/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Er denne her god??
Fra : Kevizz
Vist : 558 gange
60 point
Dato : 12-07-09 20:52

Hei alle ;)

Faldt bare lige over denne og har tænkt mig at købe den.. Ville bare lige høre jeres mening :)

http://h10010.www1.hp.com/wwpc/dk/da/ho/WF06b/321957-321957-3329744-64354-64354-3884606-3973077.html?jumpid=oc_R1002_DKDAC-001_HP%20Pavilion%20dv7-2027eo%20Entertainment%20Notebook%20PC&lang=da&cc=dk

Jeg vil gerne bruge den til at spille :)
ville den kunne holde til at spille de nye spil??
Vil den kunne holde nogle år??
Er der noget der er dårligt ved den??

hilsen kevizz =)

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 12-07-09 20:56

God den kan bruges og så heller ikke mere, bærbare er ikke spillemaskiner

Kommentar
Fra : Kevizz

Dato : 12-07-09 20:57

Hvad skulle der forbedres ved den da??

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 12-07-09 21:05

Jeg ville gerne købe den, og den ser fin ud...............................men om den kan spille ved jeg ikke.
Jeg spiller aldrig.

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 12-07-09 21:07

Jeg tilslutter mig ovn's vurdering
Citat
bærbare er ikke spillemaskiner

Mvh

Kommentar
Fra : Kevizz

Dato : 12-07-09 21:11

Hvorfor ikke?? Man kan vel spille på dem??

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 12-07-09 21:15

Ja vel kan du spille - men nogle af de nye og meget hurtige spil, kræver særlig komputerkraft og skærmkort.

Kommentar
Fra : JegErHer

Dato : 12-07-09 21:36

Hvorfor bærbar ikke er til nye spil, jo fordi de nye spil kraver de helt store grafikkort med masser ram, 7200 rpm hardiske, og Kraftig CPU og masser RAM.

Hardisken er for langsom, Skærmkort er ikke af nyeste design (altså ikke blandet de hurtigste), CPU er nogenlunde, opløsning lidt lav.
RAM er OK

Men de største problemer er den er 64bit Windows, ok til mange Nye spil men ikke til de lidt ældre, vi ligger lige i overgangen over man er begyndt at skifte til 64bit OS, så ram kan være 4GB og over.

Det er normalt man siger man ikke køber bærbar til spil, da hvis de skal følge med ligger de over 20.000 i pris, og kan ikke opgraderes !!

Kommentar
Fra : NeVeN

Dato : 13-07-09 11:21

Det som de andre siger.

Bærbare computere er ikke de bedste gamer-computere.
Du skal investere i en stationær hvis du skal game !

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 13-07-09 13:12

Se her hvad Zepto mener om bærbare og spil:
http://www.zepto.dk/shop/NotebooksFixedV2.aspx

Det er kun den nederste de vil anbefale til spil.

Eller her:
http://www.zepto.dk/shop/Notebooks.aspx

hvor der en lidt billigere som egner sig til spil.

Annuller spørgsmålet
Fra : Kevizz

Dato : 26-09-09 17:51

Heii alle... Synes ikke jeg har fået tilfredsstillende svar..