/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål

Smalltalk
Tillykke Klumme!
Fra : Nordsted1
Vist : 1188 gange
60 point
Dato : 09-08-09 09:24

Du ønsket et STORT tillykke med fødselsdagen

Fra : Klaudi

Dato : 09-08-09 09:36

Tillykke med dagen

mvh klaudi

Fra : janik

Dato : 09-08-09 09:41

Jamen tillykke med dagen klumme

Fra : Stouenberg

Dato : 09-08-09 09:56

Fra : dova

Dato : 09-08-09 10:41

Fra : Tilde38

Dato : 09-08-09 11:12

Fra : HelleBirgitte

Dato : 09-08-09 11:40

Tillykke Klumme - hvor er jeg glad for, at du er her på Kandu

Fra : ja-ak

Dato : 09-08-09 12:30

Nok ikke verdens bedste fødselsdagssang til en berømthed, så bliv ikke sur.

JaAk
********************'
P.S
Hvornår har ham vic egentlig fødselsdag?
Ja, det har jo ikke noget med fødselaren at gøre.
Er bare nysgerrig.
Og kan ikke selv oprette spørgsmål - Så kommer "Oprydder"

Fra : o.v.n.

Dato : 09-08-09 12:35

Tillykke med fødselsdagen
spis nu ikke alle lækkerierne selv, men gem lidt til fødselsdags gæsterne

Fra : thyfoon

Dato : 09-08-09 12:55

tillykke med dagen klumme

Fra : granner01

Dato : 09-08-09 13:18

Hjertelig tillykke på dagen, er glad for du er her.

Fra : bibsamie

Dato : 09-08-09 13:42

Klumme

så er du jo bare blevet lidt ældre end igår ikk.

dbh
per

Fra : 3773

Dato : 09-08-09 14:25

herfra !

Fra : bibsamie

Dato : 09-08-09 15:10

alle siger du fortjener det så må jeg vel også te løk

dbh
per

Fra : chicapigen

Dato : 09-08-09 15:14

klumme med føs´dagen , håber du får en dejlig dag

hilsen chicapigen

Fra : molokyle

Dato : 09-08-09 16:34

http://www.kandu.dk/questionhist.aspx?qid=124820

Jamen, så tillykke da.. ...ét skridt nærmere graven

Hér ...Trøst dig med denne krans ..efter eget valg:

http://www.interflora.dk/netbutik/buketter/begravelse?gruppe=4&land=1

</MOLOKYLE>

Fra : molokyle

Dato : 09-08-09 16:37

Ps. Kan jeg evt. foreslå en:
Citat
Rundpyntet krans med bånd.

???

</MOLOKYLE>

Fra : 3773

Dato : 09-08-09 18:17

Herfra lyder der nu endnu engang en hilsen om god fødselsdag, og ingen sære dødsønsker og kranse.

Klumme, du har en pilsner tilgode (endnu en) næste gang jeg er i staden!

Fra : klumme_k-rumme

Dato : 09-08-09 19:01

Citat
Du ønsket et STORT tillykke med fødselsdagen

Til en skide bruger, som HØVLER jer ned, for hvert eneste indlæg, der bliver skrevet = herinde.

Fra : klumme_k-rumme

Dato : 09-08-09 19:04

Citat
...ét skridt nærmere graven

VÆr VELKOMMEN __den Herrens Gæst...

Tvivler på ´de´ modtager AFFALD

+

Fra : 3773

Dato : 09-08-09 19:09

Prøv at begrænse spam-indlæggene med 90% disken. Det vil helt klart hjælpe!

Fra : 3773

Dato : 09-08-09 19:11

...og begrænse mængden af dobbeltprofiler med 99%! Det ville hjælpe en hel del brugere til at tage dig alvorligt.

Fra : mangorossa

Dato : 09-08-09 20:17

Hjertelig tillykke, du har sikkert ikke tid til at komme herind idag, men så må du jo få lykkeønskningerne imorgen

Fra : aasenissum

Dato : 09-08-09 21:54

klumme, et varmt til lykke fra mig.

Fra : Camillasmoster

Dato : 10-08-09 00:42

Te'løkke klumme! med dagen igår....

Håber den var god!

Fra : hyldeborg

Dato : 10-08-09 15:56

HJERTELIG TILLYKKE

VH
hyldeborg

Fra : Smokei

Dato : 10-08-09 16:42

Hilsen Smokei

Accepteret svar
Fra : Krummen

Modtaget 60 point
Dato : 14-08-09 15:28

Tak alle sammen....med få undtagelser (deres indlæg taler for sig selv lool)

Beklager den sene taksigelse, men er pt. deporteret til det Nordjyske Sibirien, hvor jeg tøffer rundt ved Limfjorden og hygger mig. Er stort set omskåret fra afverden, hvad cyberspace angår, men har mærkværdigvis ingen abstinenser. Vejret er kanon i dag, men i morgen skal jeg til kæmpe bondebryllup, hvor det siges at skulle regne i stænger. Skidt...menuen er kanon og der er masser af de våde varer, så jeg er kold, hvad vejret angår LOOOL...

I øvrigt burde jeg efter eget ønske ikke figurere på den fødselsdagsliste, så det er altså hende Nordsted der har sladret...Du kan vente dig. Du får bøllebank

Hav det godt, og endnu engang tak for de pæne ord.Baj Baj
Krumme

Godkendelse af svar
Fra : Nordsted1

Dato : 14-08-09 16:25

Tak for svaret Krummen. Sikke vi kan ferierer den... jeg er i modsat retning, og skal køre videre i morgen, så jeg håber møjvejret bliver i det Nordjyske Sibirien, der er ikke meget sjov ved at køre med campingvogn hvis vejret er alt for dårligt

Jeg ved godt du ikke figurerer på fs'dagslisten, men dit agument var at du ikke ville føle dig forpligtiget til at huske kandutternes føs'dag, men ikke noget med at du ikke ville have en hilsen fra os..det mener jeg da at jeg bemærkede dengang

Go fornøjelse til bondebrylluppet

Fra : bibsamie

Dato : 14-08-09 16:52

Krummen

har du nu sygeplejeren med så hun kan passe på dig ???

per

Fra : aasenissum

Dato : 15-08-09 10:07

nejnuklumme! vi har det fineste vejr og så kalder du det sibirien her omkring limfjorden. okay, det småregner lige nu, meeen....
i øvrigt drukner vi ikke i regnvand, men blommmmmmmer - reine clauder, gule og blå, opal, moreller ....
mums alligevel og hønsene tror de er kommet i paradis.

Fra : Krummen

Dato : 17-08-09 00:45

I'm back fra farmers wedding LOOL Det er fandme fest der vil noget..Den var IKKE gået på D'angleterre. Gommen moonede hele selskabet på 120 pers. stående på en stol - moster var oppe at slås og ungerne var stangstive i Somersby cider

Okay...Aase. Vejret var ok...en anelse koldt, men hva pokker, vi var jo indendørs det meste af tiden.
Og ja, der er såååå gudeskønt ved Limfjorden. Jeg elsker mine daglige ture ned til Strandby, Trend(kro) og Vitskøl kloster.

Ja ja ja ja Nordsted LOOOL ...Du får ret, men lidt kostbar har man vel lov at spille. Hyggeligt med alle de søde hilsener. Tak endnu engang. Spiste fødselsdagsmiddag i Rebild Bakker på Comwell...Det var bop bop...spiseligt, men landskabet er altså bedre end maden LOOL - Måske er jeg bare Københavnerkræsen???

Og til Molo-hashhjerne og ligesindede afarter af menneskeheden...I er tilgivet, thi I vide ikke bedre, og er der noget som i øvrigt preller af på mig og er mig fløjtende ligegyldigt, så er det hvad du og ligesindede misbrugere skriver og mener

Du har følgende muligheder