/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Religion / Spørgsmål
10  molokyle 587
homoseksuelle
Fra : malmin
Vist : 1208 gange
50 point
Dato : 22-08-09 01:22

Hvad siger Bibelen om hohoseksuelle?

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 22-08-09 01:33
Kommentar
Fra : Luke2000

Dato : 22-08-09 04:38

Dont do it.

Kommentar
Fra : Burka

Dato : 22-08-09 06:01

Hvad Biblen siger har du vist fået at vide.

I lande, som Iran + nogle andre er der dødsstraf for det.

Uhyggeligt!

Jeg er det IKKE selv, men mener det er en menneskeret, og at følelserne er de samme.
(Uden jeg dog kender det af egen erfaring)

Burka

Kommentar
Fra : Burka

Dato : 22-08-09 06:24

Citat
hohoseksuelle

Hi Hi
Ho Ho

Kommentar
Fra : Burka

Dato : 22-08-09 06:53

Forholdet til homoseksualitet

Jehovas Vidner ser homoseksualitet som en krænkelse af den moralske renhed og en alvorlig synd mod Gud. Homoseksualitet forstås som et bevidst valg og ikke som en medfødt egenskab. Man kan blive "smittet" med homoseksualitet ved at være i kontakt med umoralske omgivelser (fx homopornografi) og ikke være stærke nok i troen for at modstå fristelserne.

De homonegative holdninger bygger meget på Bibelens historier om Sodoma og Gomorra, så homoseksualitet omtales ofte i sammenhæng med de umoralske både hetero- eller homoseksuelle aktiviteter (f.eks. prostitution og pædofili), som menes at have foregået i disse byer. I Jehovas Vidners sprogbrug har begrebet 'homoseksualitet' ofte en noget anderledes betydning, end det ellers forstås, hvor det betegner perverse handlinger mellem personer af samme køn.

Homoseksualitet omtales af og til i Jehovas Vidners publikationer, hvor de homoseksuelles tilværelse ofte beskrives som ulykkelig og ensomt – og fuldstændigt domineret af de nedbrydende umoralske seksuelle lyster. Omgangstonen er dog sjældent direkte aggressivt mod de homoseksuelle, men snarere forfærdedes Jehovas vidner sig over denne livsstil, som de mener er vedkommendes bevidst syndige valg.

Kommentar
Fra : flejsen

Dato : 22-08-09 07:48

læs bogen

Kommentar
Fra : Burka

Dato : 22-08-09 08:28

Koranen?

Kommentar
Fra : Nul7

Dato : 22-08-09 08:43

(1 Korinther 6:9-10) 9 Eller ved I ikke at uretfærdige ikke skal arve Guds rige? Bliv ikke vildledt. Hverken utugtige eller afgudsdyrkere eller ægteskabsbrydere eller mænd der bruges til unaturlige formål, eller mænd som ligger hos mænd, 10 eller tyve eller havesyge eller drankere eller spottere eller udsugere skal arve Guds rige.

(3 Mosebog 18:22) 22 Og du må ikke ligge hos en mand som man ligger hos en kvinde. Det er en vederstyggelighed.

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 22-08-09 09:56

Jeg mener ikke at have læst at røvhullet er bygget til penisindtrængen, så en brist må der jo være tale om. Men ok...jeg er jo heller ikke Biblen

Kommentar
Fra : vvdriver

Dato : 22-08-09 11:07

Citat
Hvad siger Bibelen om hohoseksuelle?

Jeg kender hverken Bibelen,eller forfatteren??.
At nogle er homoseksuelle,er der sikkert mange der har ondt i RØVEN af.
vvdriver

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 22-08-09 11:47

Citat
Jeg mener ikke at have læst at røvhullet er bygget til penisindtrængen

Fortæl det til visse dyr hvor det er almindeligt, f.eks aber.

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 22-08-09 12:39

Ja Luffe, men bortset fra visse elementer her på Kandu mener jeg, at vi har hævet os over abe niveau.

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 22-08-09 14:30

Nååå nu forstår jeg dig Luffe...Du mener at alle bøsser er aber LOOOL Tjaeee, det kan der da være noget om

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 22-08-09 15:02

Næh, de er bare anderledes.

En af typen sad engang overfor mig i toget og lænede sig indsmigrende fremad........i løbet af af de næste to minutter havde jeg skiftet vogn

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 22-08-09 15:10

ÅÅÅrrr hold op. De er mennesker og så kan det da være hamrende ligegyldigt hvilken seksualitet de har.

Og hvis biblen ikke ankender det så smider jeg den sku ud.

Kommentar
Fra : TimFlip

Dato : 22-08-09 16:56

Citat
De er mennesker og så kan det da være hamrende ligegyldigt hvilken seksualitet de har

Korrekt. Men de fleste "normale" er desværre lige så intolerante som det gamle testamente & koranen o.s.v

Lad dog de mennesker i fred, og vær glad for at I selv er "normale", hvis det nu er så slemt.

Jeg er hetro

TimFlip

(alias Burka & kingston)

Kommentar
Fra : dova

Dato : 22-08-09 17:06

Citat
Jeg mener ikke at have læst at røvhullet er bygget til penisindtrængen, så en brist må der jo være tale om.

Korrekt, det er nemlig bygget med henblik på det modsatte, nemlig til noget at komme ud af

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 22-08-09 17:16

Trods min udtalelse om anderledes er jeg tolerant.

Nu og da fatter man bare ikke at nogle i år 2009 i den grad kan hænge sig i hvad der står i gamle støvede skrifter, ikke mindst koranen.

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 22-08-09 17:39

Det er rigtigt Dova...Sån' har jeg osse opfattet det

Jeg føler mig osse ret tolerant over for mennesker med anderledes seksuel observans. Dem som jeg ikke gider er de skabagtige som med løse håndled, outreret påklædning og skingre stemmer påtrængende markedsfører deres homoseksualitet. De er sgu ikke til at holde ud. Jeg tør næsten ikke skrive det, men de er røvirriterende

Kommentar
Fra : kingston

Dato : 22-08-09 17:43

Du kan da bare forlade bøssebaren igen ...

Samme dør ud, som da du kom ind ...

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 22-08-09 17:50

Jeg er også skabs-hetro.
Jeg er bare ikke "sprunget ud" endnu.

Gu' ved hva' mine forældre m/k - m/m - k/m - k/k vil tænke ?
Gambrinus

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 22-08-09 18:19

Bare fordi man har en seng der er lavet af endetræ er det jo ikke ensbetydende for at man -----

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 22-08-09 18:47

Det da rigtigt kingston-newbie. Men du har måske ikke bemærket, at bøsserne ikke alene har lov at færdes andre steder.... de gør det også. Det kan godt være, at de i små lokalsamfund med 600 indb. eller så holder en lavere profil, men Kbh. og lignende steder er jo ikke ligefrem små lokalsamfund

Kommentar
Fra : kingston

Dato : 22-08-09 19:19

Nu kommer jeg selv fra NørreBrox, så jeg ved det godt.

Har INTET imod parader, som jeg ikke selv deltager i. Og blev dybt forarget over en "Muslim-fyr" for nogle år siden kaste sten på optoget. Der er også nogle bibliotekarer m.m, som jeg ved er bøsser, fordi det kan man ligesom fornemme. Dem snakker jeg fint med. Flinke folk. Og jeg snakker ikke "seksualitet".

Nåh, men hav´ jeres anti-bøsse-holdninger i fred, og vær glad for det ikke er jer (og det er heller ikke mig).

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 22-08-09 20:22

Ja Malmin.

Du mener helt sikkert homoseksuelle . Og du ved garanteret godt, hvad der står - eller ikke står - i de hellige skrifter. Men sikken da en masse halløjsa, der krøb frem, da du løftede den sten .

Var det virkelig sådan en debat du ønskede, eller var det et seriøst spørgsmål ?

Vh C.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 22-08-09 21:08

Nu er det jo ikke sådan liiiiiige at slå op i biblen og søge, man skal læse det halve for at finde en sætning.

Lukas £ 2.24 styk 3..... mumle, mumle.

Nej, jeg giver op, stik mig en bajer

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 22-08-09 21:27

Jeg tvivler på at sp. var seriøst ment. Ethvert barn over 10 år ved hvad Biblen mener om homoseksualitet. Men ski nu med det...Vi fik luftet lidt fordomme og det er jo altid dejligt

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 22-08-09 21:51

Citat
Vi fik luftet lidt fordomme
Mon ikke .
Men når det nu så ofte bliver påstået, at den kære Gud har skabt ALT, så må Han - ved Gud - da også have skabt homoseksualitet, satan, Allah, forbrydelser, ondskab, godhed og mmm. For derefter at læne sig mageligt tilbage og lade sig underholde af vores forsøg på at finde ud af, om der i grunden er en mening med noget i al galskaben.

Men hvor må Han dog kede sig. For alle fejl og dumheder bliver gentaget igen og igen i historiens forløb. Det må være lige så kedeligt som at se TV, der også bare (næsten) er genudsendelser .

Og kære venner. Dette er faktisk et seriøst indslag på trods af denne .

Vh C

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 22-08-09 22:13

Han gjorde, han sagde... goddaws do
Fjoget kan jo ikke engang skabe en sten, som han ikke selv kan løfte... pjok

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 22-08-09 22:15

Ps
Og skaber han en sten, som han ikke kan løfte, så er han jo ikke almægtig. Han har sgu et forklaringsproblem LOOOL Eller osse er der en masse mennesker som har et

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 22-08-09 22:20

Krummen, nu må du altså styre dig .

Og Malmin, kom nu med en melding. Jeg venter spændt på dit svar .

Vh C

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 22-08-09 22:31

Krummen Tak for et godt og langt grin.

Kommentar
Fra : katrinefrd

Dato : 22-08-09 22:40

Jeg tror, at homoseksualitet er noget der generer folk der får for lidt, og/eller, er usikre på hvor de selv hører hjemme

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 22-08-09 23:23

Det var da så lidt Granner.

Og til katrinefrd som skrev ...
Citat
Jeg tror, at homoseksualitet......
Der kan du se hvad tro kan føre til at fejlslutninger. Dem har der været i 1000 vis af siden man opfandt Vorherre. Så stop du hellere med at tro og koncentrer dig om at vide...

Nat Nat

Kommentar
Fra : malmin

Dato : 23-08-09 00:13

Hej alle sammen. Jeg kan godt stave til HOMOSEKSUELLE, og jeg kan også godt se at det ser meget sjovt og dumt ud at jeg laver sådan en kæmpr fejl i sådan et lille spørgsmål!!! Til Cathcart. Det er mig der har stillet spørgsmålet, så det må være jer der skal svare! Jeg hørte en præst i TV sige at der ikke stod noget i bibelen om at homoseksualitet var forkert. Nyhedsværten prøvede at få præsten til at sige hvor det stod, men præsten sagde at kærligheden kom fra Gud og det kunne ingen ændre! Deraf kommer mit spørgsmål. malmin

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 23-08-09 01:24

God sen nat Malmin.

Citat
Jeg kan godt stave
Det ved jeg godt. Jeg driller bare .
Citat
Det er mig der har stillet spørgsmålet
Jæs. Men det er vist et retorisk sørgsmål, når du selv kender svaret. Og jeg tror, at DU driller os ved at stille det .

Vh og god rigtig nat fra C

Kommentar
Fra : pk2dk99

Dato : 23-08-09 04:04

det er forbud i koran og bibelen

Kommentar
Fra : kingston

Dato : 23-08-09 05:08

Tip fra en skurk:

Ja, nu ved jeg godt, at ingen tager mig seriøst, og det er der heller ikke grund til

Men ku´I ik ta´og : "Afslutte jeres spørgsmål", når nu det vælter ind med gode seriøse (ja ikke fra mig, naturligvis) svar ?????

Hvad enten det drejer sig om Kinakjoler, politik, religion, som jeg "tilfældigvis" er med i, her på falderebet.

Ikke for at give mig points!, men fordi det da er "spændende" at vide, hvem spørgeren "belønner".

Hygge Hejsa + Go´ Søndag

Burka, kingston & TimFlip

= -25 points + 0*

Kommentar
Fra : Burka

Dato : 23-08-09 05:52

Citat
Jeg kan godt stave til HOMOSEKSUELLE

Hej malmin!

Jeg var godt klar over, at det var en "tyrk-fejl", for i overskriften til dit spørgsmål kan du jo godt stave til det.

Men jeg syntes det lød "HoHo", altså "gas" fra min side.

Bortset fra det, så er det da et interessant spørgsmål, som alle jo har en holdning til.

Min er jo, at vi ikke skal være så fordømmende overfor mennesker, som er anderledes end os selv.

Venlig Hilsen fra
Burka
(Som hverken er skabs muslim eller skabs bøsse, men syntes begge kategorier, skal "have en chance")

Kommentar
Fra : TimFlip

Dato : 23-08-09 06:21

Her er da en "sag", som rabiate muslimer + kristne + "normal-danskeren" kan stå sammen om:

at det er nogle "grisse-basser"

Kommentar
Fra : kingston

Dato : 23-08-09 06:41

Kommer lige i tanke om noget.

Er det "kun" mand+mand, som er syndigt?

Hvad med kvinde+kvinde?

Er det OK ???

Kommentar
Fra : kingston

Dato : 23-08-09 06:48

Sådanne "typer" har jeg også i min omgangskreds.

Kommentar
Fra : Burka

Dato : 23-08-09 07:19

Og du har ikke taget "skade" ?

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 23-08-09 07:46

Gaab, så kom burkaidioten ind i billedet. Dette selvom fjoget forlængst har annonceret sin afgang fra Kandu.

Ja kingston. Biblen udtrykker klart, at det kun drejer sig om homoseksualitet mellem mænd. Jvf.
Citat
3 Mosebog 18,22 Du må ikke have samleje med en mand, som man har samleje med en kvinde. Det er en vederstyggelighed.

3 Mosebog 18,29 For enhver, som gør nogen af disse vederstyggeligheder, det menneske skal udryddes fra sit folk.

3 Mosebog 20,13 Hvis en mand har samleje med en mand, som man har samleje med en kvinde, har de begge to begået en vederstyggelighed. De skal lide døden. De har selv skylden for deres død.

Men det kan vel (hvis vi lige udelukker muligheden af at det var Vor Herre som har dikteret det) forklares ved, at Biblen er skrevet og forfattet af mænd.

Kommentar
Fra : kingston

Dato : 23-08-09 08:16

Tak til Krummenidioten.

Det er da diskriminerende. Flere religiøse fanatikere slår jo på, at "det" er umoralsk, fordi "formålet"
er at videreføre slægten. Og det gælder vel også for 2xQ?

OK - Det var et Bibelspørgsmål, så du har vel ret.

Kommentar
Fra : Burka

Dato : 23-08-09 08:27

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 23-08-09 08:44

Diskriminerende...Ja selvfølgelig. Biblen er da ultimativ diskriminerende. Men det gælder osse, at man i Biblen ofte kun omtaler mænd, da kvinder, som i den ekstreme muslimske verden idag, kun er en slags kvæg, omend en lidt højere rangerende slags kvæg. Som skrevet tidligere, så er Biblen jo skrevet af mænd, og andet kan derfor ikke forventes. Jøderne i det gamle testamente, havde ikke meget anderledes syn på kvinder end ekstreme muslimer har idag.

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 23-08-09 08:47

Og så er lesbisk sex vel mere foreneligt med det gamle testamentes jøders indre svinehunde. Liderligheden har eksisteret så længe mennesket har eksisteret, og sex mellem 2 kvinder er nu engang ikke så vederstyggeligt som sex mellem 2 mænd. Mangen en gl. jøde har nok godt kunne tænke sig at være fyldet i en lesbisk lagkage

Kommentar
Fra : kingston

Dato : 23-08-09 09:08

Rent synsmæssigt vil jeg også mene, at 2xQ er at foretrække!

Men hvad siger "normal" kvinderne mon?

Syntes de også at homo-mænd er mere ækle end homo-damer?

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 23-08-09 09:23

Homomænd er ofte damernes bedste venner. Det ligger bl.a. i at kvinderne ikke fra den side behøver at være påpasselige over for seksuelle tilnærmelser. Hvordan kvinderne generelt ser på homodamer aner jeg ikke, men noget siger mig, at de ikke finder dette aspekt af seksualitet så vederstyggeligt.... lige som mænd for det meste ikke gør det (som du selv angiver)

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 23-08-09 09:35

Det har nok noget med projektion at gøre. Som ikke homoseksuel mand har man svært ved at se sig selv i forbindelse med homoseksualitet mellem 2 mænd og derfor svært ved at acceptere dette, men kan bedre leve sig ind i sexforholdet mellem 2 homoseksuelle kvinder. Det mændene ofte glemmer (fortrænger) er, at mænd ikke interesserer de lesbiske damer et klap og at de ligefrem finder deres seksualitet frastødende.

Hvis disse kvinder også interesserer sig for seksualitet med mænd er de ikke homoseksuelle men biseksuelle. Så ud fra en forsimplet matematisk model, får biseksuelle mere på den dumme end heteroseksuelle, da de ryger på alt der er over 37°, hvor imod de heteroseksuelle må nøjes med det halve udvalg LOOL

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 23-08-09 10:15

Min opfattelse:

Homoseksuelle mænd er OK, de skal bare ikke genere mig. De er de bedste venner en kvinde kan få, for de bedømmer ikke en kvinde seksuelt, og det er en befrielse.

Homoseksuelle kvinder er OK, de skal bare ikke genere mig. De er slet ikke de bedste venner.

Jeg har ikke det fjerneste imod dem. Men jeg overdriver ikke mine følelser for min mand i offentlige rum og det skal andre heller ikke. Og så mener jeg at det er bedre hvis en mand og kvinde gør det end mand/mand, kvinde/kvinde.

Kommentar
Fra : Burka

Dato : 23-08-09 10:26

Citat
de skal bare ikke genere mig

Sådan har jeg det med ALLE mennesker, hvad enten de selv syntes de er "normale" eller de er "unormale".

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 23-08-09 11:08

Hvad vil du så på Kandu. Du kan da kun bruges til at genere.

Kommentar
Fra : Burka

Dato : 23-08-09 11:14

Jooooo, hvis du mener en som siger noget andet end din mening, og det er at genere?

Kommentar
Fra : Burka

Dato : 23-08-09 11:16

Du kan jo bedst lide at få ret, ikke sandt?

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 23-08-09 11:57

Jo, når jeg har ret, hvilket er ret normalt..... Og jeg har ligeledes ret i, at du er uønsket på Kandu

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 23-08-09 12:07

Hvorvidt lesbiske og homoseksuelle dyrker sex er mig ligegyldigt.

Hvad angår om lesbisk sex er acceptabelt ?
Tjaeh, har man set et par eller flere almindelige pornofilm siden er sex mellem kvinder et indslag i nogle af disse, men mændene rører aldrig hinanden.
Sex mellem kvinder er også groft sagt mere "renligt" hvis de da ikke er perverse.

Ser man ude i det offentlige rum slyngveninder der giver hinanden et knus med en krammer, eller mor gør det med sin voksne datter er der ingen der rynker på næsen.
Vi hetoro-mænd har en grænse selv overfor de bedste kammerater, og den sætter mange ved blot at holde ham på skulderen.

Kommentar
Fra : katrinefrd

Dato : 23-08-09 12:15

At få ret og have ret behøver jo ikke at være det samme - desværre

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 23-08-09 12:18

Nu er det vist endt i "flueknepperi", men du har da ret katrinefrd. Tråden blev afsporet af fnatmiden burka.....

Kommentar
Fra : Burka

Dato : 23-08-09 13:26

Og Krummen ligner sig selv - alle andre end ham selv er Idioter

Kommentar
Fra : Burka

Dato : 23-08-09 13:34

Citat
Jo, når jeg har ret, hvilket er ret normalt..... Og jeg har ligeledes ret i, at du er uønsket på Kandu

Du bliver bare møg hamrende sur, hvis nogen "tør" at modsige dig + Det sidste er da rigtigt & du er vist heller ikke popular alle vegne. Fik du ikke en krans i fødselsdagsgave?

Til malmin ...
undskyld hvis "jeg" har afsporet din tråd.

Det er der nu også andre, som har,
for, som sædvanligt:

Person-fnidder i stedet for indholdet af et spørgsmål.

Og nu har du vel snart fået det ønskede svar, malmin...

Eller hvad?

Vil du have flere bibelcitater?

Ja, jeg gider ikke komme med nogen !

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 23-08-09 14:10

Shit....en ny vic2000

Kommentar
Fra : Burka

Dato : 23-08-09 14:21

Shit ... en ny Klumme

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 23-08-09 14:51

NEJ narrøv....det er den samme, men det er du vel for stupid til at se.

Kommentar
Fra : Burka

Dato : 23-08-09 14:52

Well - Jeg er vist alligevel meget mere upopulær end dig, Krummen.

Mig skød de, og du lever i bedste velgående.

Kommentar
Fra : Burka

Dato : 23-08-09 15:02

Citat
NEJ narrøv....det er den samme, men det er du vel for stupid til at se

Det vidste jeg nu godt Hr. Proffessor!

Hils din veninde CreamyGirl

Burka

Kommentar
Fra : Burka

Dato : 23-08-09 15:05

Øh, bevæger vi os ikke mere og mere væk fra emnet?

Og hvor er malmin?

Det er måske også dig?

Kommentar
Fra : Nul7

Dato : 23-08-09 15:47

Malmin - svaret har du fået, hvad forventer du mere?

Kan du ikke lide det ærlige svar,- du behøves ikke at tage det til dig hvis du ikke tror på en Gud og skaber, - for så er det ligemeget, men ellers skal du stå til ansvar for dine handlinger.
Det gælder os alle, og vi har en fuldstændigt fri vilje, til at tro på hvad som helst, spørgsmålet er bare, at det ikke er "hvad som helst" der giver os en mening med livet.

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 23-08-09 16:12

Homoseksuelle er mennesker som alle andre, den eneste forskel er at de foretrækker sex med mennesker af eget køn.

Men Krummen har i vanlig stil afsporet debatten for længst, så jeg ser ikke noget formål i at deltage i "debatten".

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 23-08-09 17:25

Daw Bertel Brandert. Skulle du lige lukke noget af dit sædvanlige lort ud....det kan da ikke undre nogen. Spørgsmålet var ikke, om homoseksuelle var som andre mennesker (hvad de beviseligt ikke er), men hvad Biblen sagde om homoseksuelle, men med din sædvanlige læseretardation fattede du vel ikke spørgsmålet. LOOOL

Hvor ved du forresten fra, at homoseksuelle er mennesker som alle andre??? Det er vel et af dine sædvanlige tynde hjemmestrikkede påhit, som du klasker ud for at lege klogskider LOOOL

Bette Brandert....der skal mere til for at narre mig og mange andre. Tag du den det narrøv til burkaen i hånden + et par stykkere flere og smut samme vej som vic2000, når du ikke har mere at byde på. Skvaldernosse

Kommentar
Fra : Burka

Dato : 23-08-09 18:40

Klummen for fuld udblæsning (en "stor" mand i en nøddeskald)

Dem som mener noget andet end Kandu-helten får en spand lort i hovedet.
Typisk.

Godt sagt Bertel Brander.

Og jeg vil huske IKKE at deltage mere i malmins spørgsmål, som kun er beregnet til at udbrede et bestemt budskab.

Burka

Kommentar
Fra : Burka

Dato : 23-08-09 18:43

Citat
Skvaldernosse

Er det dit efternavn?

Ja, men så er det jo godt at du har så meget at byde på og berige os andre med!

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 23-08-09 18:50

Krummen

har du slet ikke tænkt på at Burka og hans kumpaner sidder i skabet endnu, med hans afstamning tør han ikke springe ud af skabet den stakkel. sikkert også bertel brandert.

per

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 23-08-09 18:51

skab = burka

Kommentar
Fra : kingston

Dato : 23-08-09 19:05

bibsamie = BarbieGirl

Du må gerne sige jeg er skabs bøsse (det er jeg nu ikke), men jeg er totalt ligeglad om du siger det eller ej.

Bare du selv vokser ½ cm, så OK

Kommentar
Fra : kingston

Dato : 23-08-09 19:07

Et højt niveua du + Krummen argumenterer på, må man sige!

Kommentar
Fra : kingston

Dato : 23-08-09 19:09
Kommentar
Fra : kingston

Dato : 23-08-09 19:16
Kommentar
Fra : malmin

Dato : 23-08-09 19:21

Jeg kan læse at mit spørgsmål har givet anledning til debat. Jeg har fået en del bibel citater, så jeg ved ikke hvem jeg skal give point! Nogen sagde at det kun var mandlige homoseksuelle der er forbudt ifølge bibelen, men der tror jeg nu nok at det gælder begge køn! Hvis i synes at debatten er for lang og I bare venter på point, hvorfor bliver I så ved med at deltage? malmin P.S Jeg synes det er kedeligt at Burka ikke vil deltage i mine spørgsmål mere, men det er da ok, hvis jeg er for langsom og kedelig!!!

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 23-08-09 19:22

kingston

hvor kunne du tænke dig at jeg voksede 1/2 cm det er godt nok ikke meget men fortæl min ven.

per

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 23-08-09 19:31

Citat
Er det dit efternavn?
Ajiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii hvor sjovt og originalt LOOOOOL Har du selv fundet på den??? BTW, så staves nøddeskal uden d i skal IDIOT. (og nej det er ikke mit efternavn LOOL)

Jo tanken har strejfet mig Per.

Kommentar
Fra : TimFlip

Dato : 23-08-09 19:46

Tak for rettelse af nøddeskal. Nåh ja, du er jo perfekt til stavning!

Tænk hvad I vil - om jeg er bøsse, trans, muslim, børnelokker, -

Ja tænk hvad pokker I vil.

Jeg er det HELE på én gang ...

Eller også er jeg ikke ...

Vælg selv.

Kommentar
Fra : TimFlip

Dato : 23-08-09 19:51

Citat
Jeg synes det er kedeligt at Burka ikke vil deltage i mine spørgsmål mere, men det er da ok, hvis jeg er for langsom og kedelig!!!

Så giv mig dine Spoints
Jeg er også Burka.

Langsom? Jooo
(Nu er jeg jo også med i dit Dåbs spørgsmål, som du heller ikke har afsluttet endnu,
på trods af en masse svar)

Kedelig? Nej da!
Altid spændende med en relevant Bibel-Debat !

Kommentar
Fra : TimFlip

Dato : 23-08-09 19:54

Du behøver jo ikke give points til dem, som mener det samme som dig selv.

Ja, jeg ved ikke om du er for eller imod Homoseksualitet !

(Og det er jeg også lige glad med)

Kommentar
Fra : TimFlip

Dato : 23-08-09 20:06

Citat
hvor kunne du tænke dig at jeg voksede 1/2 cm det er godt nok ikke meget men fortæl min ven.

Jeg ved godt hvad du mener

Men jeg tænkte nu på højden, ikke af blyanten, men når du står på tæer.

Slutter nu. Det er sq håbløst at tale "menneskelighed & anstændighed" med jer

Homo-forskrækkede individder.

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 23-08-09 20:27

TimFlip

det må være trist for dig at det ikke ser ud som om der er flere der vil tale/skrive med dig lille ven.

per

Kommentar
Fra : Burka

Dato : 23-08-09 20:34

Citat
det må være trist for dig at det ikke ser ud som om der er flere der vil tale/skrive med dig lille ven

Tror jeg overlever ikke at få dagens racisme & intollerance serveret på et sølvfad her på Kandu.dk, store Per.

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 23-08-09 20:59

God aften Malmin.

Mon det er på tide at stoppe mudderkastningen ?
Citat
Var det virkelig sådan en debat du ønskede, eller var det et seriøst spørgsmål

Og om dit spørgsmål:
Citat
Men det er vist et retorisk sørgsmål, når du selv kender svaret. Og jeg tror, at DU driller os ved at stille det

Vh C

Kommentar
Fra : Burka

Dato : 23-08-09 20:59
Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 23-08-09 22:38

Burka

ja ja min ønsketank virkede altså ikke, du er her jo endnu.

per

Kommentar
Fra : Burka

Dato : 24-08-09 04:46

+ bibsamie & Krummen & malmin og ligesindede super seriøse brugere.

Kommentar
Fra : kanduFup

Dato : 24-08-09 05:48

Hej tror det er et fup spørgsmål og nogle fup svar og at dem som siger det ene i virkeligheden mener det modsatte og de tør bare ikke indrømme at de har andre seksuelle lyster og fantasier for det har Burka nemlig sagt til mig i min øresnegl.

kanduFup

Kommentar
Fra : jeb3

Dato : 24-08-09 06:23

Homoseksualitet ... Det er jo nu bevist, at deres hjerner er en ANELSE anderlsedes.
Derfor kan man ikke selv "stoppe" det, får et kureret eller noget som helst andet.

Der blev spurgt om homosexualitet, og jeg kan se, at der er RIGTIG mange indlæng, der istedet skriver bøsser, og refererer til analsex.....
Sig mig jeg der er så negative overfor det... Hvad med de lesbiske?
Dem glemmer i. Det er måske ok?
De fleste kommentarer herinde kommer fra mænd, måske er det mere ok, fordi mange mænd drømme om 2 piger/kvinder?
I min verden er der ingen forskel.
Og hvad med bisexualitet?

Og når man går så meget op i hvad biblen siger om den ene ting, så overholder i der gør det, selvfølgelig også ALT andet i biblen?

Homosexuelle dyrker deres sex. Naboen dyrker sin (han er alene, og han spiller den garanteret af... dvs han dyrker principielt sex med en mand!!! er det af at være homosexuel eller bare solosexual ) I dyrker jeres.

Lad os dyrke noget mere sex. Kunne være folk så ikke havde tid til at gå rundt i Danmarks gader og skyde og sparke løs på hinanden.

Knus fra en mor til en bøsse - som jeg er meget stolt af. Han sprang ud som 15 årig. HUURRAAAA.. Hans nosser er sgu meget større end mange af de personer der lider af homofobi.

Kommentar
Fra : Burka

Dato : 24-08-09 06:35

Kommentar
Fra : Burka

Dato : 24-08-09 07:57

Krummen er garn-trisse smuk i en høj-rød kjole

og bjørne Per i højhælede stiletter

Kommentar
Fra : Burka

Dato : 24-08-09 07:59

malmin abonnerer på "Sex&Hor"

Kommentar
Fra : Burka

Dato : 24-08-09 08:00

Åhh "Se og Hør" hedder det vist nok

undskyld malmin

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 24-08-09 16:24

Til jeb3.

Godt gået . "Make Love, not War"

Kommentar
Fra : jeb3

Dato : 24-08-09 17:17

Tak Cathcart.

Make love - a lot of love.

Det kan da ikke betale sig med alt det had.

Vedren er totalt af lave.

Nogle hader bøsser
hvide hader mørke
Mørke hader hvide
Nogle hader uniformer
Nogle hader elverpostej

OG... tag jer dog sammen og lev med det fakta at vi er forskellige.
Forskelligheden er jo med til at gøre os unikke og spændende.

Jeg læste i øvrigt engang en artikel om de mennesker der hader homosexuelle mest, det er ofte dem, der går med en lille bøsse eller lesbisk i maven :)

Tænk over den venner.

Jeg kender efterhånden en del homosexuelle gennem min søn, og de er faktisk som os andre.
Nogle behagelige andre trælse.
Nogle kan man med og igen andre kan man ikke med.

De dyrker bare sex med en fra deres eget køn - og?

Hvad foretager heterosexuelle sig? Jeg garanterer for, at der er nogle, der gør ting jeg endnu mindre kunne tænke mig

Kommentar
Fra : malmin

Dato : 24-08-09 18:13

Hej alle sammen. Jeg vil lige slå en ting fast: Jeg har ikke fordomme mod nogen mennesker, det orker jeg ikke at bruge kræfter på. Selvfølgelig har jeg da mine meninger, men fra at have en mening og til at være fordomsfuld, er der meget langt. Men spørgsmålet om homoseksualitet har bragt mange fordomme frem, og dem der har fordomme, mister noget af glæden ved de andre værdier i livet, for fordom er noger det kan æde et menneske op indefra. Jeg eg har lige læst at jeg abonnere på Se og Hør-meget interessant! Det gør jeg så ikke, men der så meget andet jeg abonnere på, som man bliver lidt klogere af. malmin

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 24-08-09 21:01

Citat
3 Mosebog 18,22 Du må ikke have samleje med en mand, som man har samleje med en kvinde. Det er en vederstyggelighed.
Er "Du" en mand eller en kvinde? Er det en kvinde, må der åbenbart IKKE slikkes!
Citat
3 Mosebog 20,13 Hvis en mand har samleje med en mand, som man har samleje med en kvinde, har de begge to begået en vederstyggelighed.
Dette forudsætter vel, at samlejet med kvinden er analt! Dvs. af det er OK med analsex mellem kvinde og mand iflg. biblen !
Det er til at få . Det må sandelig være svært at være troende!
Citat
Make love - a lot of love.
Nemlig jeb3 .

Vh C

Kommentar
Fra : malmin

Dato : 24-08-09 21:28

Hvem har sagt at det et let at være troende! Mange er blevrt forfulgt og brændt på bålet fordi de besad en bibel! Mange homoseksuelle bliver også forfulgt! Dem der ejer en kamphund bliver også forfulgt! Hvis bare der er mange nok der kan blive enige om at den "gruppe mennesker kan vi ikke li`", så kan alle blive udsat for forfølgelse. Ak ja, det er ikke nemt at være menneske. malmin

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 24-08-09 21:45

Citat
Du må ikke have samleje med en mand, som man har samleje med en kvinde

Kan slet ikke lade sig gøre, medmindre det er analt.

Men mændene var måske indrettet anderledes da "Mosebogen" blev skrevet ?

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 24-08-09 21:53

Ja dengang var det bøssernes paradis. De havde røv i begge ender

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 24-08-09 21:58

Citat
Ak ja, det er ikke nemt at være menneske.
Det har du ret i, Malmin. Og det skyldes vel, at det på en forunderlig måde, må være meget lettere at være fordomsfuld end fordomsfri!

Vh C

Kommentar
Fra : kanduFup

Dato : 25-08-09 04:23

Sikkert, og Malmins spørgsmål fik da også visse folk op på "sådan er jeg heldigvis ikke-mærkerne"

Men kan man så også regne med det?

Heldigvis en privatsag.

jeb3 skriver:
Jeg læste i øvrigt engang en artikel om de mennesker der hader homosexuelle mest, det er ofte dem, der går med en lille bøsse eller lesbisk i maven :)

MvH
kanduFup

Er det rigtigt det med hjernen, jeb3?

Nogen siger det er opvæksten. En dominerende Mor eller Far, eller hvad det nu er.

Har ikke "studeret" det nøjere. For jeg er egentlig ligeglad hvorfor folk er Homo.

Kommentar
Fra : kanduFup

Dato : 25-08-09 04:42

Hvor meget kan man regne med hvad visse folk siger på Kandu?

Klummen er måske formand for "forbundet af 1948"

og jeg af "Skyd Bøsserne nu med en bøsse"

Hvem ved?

Malmin er måske formand for "Münchausens Eventyr Klub"?

o.s.v

Kommentar
Fra : malmin

Dato : 25-08-09 09:15

Jeg tror at kanduFup har ret, der er sikkert mange her, der skriver noget som de ikke ville sige højt til vennner og bekendte. Det er så dejligt at man kan skrive alt her, for ingen kan kontrolere om det er noget man mener, eller man bare vil provokere! Hvad folk går rundt med i "maven" er deres egen sag, lige nu tror jeg det er resterne af morgenmaden! Som jeg har skrevet før er jeg ikke fordomsfuld, folk må tro og mene hvad de vil, ingen skal tvinge nogen til noget. Jeg går bare rundt med en "spørge Jørgen i maven" så nu bliver jeg måske skudt med og af en "bøsse"! Hermed vil jeg så slutte denne debat og sige tak til alle de medvirkende. Hvem skal så have point? Det skal Bibelen På Hverdags Dansk. www.udfordringen.dk/bibel/ Læs selv 3.Mosebog kapitel 18 v.22 og kapitel 20 v.13. Hilsen malmin

Annuller spørgsmålet
Fra : malmin

Dato : 25-08-09 09:35

Debatten har kørt længe nok, og jeg tror at det sreiøse spørgsmål jeg stille, er ved at køre i ring. Derfor er spørgsmålet annuleret. malmin