/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
skidt på pc
Fra : miss_viking2000
Vist : 504 gange
100 point
Dato : 27-04-09 15:19

Har næsten lige fået tjekket min pc, fordi den ikke kørte som den skulle, men den er stadig ikke ok, den fryser pludselig når jeg er på nettet, køre ikke så hurtigt, og når jeg skal opdatere eller hente noget, skriver den at handlingen ikke kunne udføres p.g.a. fejl. Så vil gerne have den tømt og så lagt xp ind igen, sammen med virus program. Men nu er det store spørgsmål, hvordan gør jeg ??
Købte min pc for 2 år siden, og der var kode og det med til windows xp, som jeg stadig har, men ingen cd.rom. Er der nogen der kan hjælpe en tosse med dette Det er sgu træls når maskinen ikke køre som den skal, og er sikker på, at den har en masse lort i sig, så den skal vel bare tømmes helt, eller hvad ??? Håber på at der er en klog som kan hjælpe mig , da jeg ikke gider lege mere med denne pc, når den ikke virker optimalt.....

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 27-04-09 15:24

uden din cd rom er du lidt på r*ven

men få dig et check her hvor du gratis kan oprette dig som bruger:

http://www.malwarecheck.dk/forum/

gå til hijackthis forum - følg vejledningen og læg i samme kategori - gør opmærksom på at du ikke har din cd til recovery (eller hvad det nu er for en)

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-04-09 15:54

Citat
og der var kode og det med til windows xp, som jeg stadig har, men ingen cd.rom

Hvor har du den så ?????

Hvis man "smider" ting væk må man jo købe noget nyt....

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 27-04-09 21:15

http://fileforum.betanews.com/detail/Spybot-Search-Destroy/1043809773/1

klik på "download now" - i det *** BLÅ *** felt - og IKKE den grønne download now knap. Tryk på kør når den spørger dig hvad du vil. Når spybot er installeret skal du opdatere den, og køre search and destroy. Den vil scanne din pc for spyware m.m. - det plejer at hjælpe på mange ting med et scan fra spybot.

Gå derefter ind på http://housecall.trendmicro.com/ og kør free scan - den vil også scanne din pc for diverse skidt.

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 29-04-09 22:23

Og prøv i kontrolpanel/Internetindstillinger at slette midlertidige internetfiler, cookies og andet. For noget kunne tyde på, at det har du nok aldrig gjort. Det er nemlig sådan, at det midlertidige halløj + cookies med tiden kan fylde flere GB + at det virkelig sænker hastigheden på en pc. Prøv det

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 30-04-09 22:19

Hvad mener du med, at du næsten lige har fået din pc tjekket?

Annuller spørgsmålet
Fra : miss_viking2000

Dato : 01-05-09 10:07

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål