/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Annullere en spammet tråd???
Fra : heller22
Vist : 700 gange
10 point
Dato : 06-03-10 02:16

God meget sen aften .

For hulen da. Ville tjække mit sp. om Israel. Og efter 5 minutter blev jeg sgu smidt ud at nettet. Nå, forfra igen. Samme resultat osv osv og . For at aflede opmærksomheden fra dette lede problem, ville jeg se ind hos Histos sp. om politik. Godnat du og . Dette møgproblem brugte jeg da kun ca. 25 min. af min kostbare alderdom på .

Har nu brugt ½ time+ på at finde ud af, hvad dælen der var galt. Svaret fandt jeg i dette udemærkede sp. http://www.kandu.dk/spg145549.aspx

Nu er spørgsmålet så, om Klumme vil ha den godhed at gi mig en opskrift på, hvordan f***** jeg får annulleret mit sp., så jeg får de fleste af mine dyrebare spørgepoæng tilbage ? Kan du ikke det, Klumme, må du selv betale ved kasse 1, tak .

Forøvrigt godt gået Granner med at få "logget" ham spammeren af Kandu .

Mvh og godnat fra Chris og derfor og har derfor ikke energi til at være mere og .

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 06-03-10 03:05

Kandu annullerer automatisk spørgsmålet for dig om 3 måneder, og så vi kan henvise til at du har en dårlig statistik med at annullere spørgsmål i stedet for at acceptere et svar

Kommentar
Fra : BullGuard

Dato : 06-03-10 05:57

Prøv at oprette spørgsmålet igen Chris. Der var faktisk nogle gode kommentarer, så jeg, bortset fra Klumme´s bemærkningen og fine "kunst". Ærgerligt du fik spoleret dit gode spørgsmål af Klumme.

BullGuard

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-03-10 08:03

Jeg orker ikke at teste dette, men har en fornemmelse af, at man kan omgå denne smiley spam således:

I IE 8 ; vælg browseremenuen: Værktøjer (Alt + u) -> Internetindstillinger -> fanen 'Avanceret' ..afsnittet ' Multimedier' -> Fjern flueben fra punktet 'Vis billeder' -> tryk [Ok]

Prøv det !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : BullGuard

Dato : 06-03-10 09:15

Har lige afprøvet MOLOKYLEs forslag.

IE8 ser da sjov ud !

Men her er spørgsmålen, som blev destrukuret at en latterlig person med al sin "kunst" :

Israel.
Fra : heller22 Vist : 156 gange
100 point
Dato : 04-03-10 23:10

--------------------------------------------------------------------------------
http://www.israelmilitary.com/dubai-dont-worrymossad-behind-limited-edition-pi-2121.html

Hvem var det, der skrev, at israelerne ikke havde humor ?

--------------------------------------------------------------------------------
Favorit

Kommentar
Fra : hjkofoed

Dato : 04-03-10 23:24

--------------------------------------------------------------------------------
skulle skiven ikke have været på ryggen af t-shirten

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 04-03-10 23:33

--------------------------------------------------------------------------------

ej for dælen da hjkofoed, man skyder da ikke folk ned bagfra

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 04-03-10 23:59

--------------------------------------------------------------------------------
Til ihukommelse:
Hamas-leder dræbt i Dubai. Først (selvfølgelig) får israelske agenter skylden. Dagen efter er der sikre beviser på, at det er en palæstinenser-fraktion, der tager livet af en leder i en anden palæstinenser-fraktion. Dette bliver dernæst tiet ihjel i medierne, og israelerne får igen æren af henrettelsen af Hamas-terroristen.

Derfor laves T-Shirten (ikke uden en vis form for udpræget selvironi) i Israel, og den kan forøvrigt erhverves fra nedenstående link.

http://www.israelmilitary.com/

Mvh Chris

Kommentar
Fra : hjkofoed

Dato : 05-03-10 00:31

--------------------------------------------------------------------------------
Nåeh nej, men jeg læste bare teksten på shirten

Kommentar
Fra : carsten85

Dato : 05-03-10 06:14

--------------------------------------------------------------------------------

Citat
ej for dælen da hjkofoed, man skyder da ikke folk ned bagfra

Det gør alle i krig eller i terror da vist nok. Der er nok ikke så mange "gentlemen/gentlewoman"

Tror nu heller ikke offeret føler den store forskel.

Men ellers en interessant tråd fra Chris.

Jo, naturligvis har Israelerne humor. Meget endda. Ikke kun med hensyn til denne T-Shirt.
Kom for mange år siden i en hyggelig klub for Israelere og tyskere i Berlin. Første sted jeg smagte pita brød og falaffel. Dengang var de ikke kommet til DK.

Jørn

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 05-03-10 06:25

--------------------------------------------------------------------------------
Nordsted1, jeg tror kun det er i gamle westerns, man ikke skyder folk bagfra, i dag ved dronerne slet ikke hvad der er for eller bag på folk, eller for den sags skyld hvem det er de rammer

Men en flot hjemmeside med mange gode sager, skudsikre veste, også i en mere klædelig pigemodel

http://www.israelmilitary.com/-c-27.html

Masser af sikre hits!

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 05-03-10 07:09

--------------------------------------------------------------------------------

Citat
ej for dælen da hjkofoed, man skyder da ikke folk ned bagfra

Jo da Nordsted...i selvforsvar.

Dybt tragisk at denne narrøv og demente psykopat Jørn, på trods af 27.000 løfter om ikke at blande sig mere, stadig huserer alle steder. Den slags tåber skulle der lovgives imod, så de blev nægtet adgang til nettet forever

Kommentar
Fra : tararam

Dato : 05-03-10 07:14

--------------------------------------------------------------------------------
Et insider job hvor også Mossad menes at være "behjælpelig" er kollapset af 9/11 world trade center bl.a på grund af det højt avanceret Nano-termit sprængstof man har fundet i støvet.
Sikke en beskidt verden.
Hvems side er de egentlig på ?

http://www.youtube.com/watch?v=iGJJtKsn28E
http://www.youtube.com/watch?v=8n-nT-luFIw&feature=related

Kommentar
Fra : carsten85

Dato : 05-03-10 07:14

--------------------------------------------------------------------------------

Ja, mender har vi jo Krummen, min gamle ven

Kommentar
Fra : carsten85

Dato : 05-03-10 07:18

--------------------------------------------------------------------------------

Citat
Jo da Nordsted...i selvforsvar

Vrøvl og Sludder

Alle gør det. Men man lader bare som om det kun er modparten som benytter "uærlige" metoder, som snigskytter og landminer. Selv er man nobel og ædel....

Dræber kun de største skurke, som selv har "bedt" om at blive plaffet ned.

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 05-03-10 07:27

--------------------------------------------------------------------------------
HOLD DIN UALMINDELIGE DUMME KÆFT OG SKRID AD HELVEDE TIL DIN DEMENTE MØGBUNKE

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 05-03-10 07:28

--------------------------------------------------------------------------------
DU har edderbrodere mig ingen venner......

Kommentar
Fra : carsten85

Dato : 05-03-10 07:39

--------------------------------------------------------------------------------
Spændende link fra tararam må man da nok sige !

Krummen kører i tomgang. Tag dog og slap af...

Eller fyr noget mere bullshit af, det må du jo selv afgøre med din egen samvittighed ...

Kommentar
Fra : BullGuard

Dato : 06-03-10 09:25

Tak til dig Krummen for en ny smædekampagne i et spørgsmål, som du på sædvanlig sølle kujon facon har udelukket dit "offer" fra at deltage i.

BullGuard

Næste gang der klages over en profil, så syntes jeg da man skulle tage dig + dine andre profiler med i klage sangen rettet til Teamet bag ved og foran Kandu.dk.

Du er jo ikke et hak bedre end mig.

Mærkeligt at ikke andre her på Kandu.dk kan gemmenskue dig.

Er de bange for dig?

Eller er du så stort et geni, at man slet ikke kan undvære dine åndfulde gloser?

Kommentar
Fra : BullGuard

Dato : 06-03-10 09:45

Så er han tilbage igen
Fra : Krummen Vist : 36 gange
10 point
Dato : 06-03-10 08:48

--------------------------------------------------------------------------------
http://www.kandu.dk/userprofile.aspx?uid=277842

--------------------------------------------------------------------------------
Favorit

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 06-03-10 09:04

--------------------------------------------------------------------------------
Ja det go'e varer sjældent ret længe

Syntes ellers han sagde han først var tilbage mandag

BullGuard, du har følgende muligheder

Din profil er blevet udelukket fra dette spørgsmål af Krummen, du har derfor ikke rettigheder til at kunne tilføje nogen kommentar eller på anden måde deltage i denne debat.

**************************

Til Klaudi ...

Jeg kan oplyse dig om, at det er helt korrekt at jeg sagde at jeg først var tilbage på mandag.
*På min bopæl* - Hvis nu disse trusler om "kvælning" og "bank" + andet blev ført ud i livet.
Så skulle jeg vel være hjemme, således at man fysik kunne komme i kontakt med mig.

Lige nu er jeg på denne lille ferie, som jeg havde annonceret - som en servise overfor eventuelle "voldsmænd/damer".

Befinder mig et sted i Vollsmosen i Odense - I daglig tale "Voldsmosen".

Her har man også en PC, som man kan sende en lille hilsen fra til jer med en rigtig god dag

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 06-03-10 09:59

Hvis nu du bare lod være med at opføre dig som en "tumpe", det er jo nok svært?
kunne det jo være det gik lidt bedre...

Du skal jo ind og skrive alt dit ævl i alle tråde og så går du jo totalt i selvsving,
og så kører hele maskineriet igen..

Kommentar
Fra : BullGuard

Dato : 06-03-10 10:28

Du har ret Klaudi.

Grunden til at jeg opfører mig som en tumpe er at jeg udenmærket godt er klar over at jeg ikke kan stille et eneste spørgsmål her på kandu.dk

Jeg vil altid blive genkendt med det samme.

Eller også vil nogle hjælpsomme profiler fortælle de andre om at det er Jørn, som er på spil igen.

Desuden syntes jeg det er ret morsom at drille Hr./Fru Krummen, som hver gang hidser sig gevaldigt op.

Håber dog han/hun holder sig på afstand og ikke opsøger mig, som han/hun jo gang på gang "truer" med.

BullGuard

Kommentar
Fra : BullGuard

Dato : 06-03-10 11:05

Lover, denne gang, at lade være med at dominerer seriøst stillede spørgsmål med en masse indlæg!

Så, hvis Chris forhåbentlig igen stiller sit spørgsmål om Israel, for det var et godt spørgsmål, Chris!

Enten vil jeg slet ikke deltage. Nok det bedste!

Eller også kun med ét kort indlæg. Men så kommer der vel smiley-spam ?

Shit, at der er nogle personer, som er så personfikseret, at de skrider til udemokratiske metoder, bare for at lukke munden på andre.

Kommentar
Fra : JoyLip

Dato : 06-03-10 11:37

Næste gang der klages over en profil, så syntes jeg da man skulle tage dig + dine andre profiler med i klage sangen rettet til Teamet bag ved og foran Kandu.dk.

Du er jo ikke et hak bedre end mig.

Mærkeligt at ikke andre her på Kandu.dk kan gemmenskue dig.

Er de bange for dig?

Eller er du så stort et geni, at man slet ikke kan undvære dine åndfulde gloser?

Jeg ved ikke hvorfor du har set dig sur på klumme, men jeg er i hvaert fald ikke bange for ham. Slet ikke faktisk, for han er en meget behjælpsom bruger, som jeg altid vil være dybt taknemmelig.

http://www.kandu.dk/Spg127142.aspx

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 06-03-10 11:59

JoyLip

Problemet er ikke at han har set sig sur på Klumme, det er Klumme der har set sig sur på ham.

Og du har ret, klumme er en sød fyr, men jeg ville ikke være uvenner med ham.

Accepteret svar
Fra : EA_HS

Modtaget 10 point
Dato : 06-03-10 12:05

Citat
Annullere en spammet tråd???

det er nok nemmest at undgå den bliver spammet,.. !!
det gør du ved at blackliste 'mangeprofilen',.. og alle de dertil knyttede profiler,

samtidig undgår du alen-lange 'sider',.. som de fleste alligevel ikke gider at læse færdig,

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 06-03-10 14:46

Citat
og så vi kan henvise til at du har en dårlig statistik med at annullere spørgsmål i stedet for at acceptere et svar
Og vi kan så henvise til, at du er "utilregnelig og utroværdig " i alle spørgsmål, der ikke er EDB-orienterede. Så vær venlig og hold dig væk i vores tråd .

Godkendelse af svar
Fra : heller22

Dato : 06-03-10 14:56

Tak for svaret EA_HS.
Citat
blackliste 'mangeprofilen'

Dette er hermed udført. Det er bare noget pis, at det skal være således , og jeg fatter dæleme ikke, hvordan den "profil" kan blive ved med, at oprette nye .

Og god weekend til dig, med tilnavnet: Abarth . Selvfølgelig også til næsten alle I andre

Mvh Chris (Panda )

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 06-03-10 15:01

Hej EA_HS.

For hulen, hvor er jeg skide nærig . Så først nu, at du fik sølle 10 ubrugelige poænger for dit exellente svar .

Det skal der sgu rettes op på. Så du får et noget nemmere sp. i Smalltalk lige om lidt fra mig .

Mvh Chris .

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 06-03-10 18:58

Og forøvrigt meget underligt at erfare, at den retsindede nordjyde Ove, også har flere profiler. Ikke kun "o.v.n." men også "Kandusvar" .