/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Gratis TV på PC?
Fra : abra
Vist : 6453 gange
100 point
Dato : 05-12-09 18:00

http://www.cinemator.dk/betingelser.html

er der nogen der har erfaring med bl. a. dette firma/tilbud (det lyder næsten for godt til at være sandt) eller evt kan anbefale en måde at se gratis tv på PC'en???

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 05-12-09 18:16

Hvor er prislisten ? ? ?
Man binder sig for noget, man ikke ved hvad koster.
Nååå... ja.... der er lige de 349 kr. man skal betale på forhånd.
??????????????????????????????????????????????????
Gambrinus

Kommentar
Fra : refi

Dato : 05-12-09 18:18

Fup og svindel - det har været fremme flere gange......

At det samtidig sikkert er ulovligt er noget helt andet....

Bl.a. findes INGEN danske kanaler GRATIS via sat.... De leveres kun i forbindelser med abo hos Viasat eller CanalDigital.....

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 05-12-09 18:19

Du kan da godt se gratis TV på din PC nu, alle DR's kanaler, betale lidt for TV2's kanaler. Men er de kanaler ikke nok?

Men jeg kender ikke den udbyder du linker til. Men er det en mulighed for at se alle kanaler på PC, så vil jeg også være interesseret.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 05-12-09 18:19
Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 05-12-09 18:20

Gratis skal vist siges med forbehold, på forhånd skal der betales 349 kroner og du skal betale medie licens, hvor er det gratis henne ?

Kommentar
Fra : bevi54

Dato : 05-12-09 18:23

det ser rosenrødt ud , men der ligger mere bagved som de ikke fortæller

Vi påtager sig ikke ansvar for kanalernes indhold----skriver de
Hun har ikke lært at skrive korret dansk --- hvad med --os --

det ser sådan ud
Bruger-id: MM19109-DK
Navn: Margarita Mayorova
Adresse: Bazhana 30, kv. 44
Postnr. & By: 02140 Kyiv
Land: Ukraine

Jeg ville få kolde fødder hvis det var mig.

tjek altid det du vil ind på hos hostmaster så kan du selv vurdere om du vil støtte dem.
pas på det kan være svært at komme ud af.
Mvh Bevi54

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 05-12-09 18:23

Så vidt jeg kan se, så er der kun gratis kanaler på den liste som vises både DR og TV2 er gratis kanaler, du skal vist ikke regne med at kunne se TV3 uden at betale

Kommentar
Fra : refi

Dato : 05-12-09 18:25

Kontakt person: David Larsen, 47-47 36th Street, Suite # 2209, Long Island City, NY 11101 USA

Det lever han sikkert godt af...

Kommentar
Fra : hejhejdikal

Dato : 05-12-09 18:30

her kan du læse hvad andre opleve det er ikke godt

http://groups.google.dk/group/dk.medier.tv/browse_thread/thread/cf216708327a4967

Kommentar
Fra : hejhejdikal

Dato : 05-12-09 18:32

firmaet har også fler navne så når det en navn er tilsmudset bruger de et nyt

http://satellite.gtrade.org/

http://www.cinemator.dk

Accepteret svar
Fra : hejhejdikal

Modtaget 110 point
Dato : 05-12-09 18:36

her kan du se hvad fler folk siger om det

http://www.trustpilot.dk/review/satellite.gtrade.org

Kommentar
Fra : tararam

Dato : 05-12-09 21:29

Hvad der sker er:
Du skal downloade en player
og så får du en masse links hvor du kan finde gratis tv, med mere eller mindre godt resultat.

Jeg mener det hele findes gratis på nettet, men her er link'sene samlet for dig så du ikke selv skal lede.

Ikke pengene værd.

Godkendelse af svar
Fra : abra

Dato : 05-12-09 23:20

Tak for svaret hejhejdikal.

- ja, det var så for godt til at være sandt, så tak for at jeg blev sparet for pengene, men også blev sparet for skuffelsen og ærgrelsen over at være blevet fuppet.

Kommentar
Fra : abra

Dato : 05-12-09 23:25

Hej,
- vil iøvrigt gerne takke for alle svarene

Kommentar
Fra : bevi54

Dato : 05-12-09 23:32

se dig for når du handler på nettet
benyt https://www.dk-hostmaster.dk/ der kan du få et vink om ophavsmanden.

godnat til jer allesammen.
Mvh Bevi54