/ Forside/ Karriere / Erhverv / Jura / Spørgsmål
10  jakjoe 2566
Klumme, en sand kandu-ven.
Fra : JoyLip
Vist : 770 gange
131 point
Dato : 07-10-08 01:25

Hej Klumme.

Jeg har ikke mange point at give ud, men du har i sandhed fortjent hvert eneste af dem. Du var så sød og venlig at hjælpe mig med et brev, som har bevirket at jeg i dag har modtaget mit tilgodehvende fra en konkursramt hudklinik, som ellers havde udvist komplet arrogance overfor mig og alle andre kunder med et tilgodehavende. http://www.kandu.dk/Spg125823.aspx

Pengene havde jeg ikke megen håb om at se igen, men dit brev gjorde udslaget til at jeg fik HELE beløbet tilbage, incl. beløbet for den ene behandling jeg har modtaget, 2 cremer, plus statens takst for forgæves kørsel. I alt 16557,50 kroner.

Af hjertet tak. Jeg er en "fattig" studerende og er simpelthen så glad. Du er en sand kandu-ven.

Accepteret svar
Fra : Klumme

Modtaget 141 point
Dato : 07-10-08 01:34

Kæreste JoyLip

Jeg er overmåde glad på dine vegne, og ønsker dig tillykke med resultatet. Sådan nogle platugler skal bare ha skovlen, og heldigvis hjælper det ind i mellem, når man lige ridser handlingsforløb og krav op for dem.

Endnu engang tillykke Og point skal du sandelig ikke spekulere på. At kunne hjælpe dig JoyLip, er tak nok i sig selv.

Knus fra Klumme

Kommentar
Fra : Kirstineka

Dato : 07-10-08 07:47

Godt gået Klumme !!!
Dejligt at JoyLip har fået hjælp (og pengene). Du er da en sand kandu-ven
Kirstineka

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 07-10-08 09:11

Godt gået Klumme

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 07-10-08 09:13

Taaak Jeg er allermest glad på JoyLips vegne

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 07-10-08 09:51

Det var noget af en solstråle historie JoyLip, flot Klumme

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 07-10-08 11:11

sjælden flot historie (Y)

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 07-10-08 11:13

Altid 5

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 07-10-08 14:41

Hej Klumme
Kom jeg til at blackliste dig i går? Sorry - Havde ikke sporet mig ind på din form for humor - = grovfil blandet med viden og . Det er selvfølgelig min fejl.
Hilsen Ingelein

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 07-10-08 15:09

Fik nok du fik dine penge igen, men fattig studerende kan man vist ikke kalde dig hvis du bruger 15.500kroner på cream.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 07-10-08 15:14

Hej Ingelein

Det bad jeg jo selv om LOOOL Ich bin ein schlemmer dreng

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 07-10-08 15:17

Og du scootersvin....... Dine latterlige og tåbelige betragtninger er os fuldkommen ligegyldige

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 07-10-08 19:10

Hej JoyLip & Klumme

Hvor bliver jeg glad

Godt gået!

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 07-10-08 19:22

Citat
men fattig studerende kan man vist ikke kalde dig hvis du bruger 15.500kroner på cream.
scootergrisen prøv at læs det der står med sort og linket i spørgsmålet - så kan du også følge med.......................................måske !

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 07-10-08 20:21

Glem ham Bent. Den fnatmide er mere optaget af, hvad JoyLip bruger sine penge til (omend det ikke på nogen måde rager ham) end at glæde sig på hendes vegne, over at hun fik sine penge tilbage

Det er det jeg siger, den slags pissenegative idioter har vi intet at bruge til på Kandu. Rent affald Ud af kiosken med tumpen mide

Godkendelse af svar
Fra : JoyLip

Dato : 09-10-08 13:53

scootergrisen. Jeg har ikke brugt 15.500 på creme, men på en laser-behandling for acne ar. Desuden kommer det overhovedet ikke dig ved, hvad jeg investerer en del af min børneopsparing i.

Tak for svaret Klumme. Jeg er dig dybt taknemmelig.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 09-10-08 14:10

Hej JoyLip.

Jeg er bare glad på dine vegne...

Jeg ønsker dig alt godt fremover...... Du er en sej tøs

Knus fra Klumme

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 09-10-08 14:11

Og det der snotimbecile scootersvin skal du overhovedet ikke stå til regnskab for på nogen måde. Han er et gennemsyret dumt svin og befinder sig bedst i det råd ,der er under den sten han bor under. Glem ham. Blacklist ham...ud af kiosken med ham