/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
???????????
Fra : Majormajor
Vist : 836 gange
30 point
Dato : 05-03-10 17:20

Hvorfor kan jeg halvgamle kone ikke finde ud af at åbne dette spørgsmål ?

http://www.kandu.dk/spg145518.aspx

Accepteret svar
Fra : granner01

Modtaget 40 point
Dato : 05-03-10 17:24

Jeg tror det er et spørgsmål der enten er spammet af slylies eller er saboteret.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 05-03-10 17:25

Hej med dig.
Fordi der er blevet spammet i tråden.
Det hele lukker ned hvis du lader den køre.

Kommentar
Fra : Majormajor

Dato : 05-03-10 17:25

Jeg kan sq heller ikke åbne dette

http://www.kandu.dk/spg145362.aspx

Hvad F***** er der gang i ?

Hilsen Kirstine

Kommentar
Fra : Christa.N

Dato : 05-03-10 17:25
Kommentar
Fra : Majormajor

Dato : 05-03-10 17:32

Hej Christa.

Den der fra 3773 er så lukket. Men hvad skal det dog være godt for . Jeg ville gerne have snakket lidt med om Israel og Politik-tråden .

Og hvad skal spørgerne stille op. De kan vel ikke åbne eller lukke deres egne spørgsmål igen ?

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 05-03-10 17:34

Giv tid...giv tid....det ser sådant her ud

http://www.israelmilitary.com/dubai-dont-worrymossad-behind-limited-edition-pi-2121.html

Hvem var det, der skrev, at israelerne ikke havde humor ?

Kommentar
Fra : Majormajor

Dato : 05-03-10 17:48

Fint nok Ziggi, men i aftes/nat var der en uddybning af emnet.
Citat
Fordi der er blevet spammet i tråden.

Og hvem er den "skiderik" , der spammer, så hele Kandu og ens egen brower lukker ned, når jeg vil åbne linkene? For ihhhhhhhhhhhh, hvor er det dog tidskrævende .

.

Kommentar
Fra : Majormajor

Dato : 05-03-10 17:58

Og det er også irriterende, at vi tøser er nødt til at bruge de skallede smileys, nå vi vil vrisse vrisse og mm. .

Men hvad stiller de stakkels spørgere op med deres spammede spørgsmål ?

Hilsen Kirstine .

Kommentar
Fra : Christa.N

Dato : 05-03-10 18:07

[CITAT]Og hvem er den "skiderik" [Flov] , der spammer[/CITAT
Det er jo det du kan læse på tråden - det koster da kun 10 point......

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 05-03-10 18:15

Jo et par herrer er skide sure på en spammer, en der spammede kandu i sommers og fortsatte med nye profiler hele tiden. Kandu har blacklistet ham mange gange og det er på grund af ham at der er nye regler for at oprette sig.

Men et par herrer er blevet så sure på ham at de har sat masser af smylies ind, har lavet hade tråde o.s.v. o.s.v. Det gik helt agurk i dag. Men nu er spammerens seneste profil blacklistet så nu falder der vel ro over det.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 05-03-10 18:17

Åh glemte: I skal ikke forsøge at åbne de spørgsmål, i kommer bare til at lukke Kandu helt ned og starte forfra. Spørgsmålene fylder nu så meget i megabites at de er næsten umulige at åbne-.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 05-03-10 18:35

Citat
Og hvem er den "skiderik" , der spammer, så hele Kandu og ens egen brower lukker ned,

Det er klumme der er blevet sur.
Citat
Åh glemte: I skal ikke forsøge at åbne de spørgsmål, i kommer bare til at lukke Kandu helt ned og starte forfra.

Nææ i kan redde den.
Se her hvordan.
http://www.kandu.dk/spg145544.aspx

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 05-03-10 18:37

Det er ikke mig (denneher gang).

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 05-03-10 18:42

Så er Jørn her igen
Fra : [Er online] 3773 [Tre en halv stjerne]    Vist : 266 gange
100 point
Dato : 05-03-10 13:33
http://kandu.dk/userhist.aspx?uid=277745

Halloooooo kandu, han har stadig ikke fattet, han ikke er velkommen

Favorit

   Kommentar
Fra : [Er ikke online] Klumme

Dato : 05-03-10 13:47

Hej 3773.
Ja mon ikke landsbytossen er...og det for fuld udblæsning og psykotisk turbo. Manden er fuldkommen rablende sindsyg oven i roen. Jeg har besluttet at smileycrashe alle tråde han åbner + tips og visse tråde han deltager i, når nu ikke Kandu-teamet kan dæmme op for den slags syge skiderikker.

Det blir jeg nok ikke skide populær på, men det har jeg jo aldrig rigtig været alligevel, så det kan jeg leve med. Smider Kandu-teamet mig ud ...igen loool så er det osse ok. Jeg skal alligevel ikke være på Kandu, hvis teamet accepterer den slags psykopater at husere på sitet.

Hjælp mig lige med at holde øje med hvor svinet dukker op, så han som en piloteringspæl kan blive banket 20 meter ned i det sorte stinkende hul han kom fra [Djævel]

Blacklist
   Kommentar
Fra : [Er ikke online] IBM760 [Tre en halv stjerne]

Dato : 05-03-10 13:55
Citat
Jeg har besluttet at smileycrashe alle tråde han åbner + tips og visse tråde han deltager i, når nu ikke Kandu-teamet kan dæmme op for den slags syge skiderikker.

Ja Klumme, du gør det så effektivt - at siden er mere eller mindre ubrugelig for alle normale personer.

Jørn er måske ikke den smarteste - men jeg synes nu heller ikke, at du er særlig smart!
Så gider du ikke stoppe det "Lort"? [Sur]

Blacklist
   Kommentar
Fra : [Er ikke online] Klumme

Dato : 05-03-10 14:03
Nej det vil jeg ikke IBM. Når ikke Kandu-teamet vil/kan stoppe psykopaten, så vil jeg gøre mit til at der sker noget i sagen. Den kræftbyld skal ikke terrorisere sitet med sit demente lort Det er beklageligt IBM, men man kan ikke lave omelet uden at crashe æg [Ked af det]

Blacklist
   Kommentar
Fra : [Er ikke online] No1Here

Dato : 05-03-10 14:06
Citat
Manden er fuldkommen rablende sindsyg oven i roen.

Helt enig. Forleden havde jeg et indlæg i en tråd, og idag lå der mere end 200 kandu e-mails i min indbakke. Det var selvfølgelig omtalte IDIOT der havde spammet tråden tråden til ukendelighed. Han er en kæmpe belastning, og jeg fatter ikke at administrator af dette forum ikke kyler ham af helvede til.

Blacklist
   Kommentar
Fra : [Er ikke online] Klumme

Dato : 05-03-10 14:07
Til gengæld lover jeg at stoppe i samme øjeblik den skiderik er ude fra Kandu!!!!

Blacklist
   Kommentar
Fra : [Er ikke online] Klumme

Dato : 05-03-10 14:09
Citat
Jørn er måske ikke den smarteste
Du må være Vestjyde IBM....mage til underdrivelse har jeg sjældent set [Hahahahaha]

Blacklist
   Kommentar
Fra : [Er ikke online] IBM760 [Tre en halv stjerne]

Dato : 05-03-10 14:19
Citat
Du må være Vestjyde IBM....mage til underdrivelse har jeg sjældent set

Nej jeg er Københavner med K.

Og jeg synes virkeligt, at det er meget Dumt at dig, at ødelægge Kandu på den måde.
Du er heller ikke den smarteste. [Sur]

Blacklist
   Kommentar
Fra : [Er ikke online] No1Here

Dato : 05-03-10 14:32
Citat
Jeg har besluttet at smileycrashe alle tråde han åbner + tips og visse tråde han deltager i,

Jeg melder mig som frivillig hjælper. [Djævel]

Blacklist
   Kommentar
Fra : [Er ikke online] granner01 [Fire stjerner]

Dato : 05-03-10 14:52

Jeg synes også at det er rablende tåbeligt at ødelægge trådene med alle de smileys. Her kommer man helt intetanende og klikker på et tip og så ender det med at man må lukke alt ned. Det samme med tråde.

I gør det hele værre med det pjat.

Klag til Kandu, det hjælper. Jeg ved det for hver gang jeg har skrevet til Kandu om Jørn, så er han senest dagen efter blevet blacklistet.

Så vil ikke god være søde at lade være. [Blink]

Blacklist
   Kommentar
Fra : [Er ikke online] Klumme

Dato : 05-03-10 15:08
Nej granner...Jeg vil IKKE være sød. Jeg gider ikke klage til Kandu. Deres kommunikations-evner/vilje kan falde gennem perforeringen på 2 sammenhængende firmærker. Men du kan klage, hvis du synes og tror det hjælper. [Sur] [Blink]

Blacklist
   Kommentar
Fra : [Er ikke online] IBM760 [Tre en halv stjerne]

Dato : 05-03-10 15:12
Klumme - kan du ikke snart skrue ned for din tilstædeværelse på Kandu.
Du er mindst ligeså irriterende som dobbelt profilen. [Sur]

Blacklist
   Kommentar
Fra : [Er ikke online] Klumme

Dato : 05-03-10 15:13
okay....IBM. Det er din mening, men det ændrer ikke på min holdning. Han blir smileycrashet så snart han stikker sin demente og psykotiske snyde frem. Der er måske forskellige flere løsninger på multinickproblemet, men ingen siger at din er den rigtige. Jeg bruger de midler som er mig givet [Selvsikker Nørd!]

Du kunne jo ligeså godt bede idioten om at stoppe sit crap...jeg ved erfaringsmæssigt at det vil han skrupskide på.

Blacklist
   Kommentar
Fra : [Er ikke online] Klumme

Dato : 05-03-10 15:14
Jo det kunne jeg godt IBM, men gør det ikke....har du fattet det nu????

Blacklist
   Kommentar
Fra : [Er ikke online] netop [Fem stjerner]

Dato : 05-03-10 15:18
Har du gang i regøringen Klumme - kan se du er en MOPPE-profil... [Hahahahaha]

Kommentar

Fra : carsten85

Dog syntes jeg også man skulle kigge disse MOPPE-Profiler

(Andre end lige mig) lidt efter i sømmene ....

Det sker bare ALDRIG.

Sikkert også det letteste, at påstå at der KUN er mig, som er PROBLEMET på Kandu.dk.

Bare en fordrejning af kendsgerningerne ...

Blacklist
   Kommentar
Fra : [Er ikke online] Klumme

Dato : 05-03-10 15:27
LOOOOOOL Ja det kan han heller ikke. Normalt ikke noget jeg eller andre hæfter os ved, men når landsbytossen hele tiden sætter fokus på sin syge sjæl og fylder os med sit tudekikselort og hans øvrige demente ævl og patologiske løgn, så bliver det pludselig synligt.

Men nej....jeg laver ikke bøssearbejde (mopper) lool Jeg har en sød ung pige som kommer 1 gang om ugen med en sneskraber og skovler ud efter mig [Hahahahaha]

Blacklist
   Kommentar
Fra : [Er online] 3773 [Tre en halv stjerne]

Dato : 05-03-10 15:38
Læg mærke til at han igen inddrager kandu'er der ikke er specielt aktive længere! Blandt andet Creamy! Han har et eller andet kompleks overfor den profil.

Ligeledes inddrages jeg på vanlig vis, uanet at jeg ikke har ceashet tråde for ham endnu!

   Kommentar
Fra : [Er ikke online] Klumme

Dato : 05-03-10 15:46
Jamen tilfældet er jo skingrende skør i knoppen, og nu begynder IBM at lege "lilla-ble sidder i rundkreds og holder hånd mens vi taler ud" . [Hahahahaha]

Blacklist
   Kommentar
Fra : [Er ikke online] dova [Tre en halv stjerne]

Dato : 05-03-10 15:49
Citat
Jeg har besluttet at smileycrashe alle tråde han åbner + tips og visse tråde han deltager i,

Kunne du ikke finde en anden måde at komme af med frustrationerne på [Klovn]

Jeg hader sgu når man intetanende klikker for at åbne en tråd, og hele computeren får kvabbabbelse fordi en eller anden båtnakke har anbragt 1137 smileys [Surmuler]
[Rasende]

Blacklist
   Kommentar
Fra : [Er ikke online] IBM760 [Tre en halv stjerne]

Dato : 05-03-10 15:54
Klumme -
Citat
nu begynder IBM at lege "lilla-ble sidder i rundkreds og holder hånd mens vi taler ud"

hold din kæft!

Du har ikke fattet det - du ødelægger Kandu totalt! [Klovn]

Blacklist
   Kommentar
Fra : [Er ikke online] Klumme

Dato : 05-03-10 15:54
Jeg ved det godt Dova sorry...... men det er kun en overgang indtil stjernetossen er væk. I øvrigt er det ikke frustrationsaflastende, men udelukkende en 100 % øjeåbner på Kanduteamet, hvad der er det overordnede formål

Blacklist
   Kommentar
Fra : [Er online] 3773 [Tre en halv stjerne]

Dato : 05-03-10 15:56
Hvis nu tiiiiimet var lidt oppe på dupperne, var det unødvendigt. Så var han for længst sat udenfor døren. Du må da også indrømme det er trættende, at han vedblivende kommer tilbage, uanet at Tiiiimet, ved hjælp af en vognstang, har forklaret ham at de helst ikke ser ham på sitet.

   Kommentar
Fra : [Er ikke online] Klumme

Dato : 05-03-10 16:03
ja ja IBM Fuck dig...klogskider. Klag over mig til Kandu ...skvadderhoved [Roterende fis i kasketten]

Blacklist
   Kommentar
Fra : [Er ikke online] dova [Tre en halv stjerne]

Dato : 05-03-10 16:04
Jo, vel er det da pisseirriterende når nogen ikke kan finde ud af at gebærde sig. Men jeg aner ikke hvem det er I taler om ud over navnet Jørn nævnes nogen gange.

Jeg aner ikke hvor mange profiler vedkommende har/har haft.
Lægger ikke nærke til hvilke tråde der åbenbart er oprettet af "Jørn"
Jeg følger ikke så meget med, men observerer som regel kun, at der dukker en tråd op om, at nu har "idioten været her igen"..

Citat
Blandt andet Creamy! Han har et eller andet kompleks overfor den profil

Ja, der kender jeg sgu flere...men ingen af dem hed Jørn [Blink]

Blacklist
   Kommentar
Fra : [Er ikke online] Klumme

Dato : 05-03-10 16:05
Tag det easy Dova... [Blink] Det er ovre på en dag eller 2....i denne omgang

Blacklist
   Kommentar
Fra : [Er ikke online] IBM760 [Tre en halv stjerne]

Dato : 05-03-10 16:06
Citat
ja ja IBM Fuck dig...klogskider. Klag over mig til Kandu ...skvadderhoved

Sikke et flot sprog du benytter - det må svare til din hjerne kapacitet! [Klovn]

Hvad vil du sige til, hvis dine spørgsmål blokkeres på samme måde - som du benytter dig af? [Sur]

Blacklist
   Kommentar
Fra : [Er online] 3773 [Tre en halv stjerne]

Dato : 05-03-10 16:07
Sådan - så er han væk

   Kommentar
Fra : [Er ikke online] Klumme

Dato : 05-03-10 16:07
Gaaaaaab :-< IBM find en der gider høre på dig [Hahahahaha]

Blacklist
   Accepteret svar
Fra : [Er ikke online] granner01 [Fire stjerner]    [Fem stjerner]
Modtaget 100 point
Dato : 05-03-10 16:09

Så har jeg klaget til kandu og bedt dem blackliste carsten85.

Så kan du slappe af i weekenden Krumme. [Glad]

Blacklist
   Godkendelse af svar
Fra : [Er online] 3773 [Tre en halv stjerne]

Dato : 05-03-10 16:10
Tak for svaret granner01. Det er skam allerede sket

   Kommentar
Fra : [Er ikke online] granner01 [Fire stjerner]

Dato : 05-03-10 16:13

Tak for det, så var jeg lidt bagud denne gang. [Hahahahaha]

Blacklist
   Kommentar
Fra : [Er ikke online] IBM760 [Tre en halv stjerne]

Dato : 05-03-10 16:15
Granner
Citat
Så har jeg klaget til kandu og bedt dem blackliste carsten85.

hvorfor tog du så ikke Klumme med i anmodningen?

Han er da mindst ligeså irriterende!

Blacklist
   Kommentar
Fra : [Er ikke online] bruuno117 [Tre en halv stjerne]

Dato : 05-03-10 16:48
Juhu, så skal vi til det fis igen.

Blacklist
   Kommentar
Fra : [Er ikke online] Klumme

Dato : 05-03-10 17:03
Fint 3773 og ikke mindst granner... Er det tilfældet så stopper al smileycrash øjeblikkelig......indtil idioten dukker op igen [Blink]

Blacklist
   Kommentar
Fra : [Er ikke online] webm [Fire og en halv stjerne]

Dato : 05-03-10 18:06
[Hahahahaha] Imponerende - det kan gå hurtigt når det endelig skal være... [Hahahahaha]

Her er min tråd. Så "sparer" i ti poæng.

Kommentar
Fra : Majormajor

Dato : 05-03-10 19:50

Citat
Jeg har besluttet at smileycrashe alle tråde han åbner + tips og visse tråde han deltager i,

Det er sådan noget, der kan få mit tis i kog . Fy klumme. Hvorfor ødelægge andres tråde med det pjat, bare fordi du og en anden ikke kan li hverandre .

Føj for en spilddag her på Kandu - øv altså .

Og tusind tak til 3773 for "udredningen" . Men kors i numsen, hvor er jeg dog sur. Og Klumme kommer ihvertfald ikke med i min aftenbøn de næste 13 aftener .

Nu vil jeg så snuppe en gang Jeff Dunham med "Ahmed - den døde terrorist" for at komme op med humøret igen. Håber så bare, at klumme ikke smileycrasher her også .

Og jeg vil glemme alt om Kandu for i dag. Men tak for svarene til Jer alle sammen .

Hilsen fra en træt Kirstine .

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 05-03-10 19:54

Arhhhhhhhhh Klumme har ret til at være rigtig rigtig træt af Jørn. Gider ikke være sur over han har hærget de tråde. Om ikke andet medførte det at Jørn røg ud pronto. Godt nok for det.

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 05-03-10 20:06

Kære Kirstine...Du har ikke rigtig forstået det essentielle i den sag med multinicket. Du burde selv kunne udlede dette af 3773's udmærkede redegørelse, så jeg vil ikke gøre det.

Kommentar
Fra : Majormajor

Dato : 05-03-10 20:09

Tilbage for en lille bemærkning.
Citat
Godt nok for det.

Enig, men stadig ærgerligt for de par spørgere, som fik deres tråde spoleret .

Spoleret = ødelagt, men spole-ret = ???. Tråde - spole - ten. Det Rokker bare for den gamle .
http://ordnet.dk/ddo/ordbog?query=ten

Godnat

Kommentar
Fra : Majormajor

Dato : 05-03-10 20:33

Kære Krummen.

Jo, jeg har forstået det grundliggende om "Pain-in-the-ass" , og jeg er helt enig i, at der måtte gøres noget. Syns stadig bare, at det ikke skulle have spoleret et par uskyldige brugeres tråde. De brugere kunne jo ikke gøre for, at "navlebeskueren" spammede deres tråde .

Jeg håber, at vi er enige meget langt hen ad vejen . For, som skrevet, er jeg sq så træt i mit gamle hoved, at jeg ikke orker mere i dag/aften. Skal jeg have mere forklaret, så skriv endelig, men jeg responserer altså først i morgen. (Og frygter bare smileycrashers fra Klumme, så jeg slet ikke kan åbne min tråd i morgen )

God nat unge mand .

Og nu kan jeg høre, at Ahmed kalder .

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 05-03-10 20:38

Og her er Ahmed med danske undertekster

Kommentar
Fra : Majormajor

Dato : 05-03-10 20:42

Øhhhh - lige en ADVARSEL til mine medsøstre.
Citat
Det er sådan noget, der kan få mit tis i kog
Pas på med for høj temperatur, for jeg brændte skam læberne, da jeg gjorde en lille tissetår .

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 05-03-10 20:49

Kirstine...Op i r... med Krummen. Ham kender jeg...den lille lort Der blir ikke mere crashsmiley, så længe skvaldernossen holder sig væk. De tråde du omtaler var fuldstændig kørt af sporet på grund af landsbytossen, så det var sådan set ligemeget og de andre var tåbens egne....Og, det havde jo den effekt, at Kandy-tiiimet fik fineren ud så tossen forsvandt. Hvor længe vides ikke, men den tid der er gået godt, kommer jo ikke skidt tilbage....såååå god nat. Sweet dreams

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 05-03-10 21:08

Krumme, han har købt sig fattig i mobiler. Så han kommer først i næste uge.

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 05-03-10 21:16

Så kan han jo bruge dem til at snakke med sig selv. Der er da ingen andre der gider spilde deres liv på at høre på den løgnhals. Fint gået granner at du fik fat i Kandu-teamet. Enten er de blevet bedre til at kommunikere eller osse kandu noegt særligt. Jeg er tilbøjelig til at tro det sidste

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 05-03-10 21:38

Ih hvor dejligt at du er sød igen.

Jeg kan ikke hidse mig op over Jørn, men jeg synes han er irriterende og jeg klager hellere end at hidse mig op. Nu har jeg klaget over ham 3 gange og det har virket hver gang,.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 05-03-10 21:41

Lov at du klager hver gang han viser sig!

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 05-03-10 21:54

Ja men så skriv til mig hvis i opdager ham inden jeg gør det.

Kommentar
Fra : Reset

Dato : 05-03-10 23:30

Citat
Krumme, han har købt sig fattig i mobiler. Så han kommer først i næste uge.r

Idioten kan vel nøjes med at købe taletidskort. Men alene, at ville spilde penge på det, viser, hvor langt ude han er.
Jeg oprettede tidligere idag et "tip" om at alle blacklistede tossen. Kort tid efter havde Kandu taget affære. Vil foreslå, at så snart en af os andre opdager ham igen, så laves der et tip. Hellere det, end at spamme trådene til.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 05-03-10 23:38

Det hjælper ikke med et tip, det er gjort før. Jeg skrev direkte til Kandu, og det hjælper.

Kommentar
Fra : Reset

Dato : 05-03-10 23:48

Citat
Det hjælper ikke med et tip, det er gjort før. Jeg skrev direkte til Kandu, og det hjælper.

Det er muligt du har ret, men hvis alle der læser tippet, blacklister bæstet, så er vi nået langt.

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 06-03-10 01:35

Resets idé er god. Hvis blot mange flere...helst alle BL ham så snart han er spottet og i øvrigt ikke går i "dialig" med tossen, så vil jeg tro at han hurtigt blir træt af Kandu. men....erfaringsmæssigt tro jeg ikke på den, idet historien viser, at der altid er nogle som ikke føler at de er bundet af en beslutning der tages i næsten konsensus på Kandu. Men lad os prøve...Jeg er med

Kommentar
Fra : BullGuard

Dato : 06-03-10 06:08

Ja hvad dælen er det for en uskik at spolerer gode spørgsmål med latterlige + i tonsvis.

Det kan kun betyde at de personer, som gør sådan noget gris og censur selv er nogle +

BullGuard

Kommentar
Fra : BullGuard

Dato : 06-03-10 07:41

Citat
helst alle BL ham så snart han er spottet og i øvrigt ikke går i "dialig" med tossen, så vil jeg tro at han hurtigt blir træt af Kandu

Er det Krummen du mener?

Kommentar
Fra : BullGuard

Dato : 06-03-10 07:44

Hvad er *dialig* ? Der ord kender jeg altså slet ikke.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-03-10 08:02

Jeg orker ikke at teste dette, men har en fornemmelse af, at man kan omgå denne smiley spam således:

I IE 8 ; vælg browseremenuen: Værktøjer (Alt + u) -> Internetindstillinger -> fanen 'Avanceret' ..afsnittet ' Multimedier' -> Fjern flueben fra punktet 'Vis billeder' -> tryk [Ok]

Prøv det !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 06-03-10 08:47

Nå så er psykopaten allerede tilbage igen http://www.kandu.dk/userprofile.aspx?uid=277842

Kommentar
Fra : Majormajor

Dato : 06-03-10 23:16

Citat
Nå så er psykopaten allerede tilbage igen
For at ryge direkte i min sorte liste . Han var sq tidligt på færde i dag , og så ikke et ord mere om det emne .

Citat
Og her er Ahmed med danske undertekster

Tak søde Helle, og jeg har heldigvis hele dvden med alle "dukkerne". Køb den, se den og ha ondt i grinemusklerne i flere timer . Og jeg glemmer lige alt om, at smag og behag er forskellig hverandre imellem .

Hilsen Kirstine

Godkendelse af svar
Fra : Majormajor

Dato : 06-03-10 23:20

Tak for svaret granner01. Og også til I andre .

Hilsen Kirstine

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 06-03-10 23:25

Selv tak du. Jeg ser Jeff Durham hver eneste dag. Så sover jeg godt.