/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
hvordan
Fra : bugattiseb
Vist : 642 gange
20 point
Dato : 28-04-10 15:09

oppe i søgefeltet hvor man skriver hjemmesider hvordan sletter man så det sådan at man ik kan se hvad man har været inde på

Kommentar
Fra : kj

Dato : 28-04-10 15:26

Klik på Internetindstillinger i menuen Funktioner i Internet Explorer.
Klik på fanen Generelt.
Klik på Ryd oversigt under Oversigt.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 28-04-10 15:30

Lidt mere effektivt:
http://www.filehippo.com/download_ccleaner/

Installer og åbn, sæt flueben i Cookies og historie.
Det sletter også passwords til f.eks Kandu, men det er et mindre problem.

Kommentar
Fra : tjasse

Dato : 28-04-10 16:31

sådan

Kommentar
Fra : bugattiseb

Dato : 28-04-10 16:36

hvad hvis man bruger firefox hvor så

Kommentar
Fra : severino

Dato : 28-04-10 21:07

Så let slipper du ikke af med dine ture på (de uartige) sider, du har besøgt, for der gemmer sig også andre sladrehanke, fx. temp filer.

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 20 point
Dato : 29-04-10 01:26

Funktioner - Ryd historik, der kommer et lille vindue hvor du sætter markering i de felter som skal tømmes når du rydder historikken, der skal være markering ved Formular og søgehistorik, så forsvinder alle dine søgeresultater, du kan rolig sætte markering ved alle linjer, Firefox gemmer dine adgangs koder et helt andet sted.
En anden mulighed er at bruge Private browsing, så gemmes der intet i Firefox

Kommentar
Fra : bugattiseb

Dato : 29-04-10 14:38

ryd historik duer ikke

Kommentar
Fra : bugattiseb

Dato : 29-04-10 14:42

det sådan når jeg skriver f.eks mov oppe i søgefeltet så kommer der en masse frem.. det er det jeg vil slette men hvordan

Godkendelse af svar
Fra : bugattiseb

Dato : 28-06-10 13:06

Tak for svaret o.v.n..

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 28-06-10 15:46

Citat
ryd historik duer ikke
øh og så acceptere forslaget som svar, jamen så siger jeg tak