Medlemsnummer : 193001
Superpoint : 0

Medlemsdato : 05-11-2004
Seneste login : 25-02-2013
   Profil  Historik  Blackliste
Profil
Beskrivelse af profilen

Beskrivelse

Jeg er pensionist årg. 1935, er uddannet i "Brugsen" mens der stadigvæk skulle rationeringsmærker til Sukker, Smør og Kaffe, og vi blev undervist i "Varekundskab" en uddannelse som vi ser kan føre til meget, som f. eks. Lars Larsen og vist også Jens Svendsen "Låsby", men da det ikke er alle der lige som dem, blliver rige og velhavende hører jeg til i den anonyme flok.

- men derfor kan man godt ha' haft et interessant og godt liv med mange god oplevelser, som mange tilfældigheder nu byder på efter kommisuddannelsen, jeg har arbejdet med og været Avisredaktør, Reklameservice, Bådudlejer, Kurerfirma og Fabrikant.
Det sidste var jeg mest glad for, nemlig at producere og sælge "Brædtspil af træ" til Institutioner og Legetøjs- og Gaveforretninger på hjemmemarkedet samt gennem mine 18 år som deltager på verdens største legetøjsmesse "Nûrnberg Spielwarenmesse" - hvilket har givet mange gode venner rundt omkring i hele verden.

Jeg kunne tænke mig at lære et par andre "Kandu'er" at kende så der kunne udveksles gode råd og tips via mail eller telefon (Skype f. eks.) om vore interesser, jeg har selv mange men især computer, så send en mail og lad os se om der kan komme noget i gang.