/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Bærbar .... Skærm går i sort!
Fra : lyzet
Vist : 701 gange
50 point
Dato : 14-08-08 19:33

mine skærmdriver stopper hver time og så bliver den sort.
Jeg har vista og har haft problemer siden jeg fik den.
Det sker ikke når jeg bruger cabel til internet... men ligeså snart jeg bruger trådløs går det galt! nogen der har en løsning??

pft Anne

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 14-08-08 19:56

Kører du så også på batteridrift når den falder ud.
For så er det fordi den ikke kan trække den wireless forbindelse.
Comp går jo ned på halv kraft ved batteri drift, med mindre den er sat til fuld ydeklse.

Accepteret svar
Fra : clou

Modtaget 35 point
Dato : 14-08-08 20:04

Højreklik på skrivebordet - vælg personlige indstillinger - vælg pauseskærm - vælg skift indstillinger for strømstyring - tryk på skift indstillinger (der hvor der en prik) ændr så tiden hvornår skærmen skal slukke - HUSK tryk på gem ændringerne

Clou

Kommentar
Fra : lyzet

Dato : 14-08-08 21:53

jeg køre altid med strøm herhjemme så det har intet med batteri at gøre!
Clou nu har jeg prøvet at ændre strømstyrring så ser jeg lige om det har hjulpet.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 15-08-08 09:11

Når den så går i sort:
1. Kan du vække den med musen/følepladen
2. Blinker tændtknappen
3. Kan du vække den med et enkelt tryk på tændtknappen

Godkendelse af svar
Fra : lyzet

Dato : 16-08-08 15:08

Tak for svaret clou.

Kommentar
Fra : clou

Dato : 17-08-08 09:57

Velbekomme lyzet

Clou