrørende mit spørgsmål om genvej:
Det drejer sig om at ligge genvej til GOOGLE og om et slægtsprogram,
når jeg laver en genvej så åbner programmet sig i windows office, HVORFOR ???

V.H. Bonnetrut

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 02-11-10 16:28

Her er en af metoderne til at lave en genvej.

Start med at gå derhen hvor genvejen skal føre til.
Så skal du lige gøre "vinduet" lidt mindre ved at klikke i firkanten ved siden af lukke krydset.
Ryk dit vindue så du kan se skrivebordet.
Klik og træk det lille ikon ope på adresselinien, ud på skrivebordet.
Så har du en genvej klar til brug.