/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Fra youtube til blue ray
Fra : SillyconValley
Vist : 377 gange
39 point
Dato : 15-11-09 19:34

Hvordan konverterer jeg en video fra youtube så den kan afspilles via min blue ray afspiller. Min blu e ray understøtter JPG ogDivx format står der i manualen.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 15-11-09 19:45

Har du Nero brænder software på din computer ? Så har jeg link til en lang tråd hvor en anden Kandu bruger brændte en DVD

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-11-09 19:51

Nu har YouTube og Blu-ray ikke meget med hinanden at gøre.....

En Blu-ray afspiller kan afspille ganske alm. CDer og DVDer.....

Så det er bare at downloade dem og er de ikke i videoformat skal de naturligvis converteres til et sådant....

Kommentar
Fra : SillyconValley

Dato : 16-11-09 15:09

Havde ikke planer om at brænde en dvd, havde planer om at smide det over på en USB nøgle.....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-11-09 15:19

Det ændrer ikke noget hvis din afspiller kan bruge en sådan....

Converter den evt. til et mpeg2 format - det vil 99,9% af alle afspillere kunne vise...

Kommentar
Fra : refi