/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
langsom bærbar
Fra : 190e
Vist : 448 gange
50 point
Dato : 12-05-10 20:06

har en ibm t30 der er lige kommet nyt xp på og den fungerer men den er mere langsom end da vi fik den og da var det samme system på, hvad kan der værer galt

190e

Kommentar
Fra : refi

Dato : 12-05-10 20:46

Er den "langsommere" end brugeren

- Ubesvarede 2
- Besvarede 3
- Annullerede 10
- Slettede 0
Ialt 15

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 50 point
Dato : 12-05-10 21:21

Du kan ikke nøjes med at lægge en ny XP på computeren - der skal også lægges drivere ind som passer til computeren.

Godkendelse af svar
Fra : 190e

Dato : 12-05-10 23:51

Tak for svaret Eyvind.

hvis der ingen drivere var på kunne jeg jo ikke bruge den vel

grunden må værer en anden

190e

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 13-05-10 07:31

XP og andre windows styresystemer som eks. Vista og win7 har nogle standarddrivere med som lægges ind og bruges midlertidigt......................................det kan gøre den langsom.

Hvorfor tror du ellers computerfabrikanten leverer en driver CD med deres produkter.