/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Mangler lyd
Fra : KirstenPetry
Vist : 290 gange
40 point
Dato : 13-07-08 20:34

Efter at have installeret skype har jeg ingen lyd på min computer.
Jeg har tjekket lydindstillinger.
Mikrofon er ikke slået til. og det hjælper ikke at klikke på den.
Mit webcamera vender også mit billede på hovedet.
Kan I hjælpe mig ?

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 13-07-08 20:42

Nej jeg ved ikke hvordan de ledninger skal sidde - men de er vel byttet

Kommentar
Fra : KirstenPetry

Dato : 13-07-08 21:52

Der er ingen ledninger der er byttet om det er en bærbar Fujitsu Siemens med indbygget mikrofon og højtaler.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 13-07-08 23:22

Har du installeret driverne, hvis du har så prøve og installer dem igen en af gangene. Genstart efter hver installering.

Kommentar
Fra : transor

Dato : 13-07-08 23:37

Drej webkameraet 180 ° og billedet passer.

Få en til at vise dig hvordan man indstiller lydkortet. dett er optagefunktionen, som skal silles rigtigt.

Kommentar
Fra : KirstenPetry

Dato : 13-07-08 23:53

Jeg har prøvet de ting der er foreslået.
Web cam er indbygget så det kan ikke drejes 180 grader.

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 14-07-08 10:38

Hvis det er så umuligt at lave forkert - så må det være instaleret omvendt fra fabrikken!
Hen til forhandleren og påberåbe dig garantien.

Kommentar
Fra : KirstenPetry

Dato : 14-07-08 12:00

Den indbyggede mikrofon , hvordan får jeg den afprøvet.
Den er der ,men jeg kan ikke finde den.Højtalerne har jeg testet og de virker ok. Jeg har haft lyd på når computeren startede , det har jeg ikke mere, så jeg må jo være kommet til at gøre noget forkert, men hvad ??