/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
hjælp min bærbar er langsom
Fra : lillegubbi
Vist : 970 gange
100 point
Dato : 10-06-10 21:17

Min bærbare pc'er er blevte meget langsom, den kan tage flere minutter om, at åbne internettet, og finde en ny side. Jeg syntes også den er bliver mere varm end den før har gjort. Det er en Compaq, med windows XP. Hvad kan jeg gøre for at afhjælpe problemet.

Annuller spørgsmålet
Fra : lillegubbi

Dato : 10-06-10 21:19

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 10-06-10 21:31

Windows har nogle indbyggede muligheder, Disk oprydning og Defragmentering, bruger du dem regelmæssig?
Der findes mange gratis tilbud om oprydnings programmer, jeg bruger TweakNow Regcleaner: http://www.tweaknow.com/RegCleaner.php den er meget nem at bruge og helt ufarlig, det den finder som Safe to delete, det er sikkert at fjerne.
Jeg kan se at firmaet bag programmet er kommet med en ny gratis PowerPack, den vil jeg prøve i nærmeste fremtid og indtil da kan jeg ikke anbefale den men den ser avanceret ud
Microsoft tilbyder og en online oprydning, den er god og du bør forsøge med den også: http://onecare.live.com/site/en-us/default.htm klik på Fuld Service Scan og vent til oprydningen er færdig
Hvilke sikkerheds programmer har du? Kan der tænkes at være spy og malware som sinker din computer? Malwarebytes Antimalware kan undersøge og fjerne den slags, husk at opdatere før du scanner, programmet er et godt suplement til de programmer du allerede har: http://www.malwarebytes.org/mbam.php