/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Bærbar vil ikke oplade.
Fra : burger21
Vist : 614 gange
100 point
Dato : 22-05-09 16:01

Hej Eksperter.

Jeg har en packsard bell bærbar pc.

strømforsyningen gik i stykker og jeg har fået en ny magen til...

men nu vil computeren pludselig ikke tage strøm, eller lade op.

dioden på strømforsyningen blinker bare når den sættes i computeren , den plejer at skulle lyse konstant.

hvad er der galt , kan det repareres..

mvh burger21

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-05-09 16:05

Citat
strømforsyningen gik i stykker og jeg har fået en ny magen til...

men nu vil computeren pludselig ikke tage strøm, eller lade op.

Så må det jo konstateres at det IKKE var strømforsyningen - eller den IKKE er magen til...

Citat
kan det repareres

Helt sikkert

Alt efter HVAD du SELV kan, kan det dog blive en bekostelig affære...

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 22-05-09 16:30

Og det er meget muligt, at det er der, hvor strømmen ledes ind i din pc, der kan være noget, der er knækket.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 22-05-09 17:03

defekt batteri

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 22-05-09 17:33

du skal ha' byttet den lader til en anden som virker.

Kommentar
Fra : burger21

Dato : 22-05-09 19:51

jeg har også prøvet en nabos strønforsyning, det er IKKE den der er defekt.

hvis man tager batteriet af blinker dioden i strømforsyningen stadigvæk, så jeg tror ikke det er ikke batteriet.

mvh burger21

Kommentar
Fra : burger21

Dato : 22-05-09 19:55

når strømmen ikke er sat til computeren lyser strømforsyningen som den skal,,,, ,og nåler men på den giver den også nok strøm.

er der ikke en it-mekaniker der reparere sådan noget til hverdag..

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 22-05-09 19:57

Citat
hvis man tager batteriet af blinker dioden i strømforsyningen stadigvæk, så jeg tror ikke det er ikke batteriet.

Det siger netop at batteriet ikke modtager ladestrøm.

Hvilket ef defekt batteri ikke gør.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 22-05-09 19:59

Citat
er der ikke en it-mekaniker der reparere sådan noget til hverdag..

De findes over alt.

Prøv med et andet batteri