/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Forlængerledning 12v
Fra : PrivateDK
Vist : 1354 gange
100 point
Dato : 24-06-10 23:58

Jeg mangler en forlængerledning til min bærbare på 12v siden af strøm forsyningen.
Vil helst ikke klippe og forlænge det kabel der er indstøbt i forsyningen.
Derfor søger jeg en han og en hun som det der stikkes i den bærbare.
Nogen der ved hvor den type stik kan købes?

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 25-06-10 04:12

Prøv en computerbutik.

Ja det lyder måske åndsvagt men jeg tror de har det sådan nogen steder.
Nu ved jeg ikke hvad det er for nogen stik men det stikket ikke det samme som i en stationær computer så du kan eventuelt tage et billed og vise det i butikken eller tage computeren med.

Kommentar
Fra : lham

Dato : 25-06-10 07:08

Ind i en elektronikløsdelsforretning ( feks lavpriselektronik ) stømforsyning og PC med .Måske har de kabel ellers har de ihvertfald stik så må du selv lodde det sammen eller få dem til det.

Kommentar
Fra : HUGO-BØRGE

Dato : 25-06-10 07:29

Hvad vil du bruge sådan en forlængerledning til?
Jeg tvivler på at det findes.
Tag dog en forlængerledning til 220v ledningen og flyt strønforsyningen tættere til computeren.

Med venlig hilsen
HUGO-BØRGE

Kommentar
Fra : lham

Dato : 25-06-10 07:42

HUGO-BØRGE
Det kan jo være der er en "frue i huset" disse forettrækker tynde kabler frem for en kasse strømforsyning "i stuen"

Kommentar
Fra : PrivateDK

Dato : 25-06-10 12:12

Det er netop fordi det ikke findes jeg selv vil lave/lodde det.
Det er derfor jeg spørger efter hvor man kan købe stikkene, jeg spørger ikke på et kabel.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 25-06-10 14:06
Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 100 point
Dato : 25-06-10 14:45
Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 25-06-10 14:47
Godkendelse af svar
Fra : PrivateDK

Dato : 25-06-10 15:09

Lige hvad jeg ledte efter. Så skal jeg bare lige have fundet skydelærre frem og målt dimension.
Tak for svaret Klaudi.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 25-06-10 15:12

Velbekommen, håber du hitter u'a'et

Kommentar
Fra : PrivateDK

Dato : 25-06-10 19:26

Det skal jeg nok. Det er til en væghængt PC med touch skærm med indbygget TV tuner. En Medion fra Aldi, den virker imponerende godt. Den skal hænge over køkkenbordet. Nu kan jeg lægge antennekabel og strøm i en kabelskinne. Strømforsyning kommer op på et køkkenskab, der hvor antennekabel kommer ind.