/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Compaq bærbar SVHS udgang.
Fra : IceCap
Vist : 609 gange
80 point
Dato : 12-03-03 20:04

Når der er SVHS udgang på en bærbar Compaq, er der så tv-out indbygget? Det er en Celeron 800 CPU, husker ikke modellen.

Kommentar
Fra : frogeye

Dato : 12-03-03 20:09

Hej!

Jeg har en computer magen til.

Du har mulighed for at sætte din computer til et TV. Du får kun billedet med vi SVHS udgangen. Du kan tage lyden fra mini jack stikket.

www.thomasfrank.dk

Kommentar
Fra : IceCap

Dato : 13-03-03 21:54

Ok, lyden fik jeg tjek på, men det lykkedes mig ikke at få SVHS-out til at give billede på skærmen, hvad skal der til? Det er en af mine venners maskine, glemte at se hvilken model det er.....

Har prøvet under avancerede indstillinger af skærmen, men der er ingen valgmuligheder!

Kommentar
Fra : frogeye

Dato : 13-03-03 22:23

Du skal holde kanppen "Fn" nede på tastaturet, og trykke på kanppen "F3", så skifter den fra pc skræm til tv udagngen. Billedet på pcen forsvinder og signalet bliver sendt ud at Svhs udgangen.

virker det?

Kommentar
Fra : frogeye

Dato : 13-03-03 22:24

Du skal holde kanppen "Fn" nede på tastaturet, og trykke på kanppen "F3", så skifter den fra pc skræm til tv udagngen. Billedet på pcen forsvinder og signalet bliver sendt ud at Svhs udgangen.

virker det?

Kommentar
Fra : IceCap

Dato : 13-03-03 22:39

Finder vi ud af i weekenden, hvis det gør, 10 dobler jeg pointene.

Kommentar
Fra : IceCap

Dato : 14-03-03 17:32

Ok, der er så vidt vides ingen Fn knap, men det hænger måske sammen med, at I ikke har den samme model. Min vens maskine er en Presario 1400 med en 600mhz cpu og ikke som jeg troede en 800..... Nogen forslag?

Kommentar
Fra : IceCap

Dato : 06-04-03 14:34

Jo, der er en Fn knap. Og når svhs udgangen er sat til tv et via en scartadapterkabel, kommer der et kort udslag på skærmen - et glitch virker det som. Det er en smal ujævn hvid streg, og det giver jo indtryk af, at der er hul igennem......

Kommentar
Fra : hjp1974

Dato : 07-04-03 09:34

Jeg forstår ikke helt hvorfor du snakker om SVHS, men du mener vel S-video? Er det et lille rundt stik med 6 ben eller en phono-bøsning?
Hvilken grafik-chip sidder der i maskinen, ATI?

mvh/HJP

Kommentar
Fra : hjp1974

Dato : 07-04-03 09:35

Jeg forstår ikke helt hvorfor du snakker om SVHS, men du mener vel S-video? Er det et lille rundt stik med 6 ben eller en phono-bøsning?
Hvilken grafik-chip sidder der i maskinen, ATI?

mvh/HJP

Annuller spørgsmålet
Fra : IceCap

Dato : 05-03-06 01:45

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål