/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Problemer med outlook 2007
Fra : marc43
Vist : 419 gange
100 point
Dato : 01-06-10 21:34

Mit outlook har ellers fungeret upåklageligt i mange år, men lige pludselig har jeg problemer.

Når jeg besvarer en mail sendes mailen til min egen indbakke. Jeg har tjekket om modtageradressen er rigtig når jeg besvarer og det er den.

Når jeg læser mailen i indbakken står den rigtige modtager også i "til".

Ingen af de sendte mails står under sent items. Det er meget mystisk. Er der nogen, der har en forklaring?

Accepteret svar
Fra : Fijala

Modtaget 110 point
Dato : 01-06-10 21:43

Lyder kryptisk, men prøv at smide din office cd i og lav en rep af outlook 2007

Kommentar
Fra : clou

Dato : 01-06-10 21:47

God idé fra Fijala - har du hentet de seneste opdateringer - ellers gør det!

Clou

Kommentar
Fra : marc43

Dato : 01-06-10 22:29

Det prøver jeg i morgen og vender tilbage.

Kommentar
Fra : marc43

Dato : 02-06-10 21:30

Næ det hjalp ikke.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 02-06-10 21:37

Måske kan en systemgendannelse til før problemet opstod hjælpe på dit problem. For jeg må indrømme at din fejl er for mig endnu ukendt.

Kommentar
Fra : marc43

Dato : 02-06-10 21:49

Ja men det har været sådan længe, så det er jeg ikke så vil med. Det kan være, at jeg skal prøve at afinstallere office og installere den igen.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 02-06-10 22:05

Det kunne også være en mulighed, det kan da ikke skade

Kommentar
Fra : clou

Dato : 02-06-10 22:13

Prøv eventuelt med et "renseprogram" f.eks. Ccleaner eller andet program, måske kan det løse problemet.

Held og lykke med det - for det er da mega træls, når det ikke vil som du vil!

Clou

Godkendelse af svar
Fra : marc43

Dato : 03-06-10 20:40

Tak for svaret Fijala.