/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
udu
Fra : kivi
Vist : 423 gange
100 point
Dato : 24-06-10 08:07

en af mine venner har en bærbar lenovo som er gået i selv sving du kan starte den op så kan der gå et kvarter hvor du ikke kan komme i kontakt med den når den endelig er startet op og vil ind i et program så bryder fanden løs det virker som om at der er en 10-15 programmer som vil starte op samtidig og så er det sket med kontakten jeg har prøvet at logge af starte forfra komme ind i joblisten men det kan man ikke ,som sagt det virker som at den går i selvsving
xp pro er det som ligger på den

Kommentar
Fra : transor

Dato : 24-06-10 08:11

Nå.

Har du også et spørgsmål?

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 24-06-10 08:18

ja hvad gør man for at få den til at virke

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 24-06-10 08:45

Køn en ny.

hawaii7

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 24-06-10 09:34

Start den op i fejlsikret tilstand F8 (det kan godt tage et stykke tid)
Gå i enhedshåndtering og se efter gule anmærkninger.

Kommentar
Fra : jabalya

Dato : 24-06-10 12:51

Jeg har haft næsten det samme problemme,og har prøvet mange læsninnger,men til sidst.var at jeg har formateret den ,for at få løst det.så ved jeg ikke om du vil formatere den eller vil du kigge efter en løsning

Accepteret svar
Fra : webnoob

Modtaget 100 point
Dato : 24-06-10 13:03

Start i fejlsikret tilstand, skriv msconfig i kør og se hvor meget der starter op sammen med windows og ja se om der er nogen fejl i enhedshåndteringen, den kommer du ind i ved at skrive devmgmt.msc i kør. Når du har gjort det så prøve og starte computeren igen.

Godkendelse af svar
Fra : kivi

Dato : 26-06-10 07:46

Tak for svaret webnoob.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 27-06-10 20:17

Selv tak, er altid glad for at kunne hjælpe.